Geen idee of het een bug is, of een content dingetje, maar het viel me op dat bij dit topic: Externe schijf met ODD-emulatie de datum van de reacties uit 2015 niet rood gekleurd waren. Als ik naar andere topic's kijk, zie ik dat de datum bij 'nieuwere' reacties wel rood weergegeven is.
Ik heb het met meerdere browsers getest (firefox, chrome edge) en ook als ik niet ingelogd ben, is de tekst gewoon grijs.
Of is dat omdat het topic gesloten is?
Ik heb het met meerdere browsers getest (firefox, chrome edge) en ook als ik niet ingelogd ben, is de tekst gewoon grijs.
Of is dat omdat het topic gesloten is?
edit:
Ik heb waarschijnlijk inderdaad te snel een nieuw topic aangemaakt, nadat ik het verstuurde bedacht ik dat de reden waarschijnlijk een gesloten topic was ... en als ik andere oudere gesloten topics zie bevestigd dat mijn vermoeden. Het was me nog niet eerder opgevallen. Nu dus wel.
Ik heb waarschijnlijk inderdaad te snel een nieuw topic aangemaakt, nadat ik het verstuurde bedacht ik dat de reden waarschijnlijk een gesloten topic was ... en als ik andere oudere gesloten topics zie bevestigd dat mijn vermoeden. Het was me nog niet eerder opgevallen. Nu dus wel.
[Voor 27% gewijzigd door kluyze op 24-02-2021 12:48]