• Poor Donkey
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-03-2021
Beetje off-topic, maar is er misschien iemand dat ervaring heeft met het werken in Curacao als een Software developer?

- Wat waren de voordelen en nadelen?
- Hoe zag je salaris eruit? (Zowel vast maandsalaris als secundaire arbeidsvoorwaarden)
- wat waren de technologiën die toegepast werden?

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Afgesplitst van Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14). Daar was het toch net iets te veel off-topic.

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Poor Donkey schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:52:
Beetje off-topic, maar is er misschien iemand dat ervaring heeft met het werken in Curacao als een Software developer?

- Wat waren de voordelen en nadelen?
- Hoe zag je salaris eruit? (Zowel vast maandsalaris als secundaire arbeidsvoorwaarden)
- wat waren de technologiën die toegepast werden?
Ik begrijp dat je eventueel in Curaçao wilt gaan wonen en werken?
Ken je een beetje het Antilliaanse leven/gebruiken etc. en de situatie op Curaçao?

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:42
Ik weet dat AFAS een kantoor/pand heeft aan de Handelskade. Of ze er ook echt werken weet ik niet.
Ken best veel mensen die zijn gaan stage lopen op Curaçao, maar van me woont er nu permanent. Maar die werken/werkte allemaal in de horeca/hospitality.
ICT /development is weer wat anders.

10 x Jinko Solar 350Wp Full-Black | 3500Wp | GOODWE 3000D-NS | PVOutput

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:21
Afas heeft alleen een accountmanagement kantoor voor lokale klanten op CUR. Er vindt vziw geen developtment plaats.

• Poor Donkey
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 26-03-2021
geenstijl schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:02:
[...]
Ik begrijp dat je eventueel in Curaçao wilt gaan wonen en werken?
Ken je een beetje het Antilliaanse leven/gebruiken etc. en de situatie op Curaçao?
Klopt, heb inderdaad interesse om eventueel te gaan werken op Curaçao. Loop momenteel stage bij een klein software clubje hier op Curaçao. Nou heb ik meerdere malen de vraag of ik interesse heb om na mijn stage te blijven werken gekregen.

Nou lijkt dat me wel leuk maar vind ik weinig tot niks over salarissen hier op Curaçao. Heb weleens geprobeerd om het salaris topic naar voren te brengen tijdens gesprekken met mijn collega's maar daar wordt dan vaag op gereageerd. Salarissen lijkt wel een soort "taboe" hier?

• Hankie0412
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-01 20:57
Ik heb in een sollicatieprocedure gezetten op Curacao, salarissen liggen wel stuk lager als hier, mijn aabod was destijd 6500 ANG vast en 2400 ANG flex wat ongeveer 4200 euro was. Eventuele interessante bedrijven zijn NetPro en Bearingpoint

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Numbeo geeft meestal wel wat nuttige informatie, maar aangezien je er al bent en stage loopt is de vraag bij HR/je manager neerleggen toch echt het meest nuttige.

Waarom hier met z'n allen gokken terwijl je daar letterlijk naast diegene zit die je vraag kan beantwoorden.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:52
Je kan kijken naar de (grotere) software bedrijven die aangekondigd hebben remote collega's en collega's in NY/SF hetzelfde te betalen (denk aan Spotify, Twitter etc).
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee