Goedenavond,
Ik heb vanmiddag een proefritje gemaakt met een SEAT LEON 1.0 ECO TSI motor met 116PK.
Toen deze auto starten hoorde ik direct al een ratel geluid, dit hoorde ik niet tijdens het rijden toen ik in de auto zat. Toen ik de motorkap open maakte hoorde ik het wel tijdens het gas geven als ik boven de motor hing.
Toen ik uitstapte na het proefrijden hoorde ik deze ratel geluid nog steeds.
De verkoper zei dat dit een bekend iets was met deze auto's en dat er niks aan de hand is en het niet erg is.
Is dit ook zo of kan dit duiden op grote onkosten over een tijdje.
De auto heeft 100K op de teller en is van 2017.
Bij een andere auto, die ik niet gehoord heb zegt de verkoper dat deze niet ratelt. (alleen bij koud weer in het begin even).
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Bedankt!
Ik heb vanmiddag een proefritje gemaakt met een SEAT LEON 1.0 ECO TSI motor met 116PK.
Toen deze auto starten hoorde ik direct al een ratel geluid, dit hoorde ik niet tijdens het rijden toen ik in de auto zat. Toen ik de motorkap open maakte hoorde ik het wel tijdens het gas geven als ik boven de motor hing.
Toen ik uitstapte na het proefrijden hoorde ik deze ratel geluid nog steeds.
De verkoper zei dat dit een bekend iets was met deze auto's en dat er niks aan de hand is en het niet erg is.
Is dit ook zo of kan dit duiden op grote onkosten over een tijdje.
De auto heeft 100K op de teller en is van 2017.
Bij een andere auto, die ik niet gehoord heb zegt de verkoper dat deze niet ratelt. (alleen bij koud weer in het begin even).
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Bedankt!
:strip_exif()/f/image/PLQj632ZVYnErtA9nJUqkHwk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HPRx4gsJgcvKln7WeKx0wpRC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zhaNgSBrB0OkwrvaNorbgDqB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6hM8Vh6uyxupTfpRrQDrcnva.jpg?f=fotoalbum_large)