Toon posts:

hoe map ik een poort voor cs?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de poortmapper analogx en kom nog geen steek verder want ik heb vanalles geprobeerd om cs aan de gang te krijgen via een poortmap wie kan mij uitleg geven?
En ja ik heb de search al gebruikt....

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

pfff dacht ff dat je Traag was. (de user Traag ;) ) Ik dacht al, dat kan niet :P

[topic=184484]

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik geen winroute, en die faq daar kan ik niks mee.

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Sorry niet goed gelezen. AnalogX? Uhm... geen ervaring mee.

Als je via het menu (?) voor poortmappings kan kiezen dan moet het niet te moeilijk zijn lijkt me, je moet alleen ff weten welke poorten nodig zijn voor CS. Ik weet zo niet welke het zijn, zal ff zoeken.... :)

Verwijderd

Topicstarter
poorten is het probleem niet... alleen de target.

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

ow... Als ik het goed begrijp heb je dus

INTERNET---PC1-------HUB/CROSSCABLE----PC2?

en wil je een CS-server runnen op PC2?
Dan is de target gewoon 192.168.0.2 denk ik, uitgaande dat PC2 dat IP heeft.

Verwijderd

Topicstarter
nee wil gewoon een game draaien op pc2

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ok zelfde idee lijkt me, maar moet je daarvoor poortmappen?? Ik cs hiero op 1 pc die direct achter internet staat, en 2 andere pc's die het internet doorkrijgen via winroute. Niks geen poortgemap. Welk internet-share programma gebruik je dan?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 00:08 schreef dundieen het volgende:
ik gebruik geen winroute, en die faq daar kan ik niks mee.
Hmm, maar als je de portmapper van analogX gebruikt dan is het toch echt hetzelfde als met winroute hoor, en dat staat er ook:
Er zijn veel verschillende mogelijkheden om één internetverbinding te delen met meerdere computers, maar om de FAQ een beetje overzichtelijk te houden behandelen we hier alleen hoe je kunt poortmappen met Winroute. Het poortmappen is namelijk in principe voor alle andere methodes nagenoeg gelijk. Het gaat tenslotte om het principe en dát is voor ieder programma gelijk. De feitelijke uitvoering voor jouw programma kun je terugvinden in de handleiding van het programma.
Hoe je met analogx portmapper poorten mapt lijkt me dat de help van het programmatje je wel kan vertellen (RTFM dus), maar wat je dus moet doen is de poorten die CS gebruikt van je externe IP doormappen naar je interne IP.

De poorten die door CS gebruikt worden had je in dit in de FAQ genoemde topic kunnen vinden:
Op woensdag 06 juni 2001 12:42 schreef Kees het volgende:
Counterstrike / halflife:
default: 27015

vaak gebruikt wordt ook: 2700* 2701* 2702* 2703* 2704* 2705* (bij meerdere servers op 1 ip)
Beter lezen dus voortaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.