We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maak een game en ik drop wat
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
baas/bossie
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ben er nu xD
thanks !
[ Voor 105% gewijzigd door Angeloonie op 07-01-2022 16:05 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/lsUXPY7KYHBxTLXJi1IH2JNl.png?f=user_large)
Ik heb zojuist Hell uitgespeeld
En iemand tips om met een Summon necro door hell maggot Lair te komen?
Helaas geen tips, behalve dan dat ik een vriend van me met een Sorc heel Maggot Lair heb laten doen en me een teleport heeft gegeven... Als Summon Necro vind ik Maggot Lair ook verschrikkelijk.. Sowieso alles met smalle gangetjes en deurtjestijs000 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:51:
Ik ben nu met een necro in HC hell Act 2 aangekomen maar ik heb wat beter spul nodig. Dus wil ik wat gaan traden is er ergens een goede site om op te kijken wat alles een beetje waard is ?

Ik heb misschien nog wel wat spul voor je.. game. Gakke // xxxtijs000 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:51:
Ik ben nu met een necro in HC hell Act 2 aangekomen maar ik heb wat beter spul nodig. Dus wil ik wat gaan traden is er ergens een goede site om op te kijken wat alles een beetje waard is ?
Ik vind de game wel maar krijg steeds failed to joingakkethijs schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:36:
[...]
Ik heb misschien nog wel wat spul voor je.. game. Gakke // xxx
Ik kan vanmiddag wel ff helpentijs000 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:39:
De rest van de smalle gangetjes gaat meestal wel maar in de Margot Lair lopen je Minions je niet automatisch voorbij en vecht er maar 1 tegelijken ik recast me golem altijd door deurtjes om te checken op mobs
Achja ben al voorbij me oude necro die was rip op 75 ben nu 77.
[ Voor 38% gewijzigd door tijs000 op 08-01-2022 11:18 ]
Hardcore ?tijs000 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:18:
Ik ga nu een poging wagen. Hopelijk wordt het geen rip
Achja ben al voorbij me oude necro die was rip op 75 ben nu 77.
Nou, Teleport-staff vind ik maar duur hoor, heb er eentje maar met 45 charges en 2k per charge.. Ik heb soms die 45 charges al nodig om ergens een verdieping door te komen. Vind 'm wel handig om net ff die ene muur te jumpen als je weet dat daar een ingang is, maar verder gebruik ik 'm eigenlijk niet.tijs000 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:38:
Ja dat houdt het een beetje spannend als het softcore was heb je genoeg aan een teleport staf om alle content te doen:p hoewel die in de maggot Lair net wel heel goed ze werk deed on mijn leger door die kut grot te leiden.
Oja, ik haat randomized loot soms

/f/image/cj55xRGfPRKyRaEwOGAdAqzT.png?f=fotoalbum_large)
en die item drops ken ik wel ja
Ah dat van die recharge wist ik niet, dat moet ik ff onthouden want ik zwem in Ort iddtijs000 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:47:
1x Weapon + 1x Ort rune + 1x Chipped Gem (any type) in je cube en je wapen is gerecharged zo duur is het nietdie ort runes heb ik zoveel
en die item drops ken ik wel jaheel vervelend afentoe
nu even kijken of ik mijn necro wil gearen en voor de ubers wil gaan of dat ik hem gewoon laat staan onder het mom van kijk met dit hardcore gastje heb ik hell baall verslagen.
Netjes hoor, mijn necro is toch wel mijn meest frustrerende char on met te spelen.tijs000 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:33:
gister op Hardcore hell baall verslagen.
nu even kijken of ik mijn necro wil gearen en voor de ubers wil gaan of dat ik hem gewoon laat staan onder het mom van kijk met dit hardcore gastje heb ik hell baall verslagen.
Welke build speel je dan?Bossie schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Netjes hoor, mijn necro is toch wel mijn meest frustrerende char on met te spelen.
Alleen normal is het even uitzitten.
Maar vanaf lvl 30 ofzo begint het best OP te worden. En zodra je van die knuppel ogers kan reviven zijn de actbossen niet alleen super veilig maar maak je ze ook nog eens snel dood.
De meeste moeite heb ik gehad met die spookjes die lichtning schieten maar in principe zou je de game dan kunnen remake tot je andere mobs krijgt
Gloams zijn echt mega irritant hahatijs000 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:03:
Summoner is toch wel een beetje achterover hangend spelen moet ik zeggen.
Alleen normal is het even uitzitten.
Maar vanaf lvl 30 ofzo begint het best OP te worden. En zodra je van die knuppel ogers kan reviven zijn de actbossen niet alleen super veilig maar maak je ze ook nog eens snel dood.
De meeste moeite heb ik gehad met die spookjes die lichtning schieten maar in principe zou je de game dan kunnen remake tot je andere mobs krijgt

Summoner, de Ai van de minions is simpelweg erg beperkt en is vooral in Act 2 erg irritant.
Ik heb mijn Summoner nu maar lvl 87 gespeeld, herken wel dat de minions niet altijd gaan waar je ze wilt.Bossie schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:31:
[...]
Summoner, de Ai van de minions is simpelweg erg beperkt en is vooral in Act 2 erg irritant.
Ook levels met nauwe gangen zijn irritant.
Wat enorm helpt is iets met Teleport. Je kunt dan bovenop een boss teleporten (telestompen), dan blijven ze er staan en meppen ze allemaal de baas.
En je kunt in levels als Arachnid Lair achter de opstopping teleporten, om ruimte te maken voor je minions.
Enige keer dat ik dood ging op Hell was tegen Nihlathak. Dacht dat ik veilige afstand had, bleek ie ook Corpse Explosion te kunnen
Inmiddels in hell, maggot lair + arcane sanctuary duurden langer dan act 3smurfinmark schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:06:
[...]
Ik heb mijn Summoner nu maar lvl 87 gespeeld, herken wel dat de minions niet altijd gaan waar je ze wilt.
Ook levels met nauwe gangen zijn irritant.
Wat enorm helpt is iets met Teleport. Je kunt dan bovenop een boss teleporten (telestompen), dan blijven ze er staan en meppen ze allemaal de baas.
En je kunt in levels als Arachnid Lair achter de opstopping teleporten, om ruimte te maken voor je minions.
Enige keer dat ik dood ging op Hell was tegen Nihlathak. Dacht dat ik veilige afstand had, bleek ie ook Corpse Explosion te kunnen

Nog geen item met teleport?Bossie schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:14:
[...]
Inmiddels in hell, maggot lair + arcane sanctuary duurden langer dan act 3
Wat ook kan helpen, is je skeletons unsummonen, en het alleen met je Merc + CE te doen
Ik wil ubers wel voor je runnen, zonder tegenprestatieRaketje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:11:
Als iemand een leuke deal wil maken, op het moment heb ik 9x4x28 keys beschikbaar en zelf geen zin om ubers te runnen. Heb beperkt tijd en doe liever met sorc wat mf runs.
https://twitter.com/Diablo/status/1480998327751561216
En... beschikbaar (maar werkt nog niet lekker) met pre-made lvl 99 karakters: https://us.forums.blizzar...-pc-ptr-patch-notes/78578
[ Voor 42% gewijzigd door Py. op 12-01-2022 22:42 ]
Tja, wat grief zo goed maakt voor een barb is de physical damage icm fortitude/might.Angeloonie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 23:17:
Niets schokkends, best OK stats voor een low-rune runeword. Fal is prima te krijgen
Dit is voor een frenzy barb toch een zware boost, zeker midgame.
Niet dat het me triggered om meteen een nieuwe barb te maken, maar het is wel een goede indicator wat we kunnen verwachten.
Gaan jullie allemaal met Ladder meedoen? SC of HC?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik denk dat voor mij vooral een beetje zoals wow word, geen bakken met tijd om alle endgame content te doen maar wel leuk om tussendoor een beetje hersenloos te grinden icm vaak wat extra spelen als er nieuwe content is.RustStorm schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:01:
Goed te zien dat velen van jullie lekker blijven door spelen.zoals jullie wel hebben gemerkt heb ik D2R aan de wilgen gehangen. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik zal terugkeren wanneer Ladder is gestart. Maar, zeg nooit nooit!
Gaan jullie allemaal met Ladder meedoen? SC of HC?
330 ed is erg goed voor zo'n weinig kostend runeword. Ik denk dat vooral die Taunt proc interessant in. Het geeft een A5 merc wat crowd control en een Frenzy barb ook.Py. schreef op maandag 17 januari 2022 @ 21:08:
Nieuwe runeword bekendgemaakt (via Dbrunski - [YouTube: Unbending Will - Blizzard Official Patch 2.4 Rune Word SNEAK PEEK !!!! - Diablo 2 Resurrected]:
[Afbeelding]
EDIT: Dat is ook precies wat in de video gezegd wordt, die had ik misschien eerst moeten bekijken.
Sowieso geweldig dat je weer wat meer na kan gaan denken over andere builds.
[ Voor 7% gewijzigd door Lapras op 18-01-2022 14:44 ]
Video nog niet gezien, maar dit past precies in het de announcement video waarin gezegd werd dat ze gingen proberen het gat tussen de midgame en endgame op te vullen met nieuwe itemsLapras schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:37:
[...]
330 ed is erg goed voor zo'n weinig kostend runeword. Ik denk dat vooral die Taunt proc interessant in. Het geeft een A5 merc wat crowd control en een Frenzy barb ook.
EDIT: Dat is ook precies wat in de video gezegd wordt, die had ik misschien eerst moeten bekijken.
Sowieso geweldig dat je weer wat meer na kan gaan denken over andere builds.
Sowieso merk ik nu al weinig verschil met mijn barb tussen een act 2 merc met might icm reapers troll en een act5 merc met een lawbringer
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 18-01-2022 16:13 ]
Ik ben benieuwd naar de rest en hopelijk binnenkort de PTR
En toch is de A2 merc duidelijk superieur. De might of holy freeze auras zijn simpelweg te sterk om voor de extra weapon slot van de A5 merc te gaan. Jammer, want ik zou ook graag de A5 merc gebruiken.Bossie schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:12:
[...]
Sowieso merk ik nu al weinig verschil met mijn barb tussen een act 2 merc met might icm reapers troll en een act5 merc met een lawbringerWaarschijnlijk is de physical damage van mijn twee phase blades daarvoor te laag
Hopelijk geven ze de A5 merc ook een aura, of een battle order shout zodat je CtA niet per se hoeft te hebben.
Wisdom geeft eigenlijk alleen pierce en een hoop mana recovery. Geen end game item, maar prima voor een amazon tot je Griffon's (javazon) of Nightwing (frost amazon) hebt. Mogelijk ook wel aardig voor PvM physical bowazons.VoedoeAndVodka schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:35:
De 3 andere aangekondigde runewords:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mist is wat onduidelijker wat hiermee de bedoeling is. Het is lang niet zo goed als Faith, maar met Cham+Shael wel weer wat goedkoper. Level 9 conc (wellicht is dat een range) geeft 180% ED. Zowel als je het zelf draagt, als wanneer je A1 merc het heeft. Fanaticism geeft 118%-144% ED, 95-110% AR, 31-33 IAS als je merc het draagt.
Voor een physical bowazon kan je straks dus ook een A1 merc nemen en dan zelf Faith dragen, maar toch lijkt me een A2 merc met might + concentration nog steeds meer pure damage geven. Wellicht krijgen de A1 mercs nog een andere buff.
Pattern is aardig tot je Bartuc's hebt. De FBR werkt waarschijnlijk ook wel met Clawblock, dus dat is mooi meegenomen. Verder is het erg weinig physical damage en geen CB/OW voor een kicksin nodig heeft.
En die mist boog is voor een frost maiden een prima tussen oplossing/alternatief tot dat ice gemaakt kan worden?Lapras schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:09:
[...]
Wisdom geeft eigenlijk alleen pierce en een hoop mana recovery. Geen end game item, maar prima voor een amazon tot je Griffon's (javazon) of Nightwing (frost amazon) hebt. Mogelijk ook wel aardig voor PvM physical bowazons.
Mist is wat onduidelijker wat hiermee de bedoeling is. Het is lang niet zo goed als Faith, maar met Cham+Shael wel weer wat goedkoper. Level 9 conc (wellicht is dat een range) geeft 180% ED. Zowel als je het zelf draagt, als wanneer je A1 merc het heeft. Fanaticism geeft 118%-144% ED, 95-110% AR, 31-33 IAS als je merc het draagt.
Voor een physical bowazon kan je straks dus ook een A1 merc nemen en dan zelf Faith dragen, maar toch lijkt me een A2 merc met might + concentration nog steeds meer pure damage geven. Wellicht krijgen de A1 mercs nog een andere buff.
Pattern is aardig tot je Bartuc's hebt. De FBR werkt waarschijnlijk ook wel met Clawblock, dus dat is mooi meegenomen. Verder is het erg weinig physical damage en geen CB/OW voor een kicksin nodig heeft.
Ik merk er weinig van met mijn barb als ik de act2 en act5 mercs ga vergelijken.Lapras schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 18:14:
[...]
En toch is de A2 merc duidelijk superieur. De might of holy freeze auras zijn simpelweg te sterk om voor de extra weapon slot van de A5 merc te gaan. Jammer, want ik zou ook graag de A5 merc gebruiken.
Hopelijk geven ze de A5 merc ook een aura, of een battle order shout zodat je CtA niet per se hoeft te hebben.
Ik denk dat de physical voor mijn voor barb te laag is om daadwerkelijk een grote boost van might te krijgen en daarna blijven ze muv bossfights te vaak uit range.
Plague
cham - shael - um
required level: 67
gear type: weapon
25% Chance to Cast Level 15 Poison Nova On Striking
20% Chance to Cast Level 12 Lower Resist When Struck
Level 13-17 Cleansing Aura When Equipped (varies)
+1-2 All Skills
+20% Increased Attack Speed
+311% Enhanced Damage
-23% To Enemy Poison Resistance
37% Deadly Strike (Based on Character Level)
25% Chance of Open Wounds
Freezes Target +3
Flickering Flame
nef - pul - vex
required level: 55
gear type: helm
Level 8 Resist Fire Aura When Equipped
+3 to Fire Skills
Enemy Fire Resistance -13%
+30% Enhanced Defense
+30 Defense vs. Missile
Adds 3-14 Cold Damage
+88 to Mana
+5% to Maximum Fire Resist
Half Freeze Duration
Poison Length Reduced by 50%
Plague lijkt interessant voor Rabies druid, eventueel kicksins. Mogelijk ook om lower resist te proccen op een A5 merc. En opnieuw een Cham.
Flickering Flame is vooral aardig voor de -fire resists, maar fire druids en sorcs zullen nog steeds moeite hebben met immunes. Daarnaast zou ik liever +2 all hebben dan +3 fire. Dus een Shako met een facet is wellicht nog steeds interessanter.
Vergeet niet dat je met lvl 8 resist fire aura +106% fire resist hebt (en +8 max fire resist) Wat gebeurt er met dat soort skills als je zelf nog meer +skill gear hebt?Py. schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:29:
Flickering Flame wordt wel erg fijn op je merc, vooral met een lading minions of in een party tot je erg ver in endgame zit. Ik ben bang dat het met een res all te overpowered wordt.
Niks. Het blijft lvl 8. Ik zie de toegevoegde waarde op je merc niet zoveel. Aan de damage heeft hij weinig (of ze moeten A3 merc flink buffen) en fire resists kan je ook van iets anders halen, Aldurs boots of charms ofzo.brothermaynard schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 06:44:
[...]
Vergeet niet dat je met lvl 8 resist fire aura +106% fire resist hebt (en +8 max fire resist) Wat gebeurt er met dat soort skills als je zelf nog meer +skill gear hebt?
Het was de bedoeling dat de mercenary uit andere acts ( nu gebruikt 90% act II) gebuffed worden. Kan daarnaast nog wel een mooi Tussen oplossing zijn in afwachting van een harle voor een fire sorc en in een druif pelt voor een fire Druid ( met extra skills van de pelt native)Lapras schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:31:
[...]
Niks. Het blijft lvl 8. Ik zie de toegevoegde waarde op je merc niet zoveel. Aan de damage heeft hij weinig (of ze moeten A3 merc flink buffen) en fire resists kan je ook van iets anders halen, Aldurs boots of charms ofzo.
Ja, inderdaad. Al kan ik me niet voorstellen dat ze A3 mercs echt sterk genoeg krijgen. Ook de A2 merc is niet erg sterk, enkel door de bonus/debuff die hij geeft aan jouw character en eventuele crushing blow is hij nuttig. Een A3 merc geeft momenteel geen bonussen, kan geen crushing blow overbrengen (en dan zou het sowieso ranged zijn), dus ik zie weinig meerwaarde. Wellicht als ze hem static field laten casten dat het enigszins nuttig zou zijn. Een pure damage buff maakt ze of te sterk voor beginnende characters of voor de endgame alsnog te zwak.brothermaynard schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:39:
[...]
Het was de bedoeling dat de mercenary uit andere acts ( nu gebruikt 90% act II) gebuffed worden. Kan daarnaast nog wel een mooi Tussen oplossing zijn in afwachting van een harle voor een fire sorc en in een druif pelt voor een fire Druid ( met extra skills van de pelt native)
Ofwel: ik verwacht meer van de A5 mercs, aangezien melee de makkelijkste manier is om je main character te helpen.
https://news.blizzard.com...ted-patch-2-4-balance-ptrLapras schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:11:
[...]
Wellicht als ze hem static field laten casten dat het enigszins nuttig zou zijn. Een pure damage buff maakt ze of te sterk voor beginnende characters of voor de endgame alsnog te zwak.
Ofwel: ik verwacht meer van de A5 mercs, aangezien melee de makkelijkste manier is om je main character te helpen.
Dat dus😉? Static field op de lghtnng Merc. Insight ook in bogen. Die A1 Merc wordt daarmee erg aantrekkelijk, de cold versie krijgt bijv ook freezing arrow. Met dat nieuwe Pierce hoedje…
En je kunt je set items gaan upgraden naar de hell versie, en de sets hebben een boost.
Wilde'm net posten, ontzettend veel informatie en wijzigingen op die paginabrothermaynard schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:21:
[...]
https://news.blizzard.com...ted-patch-2-4-balance-ptr
Dat dus😉? Static field op de lghtnng Merc. Insight ook in bogen. Die A1 Merc wordt daarmee erg aantrekkelijk, de cold versie krijgt bijv ook freezing arrow. Met dat nieuwe Pierce hoedje…
En je kunt je set items gaan upgraden naar de hell versie, en de sets hebben een boost.
o.a. skill aanpassingen, set verbeteringen, nieuwe cube recipes, de runewords uiteraard.
Komende dinsdag kunnen we testen op de PTR.
Sets upgraden klinkt overigens leuk, maar er zijn nauwelijks set items die het waard zijn om te upgraden

Enige die ik kan bedenken zijn Sigon gloves+boots voor een el cheapo War Traveler zeg maar
[ Voor 50% gewijzigd door Angeloonie op 21-01-2022 23:33 ]
Less = more
Idd, zou het vooral leuk vinden als ze de high-end sets wat meer relevant maken.Angeloonie schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:29:
En vooral ook de nieuwe farming areas! Grootste deel in A3 erbij. Meer opties dan we nu hebben is altijd goed
Sets upgraden klinkt overigens leuk, maar er zijn nauwelijks set items die het waard zijn om te upgraden
Enige die ik kan bedenken zijn Sigon gloves+boots voor een el cheapo War Traveler zeg maar
Haha, ik moet maar eens gaan solliciteren bij Blizzard.brothermaynard schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:21:
[...]
https://news.blizzard.com...ted-patch-2-4-balance-ptr
Ik ben wel benieuwd naar wat de nieuwe builds gaan brengen. Blade assassin zou zomaar een nieuwe build kunnen zijn. Spearazon krijgt ook eindelijk een plek. Summon druid wordt mijn eerste test. Verder zijn er stiekem heel wat kleine veranderingen die zomaar flink wat kunnen veranderen, zoals de werebear/werewolf IAS zaken.
Waarschijnlijk is er nog steeds niet echt een reden om, voor een end game build, voor een A1, A3 of A5 merc te kiezen boven A2. De aura plus de mogelijkheid om Infinity/Reaper's Toll/Pride/Insight te dragen is simpelweg beter dan wat de andere mercs te bieden hebben. Maar wie weet zit ik ernaast.
En dan zijn er nog wel wat builds als die geen might nodig hebben zouden prima viable zijn met een A1/A5 merc. Eens wat anders.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Idd, daarnaast zou de grootste verbetering een verbetering mbt merc AI zijn of misschien wat keuzes hoe te gebruiken (i.e. pet bar in wow)The Chosen One schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:10:
Genoeg casters die niet perse insight nodig hebben lategame maar wel wat meer croud control of een merc die niet zo snel doodgaat. A1 en/of A5 zou dan een prima optie kunnen zijn.
En dan zijn er nog wel wat builds als die geen might nodig hebben zouden prima viable zijn met een A1/A5 merc. Eens wat anders.
Mijn grootste irritatie blijft dat met mijn barb mijn merc vaak alleen nut heeft tijdens bossfights aangezien bij al het andere deze toch steeds uit range gaat.
Voordeel van een A1 merc met insight is dat die ook een stuk minder snel omvalt en je dus gebruik blijft maken van je aura. Mijn javazon heeft die merc vaak niet nodig als meat shield ( daar heb ik mijn valk en decoy al voor). Dus die insight boog voor een cold arrow A1 hulpje zou wel eens prettig kunnen zijn.The Chosen One schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:10:
Genoeg casters die niet perse insight nodig hebben lategame maar wel wat meer croud control of een merc die niet zo snel doodgaat. A1 en/of A5 zou dan een prima optie kunnen zijn.
Klopt, maar je kan niet ontkennen dat infinity voor een javazon verreweg de beste optie is en dat dwingt je richting een A2 merc.brothermaynard schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:37:
[...]
Voordeel van een A1 merc met insight is dat die ook een stuk minder snel omvalt en je dus gebruik blijft maken van je aura. Mijn javazon heeft die merc vaak niet nodig als meat shield ( daar heb ik mijn valk en decoy al voor). Dus die insight boog voor een cold arrow A1 hulpje zou wel eens prettig kunnen zijn.
Mee eens, maar infinity is Nogal endgame ( in huidige ‘ladder’ heb ik niet die weelde). En zeker in een startende server/ladder/omgeving is het overkill ( ga maar even iets anders farmen😉).Lapras schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:25:
[...]
Klopt, maar je kan niet ontkennen dat infinity voor een javazon verreweg de beste optie is en dat dwingt je richting een A2 merc.
Ja, je hebt gelijk. Ik denk dat mijn punt is dat A2 mercs nog steeds de endgame optie blijven. Dat neemt niet weg dat je nu op zijn minst wel kan overwegen om een A1 of A5 merc te nemen. Ik ben nog steeds niet overtuigd van A3 mercs.brothermaynard schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:39:
[...]
Mee eens, maar infinity is Nogal endgame ( in huidige ‘ladder’ heb ik niet die weelde). En zeker in een startende server/ladder/omgeving is het overkill ( ga maar even iets anders farmen😉).
Ik denk dat blizard hier ook op richt. Ze willen de endgame niet teveel aanraken maar vooral het stuk tussen mid en endgame. Dit zie je met alles wat erbij komt. Het is wel goed maar niet best in slot zegmaar.Lapras schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:27:
[...]
Ja, je hebt gelijk. Ik denk dat mijn punt is dat A2 mercs nog steeds de endgame optie blijven. Dat neemt niet weg dat je nu op zijn minst wel kan overwegen om een A1 of A5 merc te nemen. Ik ben nog steeds niet overtuigd van A3 mercs.
Is ook letterlijk gezegd in de patch aankondigingtijs000 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat blizard hier ook op richt. Ze willen de endgame niet teveel aanraken maar vooral het stuk tussen mid en endgame. Dit zie je met alles wat erbij komt. Het is wel goed maar niet best in slot zegmaar.
Ze willen toevoegen, niet weghalen. Opties.
[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 24-01-2022 18:13 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
1,5 week terug gekocht voor Lo+Vex:
:fill(white):strip_exif()/f/image/P5ZwaM1WlrcDxXXtc20kHaPN.png?f=user_large)
Zojuist verkocht voor 3x Ber
mooie handel, maar dat ring was ook niet verkeerdAngeloonie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:02:
Soms maak je wel eens leuke deals
[Afbeelding]
20 raven, wolves, dire wolves, grizzly.
1 in werebear, shockwave, lyc
Rest in HoW
Prima build. Geenszins zo sterk als een hammerdin of de nieuwe sorcs, maar toch fijn dat het eindelijk ook end game zaken kan doen. Liever zouden ze nog wel mogelijk maken om een beer + 1 soort wolven te hebben. Dat zou het geheel een stuk sterker maken.
Yes, hier op de xbox. D2R leek me een leuke reden om een xbox ipv een nieuw pc aan te schaffen. Het gebrek aan samenspelen begin ik inmiddels wel echt te missen nu ik met 3 karakters achterin NM / begin hell zit.Ysili schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:16:
Zijn er ook mensen die op de Xbox spelen? Heb een 45 fire sorc en een 71 summon necro (mm/hell
En ook daardoor ben ik ‘gewoon’ opnieuw offline begonnen. Kan ik tenminste gebruik maken van /players3-8.PhoeniX- schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:42:
[...]
Yes, hier op de xbox. D2R leek me een leuke reden om een xbox ipv een nieuw pc aan te schaffen. Het gebrek aan samenspelen begin ik inmiddels wel echt te missen nu ik met 3 karakters achterin NM / begin hell zit.
Leuk dat online maar met die lobbies en geen cross platform (kan in theorie nog komen maar verwacht er weinig van, officieel is het nog steeds “looking in to it”) en heb maar 2 of 3 keer met iemand anders gespeeld.
1 keer met summoner en Diablo, sorc joinde. Diablo dood, denk samen act 5/baal doen. Maar ja geen chat en Halverwege de 1e de quest… weg.
En op de Switch is 4 spelers online ook nog maximum, ervan uitgaand dat je dat al ooit haalt.
Kunt niet traden uiteraard maar maps resetten niet dus de 3 teleport mephisto map die ik heb helpt daarin tegen weer.
Afgelopen paardagen nog een Sur, Ist (forge) en Um gevonden, en bull kathos ring.
Nu ff spieken bij mensen die op de ptr spelen. Hydra ziet et leuk uit. Fend redelijk, plaguezon sterk, summoner druid… acceptabel.
[ Voor 22% gewijzigd door The Chosen One op 26-01-2022 11:33 ]
Wat mij betreft proberen we samen dat laatste NM/Hell deel te doen. Je kan me altijd toevoegen: Ysili .PhoeniX- schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:42:
[...]
Yes, hier op de xbox. D2R leek me een leuke reden om een xbox ipv een nieuw pc aan te schaffen. Het gebrek aan samenspelen begin ik inmiddels wel echt te missen nu ik met 3 karakters achterin NM / begin hell zit.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer de waarde van dingen te leren om te traden, maar wat maakt deze ring zo duur? dit ziet er echt uit als een ring die ik zo zou vendorren. vandaar dat ik dat graag wil weten.Angeloonie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:02:
Soms maak je wel eens leuke deals
[Afbeelding]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Bijna alle attributen zijn erg hoog, en ook nog eens bij elkaar op 1 ring.Visgek82 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:15:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer de waarde van dingen te leren om te traden, maar wat maakt deze ring zo duur? dit ziet er echt uit als een ring die ik zo zou vendorren. vandaar dat ik dat graag wil weten.
Erg nice dus.
Vooral de eerste 4 stats. En als mana health zou zijn en poisons resist lightning / fire resist zou zijn, dan was het werkelijk waar redelijk overpowered.Visgek82 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:15:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer de waarde van dingen te leren om te traden, maar wat maakt deze ring zo duur? dit ziet er echt uit als een ring die ik zo zou vendorren. vandaar dat ik dat graag wil weten.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ringen zijn erg tricky, maar in het algemeen moet je ringen met dual leech (ll/ml) en 10% FCR nooit vendoren als er ook wat andere mooie stats op zitten.Visgek82 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:15:
[...]
Bij deze ring is dat 100+ AR en 20str. Die 20 str kan weer in iets anders gestoken worden
Ja dan was het een 20 Ber ring geweestRustStorm schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:19:
[...]
Vooral de eerste 4 stats. En als mana health zou zijn en poisons resist lightning / fire resist zou zijn, dan was het werkelijk waar redelijk overpowered.
[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 26-01-2022 12:20 ]
Dank je wel voor de informatie, heel handig. Ik zit nu met mijn wind druid op hell maar het gaat nog niet zo lekker, ik denk dat het voornamelijk ligt aan een gebrek aan FCR (heb nu +90% , zou 167 moeten zijn geloof ik), en mss level. Ik ben nu 59.Angeloonie schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:20:
[...]
Ringen zijn erg tricky, maar in het algemeen moet je ringen met dual leech (ll/ml) en 10% FCR nooit vendoren als er ook wat andere mooie stats op zitten.
Bij deze ring is dat 100+ AR en 20str. Die 20 str kan weer in iets anders gestoken wordenOok de mana en poison res zijn zeer mooi
[...]
Ja dan was het een 20 Ber ring geweest
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Wel irriteer ik me nog steeds aan het gebrek van mogelijkheden voor coöperatief spelen op de PlayStation en het gebrek aan plannen daarvoor.
De breakpoints zijn 68, 99 en 163 FCR. Meestal richt je je op 99 FCR voor winddruids. Dat is met wat spirits, vipermagi en een ring/arach/to gloves vrij snel bereikt. Een reaper's toll op je merc met bijvoorbeeld treachery en guillame's face maakt dat je nog een stuk sterker wordt.Visgek82 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:26:
[...]
Dank je wel voor de informatie, heel handig. Ik zit nu met mijn wind druid op hell maar het gaat nog niet zo lekker, ik denk dat het voornamelijk ligt aan een gebrek aan FCR (heb nu +90% , zou 167 moeten zijn geloof ik), en mss level. Ik ben nu 59.
Wind druids zijn erg sterk, maar zonder teleport is het richten van tornado's nog wel eens ingewikkeld. Ik ben benieuwd hoe de 2.4 veranderingen daarbij gaan helpen door twister wat nuttiger te maken.
[ Voor 65% gewijzigd door The Chosen One op 28-01-2022 15:39 ]
Doei doei test barb.......
Is dat een bekende bug?
Je hebt tig reset items op een ander char. En je kunt een char deleten en hij komt weer terug.
Ik ben vanavond namelijk wel even online om je daarvan te ontlasten
Ieg wel deze vanochtend gehad
Sure, ik ben een week geleden begonnen, speel niet veel maar wel elke dag iets van twee uurtjes verspreid over de dag.Esumontere schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:47:
Iemand zin om op PC samen hell te doorkruisen?
Hoe voeg ik je toe? Sowieso op zoek naar redelijke mensen om mee te spelen op de PC versie. Al die randoms die je loot grabben en niet delen zijn irritant.
Mijn battletag isOhmarinus schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:32:
[...]
Sure, ik ben een week geleden begonnen, speel niet veel maar wel elke dag iets van twee uurtjes verspreid over de dag.
Hoe voeg ik je toe? Sowieso op zoek naar redelijke mensen om mee te spelen op de PC versie. Al die randoms die je loot grabben en niet delen zijn irritant.
Ik vind het gezellig om samen te spelen. Ik ben niet heel veel online, meestal ~1 of 2 avonden in de week. Overdag ben ik aan het werk
Ik heb een 19l/17m sc voor Ist Mal getrade, maar wel 3 maanden terug, 19/15 moet wel wat waard zijn, maar wel wat langer zoeken denk ik.Lapras schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:13:
Ik vind een 19 life/15 mana sc. Is dat de moeite van het ruilen waard? Ik ben nog op zoek naar wat runes.
En offline. Niet de allerbeste maar de volgende uberrun moet nu dus nog makkelijker gaan.
edit;
En eindelijk... na weet ik hoeveel Mephisto runs... 1e ghost pack van Tower...
Van
[ Voor 41% gewijzigd door The Chosen One op 10-02-2022 19:11 ]
Lekker! Gz hoor! SSF zijn dit soort momenten toch wel erg speciaal heThe Chosen One schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 17:17:
EERSTE UBERS OOIT!
[Afbeelding]
En offline. Niet de allerbeste maar de volgende uberrun moet nu dus nog makkelijker gaan.
edit;
En eindelijk... na weet ik hoeveel Mephisto runs... 1e ghost pack van Tower...
Van [Afbeelding] naar
[Afbeelding]
Vraagje: heb een frenzy/horker barb waarmee ik oa Travincial runs doe. Echter, als ik find item doe en het een beetje rondspam, auto-pickup ik ook constant items. Is er een manier om dat tegen te gaan (dus alleen pickup met left click bv, heb hork op right click.
Bnet pindle#2913
Ja, type: /nopickup in je chat en dat zou de auto pickup uit moeten zetten. Gold wordt nog wel automatisch opgepakt, maar alleen als je op tab drukt (wanneer de labels van items op de grond zichtbaar zijn).porn* schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:50:
[...]
Lekker! Gz hoor! SSF zijn dit soort momenten toch wel erg speciaal he
Vraagje: heb een frenzy/horker barb waarmee ik oa Travincial runs doe. Echter, als ik find item doe en het een beetje rondspam, auto-pickup ik ook constant items. Is er een manier om dat tegen te gaan (dus alleen pickup met left click bv, heb hork op right click.
Ik hoop dat je dit bedoelde.
Nou bedoel eigenlijk, met find item op rightclick, als ik dat spam op een stapel corpses + een loot dan pak ik naast het casten ook automatisch items op. Dat wil ik eigenlijk niet (alleen met left click bv).The Chosen One schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 21:44:
@porn* Als je naar skilltab gaat en dan naar de '4e tab' met gewone skills dan heb je daar town portal, throw skill en pick up e.d. Is dat wat je bedoelt?
Die ga ik testen thanks!Ohmarinus schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 23:29:
[...]
Ja, type: /nopickup in je chat en dat zou de auto pickup uit moeten zetten. Gold wordt nog wel automatisch opgepakt, maar alleen als je op tab drukt (wanneer de labels van items op de grond zichtbaar zijn).
Ik hoop dat je dit bedoelde.
Bnet pindle#2913