Waterpompje in het resevoir of eruit??

Pagina: 1
Acties:

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik wil dus binnenkort beginnen met ik waterkooling en nou vroeg me af is het mogelijk om een pompje in een water resevoir te krijgen. bijv. in zo'n beschuittrommel (van de Blokker). en als het eigenlijk past wat is dan beterz?? het pompje erin of eruit. ik heb trouwens een krachtig pompje nodig want ik 2 CPUz gaan koolen via een T-stuk en welke raden jullie dan aan.

zie voor ongeveer ontwerp en ID-en
* hier moet het in
* waterkoeling met 2 pc's, in 1 kast....

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Een dompelpompje kun je inderdaad gewoon in het reservoir zetten.. (sterker nog.. Moet in het reservoir)..

Dus als de pomp die jij uiteindelijk gaat kopen in zo'n beschuitblik past is het goed..

Misschien dat je eens naar de sicce pompen kunt kijken.. Deze werken wel goed. (Heb zelf de sicce nova, maar die is maar tot 800 L/uur.. misschien dat voor jouw de sicce indra beter is!)

Anders kijk maar eens op de site van herman.. Hij heeft een dual proc systeem watergekoeld, dus dat komt overeen met wat jij wilt..

• ReseTTim
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
en die pompjes die oc-shop verkopen zijn die goed. of zijn die veel duurder dan die sicce

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Demo
  • Laatst online: 17:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 15 augustus 2001 15:43 schreef ReseTTim het volgende:
en die pompjes die oc-shop verkopen zijn die goed. of zijn die veel duurder dan die sicce
Bij oc-shop verkopen ze ook sicce pompen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

heb een sicce nova in een vershoudbak van de blokker. Als het pompje in het reservoir zit heb je nog wat geluidsdemping ook nog. Hang het pompje wel een beetje vrij van de kanten om resonantie te voorkomen, en zorg dat de leiding waar het water uit komt onderwater zit.