Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Seat Leon 1.0 ECO TSI blok

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• thomas1750
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 27-07 23:24
Goedenavond,

Ik heb vanmiddag een proefritje gemaakt met een SEAT LEON 1.0 ECO TSI motor met 116PK.
Toen deze auto starten hoorde ik direct al een ratel geluid, dit hoorde ik niet tijdens het rijden toen ik in de auto zat. Toen ik de motorkap open maakte hoorde ik het wel tijdens het gas geven als ik boven de motor hing.
Toen ik uitstapte na het proefrijden hoorde ik deze ratel geluid nog steeds.
De verkoper zei dat dit een bekend iets was met deze auto's en dat er niks aan de hand is en het niet erg is.
Is dit ook zo of kan dit duiden op grote onkosten over een tijdje.
De auto heeft 100K op de teller en is van 2017.

Bij een andere auto, die ik niet gehoord heb zegt de verkoper dat deze niet ratelt. (alleen bij koud weer in het begin even).

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Bedankt!

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True