Na printopdracht duurt Ontvangst eindeloos

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views

Onderwerpen

Vraag

• FCTVisser
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik heb een nieuwe Brother DCP-L3510CDW geinstalleerd via mij wifi netwerk en de Brother software op mijn PC geinstalleerd. Printopdrachten blijven echter hangen waarbij de printer in het display ' ontvangst' blijft weergeven en er af en toe lege pagina's uiit komen. Het geprintte document blijft in de printrij staan. Wat moet ik doen?

Grt. Ferry Visser

Alle reacties

• FCTVisser
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-02-2021
Mijn Ziggo router geeft voor de printer een snelheid van 19MB/s aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvanbrummele
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-07-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem met een Brother printer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-10 13:26
En als je de printer bedraad aansluit? Via ethernet of USB, heb je dan het probleem ook?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-10 13:07
Als je in kladblok 1 woord typt, en je print dat uit. Duurt dat dan ook zo lang?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:28
Ferry, kan je eens aangeven op wat voor systeem de printer zit aangesloten, wat voor OS, welke router e.d.? En wat heb je zelf al geprobeerd, getest, uitgezocht? Ik hoor ook graag wat er uit de hierboven genoemde testen komt (kabel/tekstbestand). Wat heb je al gedaan van de troubleshooting opties van Brother zelf? Zie: https://support.brother.c...C141B5E_348.html?broug=in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

bartvanbrummele schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:46:
Ik heb precies hetzelfde probleem met een Brother printer.
Enige goede reden om in een oud topic te posten is als je nieuwe inzichten hebt, een oplossing of iets dergelijks.

"Ik heb dat probleem ook" is dat niet, al helemaal niet als je nul verdere informatie geeft.

Dit topic sliut ik - oude }:O }:O }:O mogen in de sloot blijven.

Je mag wel een eigen topic starten. Ik zou je met klem willen aanraden om de quickstarter daarbji door te nemen, daar staat wat we allemaal nodig hebben in een goed topic om je te kunnen helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.