Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Suggestie: Verban 'Xstra Digital Storage' van Pricewatch.

Pagina: 1
Acties:

• AltTabKeys
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-02 18:11
Beste leden, Mods.

Het lijkt mij een zeer gepaste zet om verkoper 'Xstra Digital Storage' te verwijderen van de Pricewatch. Met veel foutieve informatie, ongekende levertijden en een ton aan negatieve reviews lijkt me dit de juiste beslissing.

Op https://tweakers.net/shop...ital-storage/shopreviews/ staan aangegeven "Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.". Maar, Xstra Digital Storage staat nog maar sinds 4 Sep 2020 in het KVK-register. Ook hier gaat iets fout wellicht.

Ik ben het beu om elke keer foutieve informatie en misleidende prijzen te zien in de Pricewatch.

Hier nog was leesvoer:
Webshop review op Tweakers

Vele klachten op Trustpilot

:-)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07:45
FYI: Aangezien na 4,5 jaar en 1100+ posts in dit topic MaxICT ook nog doodleuk in de Pricewatch staat, zou ik er maar niet op rekenen dat hier snel gehoor aan gegeven zal worden.

The devil is in the details.

• xStunned
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:35
Zal vast niet gebeuren, de ellendige winkel Max ICT staat ook nog steeds in de pricewatch vermeld.

• AltTabKeys
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-02 18:11
Hahn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:29:
FYI: Aangezien na 4,5 jaar en 1100+ posts in dit topic MaxICT ook nog doodleuk in de Pricewatch staat, zou ik er maar niet op rekenen dat hier snel gehoor aan gegeven zal worden.
Ik zag iets voorbij komen van MaxICT inderdaad. Maar daar heb ik afgelopen week nog diverse dingen besteld en wel ontvangen. Dus daar herken ik me dan weer niet in.

:-)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07:45
AltTabKeys schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:30:
[...]

Ik zag iets voorbij komen van MaxICT inderdaad. Maar daar heb ik afgelopen week nog diverse dingen besteld en wel ontvangen. Dus daar herken ik me dan weer niet in.
Tja, N=1. Bij Xstra zeg jij zelf dat er 'een ton aan negatieve reviews' zijn, terwijl op Tweakers er 20 reviews staan, en op Trustpilot 109. Bij MaxICT staan er bijna 700 op Tweakers (gemiddeld 2,5 sterren), en ruim 900 op Trustpilot (gemiddeld 2 sterren). Dus ondanks jouw ervaring lijkt me het probleem bij MaxICT een stuk groter ;)

The devil is in the details.

• quintox
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 24-02 16:08
Xstra overspoeld alle pricewatches zowel op Tweakers als Google Shopping. Ze laten het overkomen alsof ze voor normale prijzen GPU's op voorraad hebben (ongeacht het model), maar de levertijd is 'gewoon' 12-14 weken.

Het geeft een zeer vertekend beeld over de huidige stand van zaken, zeker wat betreft GPU's.

Steam profiel

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:33
Als je het beu bent foutieve informatie te zien, dan kun je beter niet de pricewatch gebruiken. Tweakers is niet in staat er wat aan te doen (wederom verwijzing naar Max-ICT).

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08:03
Als er nou onjuiste informatie in de PW zou staan, dan zou je wellicht een PW-medewerker kunnen inseinen en wat aan laten doen. Maar wat ik zo van de eerste ~25 videokaarten-entries zie: waar Xstra er in staat is de levertijd 'onbekend'.

Is je probleem dan dat ze er sowieso in staan met een artikel met onbekende levertijd?

(los daarvan zie ik een webshop met blijkbaar veel negatieve gebruikerservaringen... mooi dat de PW daarmee als waarschuwing goed werkt.)

• Aragnut
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:39
Die webshop was me ook al opgevallen bij het zoeken naar grafische kaarten. Gevolg is dat ik nu bij het kijken in de pricewatch elk product met maar 1 webshop vermelding automatisch oversla. Gelukkig is, bij mijn weten, in ieder geval de levertijd beter weer gegeven nu (vraagteken in plaats van groen).

Wel mee eens dat het een nogal vertekenend beeld geeft van de te verwachtte prijzen, zeker met een productgroep waar momenteel behoorlijk wat druk op staat.

Is het mogelijk om een filter te zetten dat een product bij een minimaal aantal winkels bekend moet zijn? Dit maakt het een stuk makkelijker om courante artikelen van de uitzonderingen te onderscheiden.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True