Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Dalyxia schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:07:
"Players can now enable “Quick Cast,” an option available in game settings which can allow the player to use abilities with hotkeys without having to select the skill in the UI"

geweldige update, i love it.
Hopelijk helpt dat met (tegen) RSI... man man man... mn muisarm heeft het maar zwaar... ik had mn streamdeck al aangepast zodat ik daar met knopjes rechtermuis kon klikken, maar als ik nu vanaf het toetsenbord mn skills kan gebruiken scheelt dat een hele berg!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Qck

Bazinga

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:05:
[...]

Crushing blow en open wounds zijn best fijn voor een bowazon.
Treachery is ook een leuke met 45% ias.

Goed nieuws: ik heb eindelijk een Shako :D
Dat dacht ik ook inderdaad. Ik zit qua IAS wel oké nu, dus dat hoeft niet. Durass heeft ook FHR, increase in dmg en ook resistances en dat laatste mis ik nog (flink). Nu nog een 3-socket chest armor vinden.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:36
:D Necro's zijn leuker dan verwacht hehe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ygbaTlteiz_jKjS49Xi32E77gY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1dDLPaGbSzKT2d1jEbJ3gt3W.png?f=user_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:53
Angeloonie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:23:
:D Necro's zijn leuker dan verwacht hehe
[Afbeelding]
Mijn necro heeft geen concentration aura :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Bossie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
[...]

Mijn necro heeft geen concentration aura :(
Might dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CN7PT9QiLB_xeihRzaTHkAV2R_Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bZrwKuuZzdSJSuqEhNcsecZT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Yep, mercenary (geen idee welke mercenary mijn necro heeft).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therobster87
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-12-2023
Angeloonie schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:05:
Tip tegen goud verliezen: Gooi het in de shared stash, dat verlies je niet
handige tip bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 13:16

EMP

Krulloos!

Heeft iemand zin om een vriend en mij door Act 3 normal heen te helpen?

Ik ben EMP#2540

Gelukt! Thanks Vuurbal :D

[ Voor 39% gewijzigd door EMP op 03-12-2021 20:54 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

:-) Graag gedaan!

Dat keys jagen schiet vanavond niet op...

[ Voor 12% gewijzigd door IWriteCode op 03-12-2021 23:18 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:01
Qck schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:00:
Is een Duress armor geschikt voor een Bowazon?
Nee, niet echt. CB werkt maar voor 50% op ranged weapons. OW werkt wel, maar is niet erg nuttig voor een Bowazon.

Idealiter wil je iets van fortitude of CoH. Of iets met IAS zoals Treachery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Lapras schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 08:04:
[...]

Nee, niet echt. CB werkt maar voor 50% op ranged weapons. OW werkt wel, maar is niet erg nuttig voor een Bowazon.

Idealiter wil je iets van fortitude of CoH. Of iets met IAS zoals Treachery.
Idd, de guides op maxroll geven altijd goed inzicht in welke opties je hebt in tegenstelling tot de vele guides die alleen maar de endgame opties noemen:
https://d2.maxroll.gg/guides/multiple-shot-amazon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Een bowazon is eigenlijk enkel viable met een Fortitude, je hebt die 300% enhanced damage echt nodig. Samen met Laying of Hands (350% dmg vs Demons) wordt je aardig effectief, zelfs zonder Faith boog. Maar Faith is ook wel vereist om echt effectief te worden (zelf dragen of op merc, kan allebei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
Angeloonie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:58:
Een bowazon is eigenlijk enkel viable met een Fortitude, je hebt die 300% enhanced damage echt nodig. Samen met Laying of Hands (350% dmg vs Demons) wordt je aardig effectief, zelfs zonder Faith boog. Maar Faith is ook wel vereist om echt effectief te worden (zelf dragen of op merc, kan allebei).
Voor de echte die hards wil je een magic 4 socket +100 life light armor met 4x 40ed/15 ias jewels, maar die dingen zijn onbetaalbaar. En overgewaardeerd.

Faith zou ik altijd zelf dragen. En voor PvM zou ik een might merc met reapers toll en CB aanraden. De damage bonus van Fanaticism gaat door de helft als je faith niet zelf draagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 18:45
stash zit weer vol :)

gra//tis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Merci d:)b

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 21:46
IWriteCode schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:42:
[...]

Hopelijk helpt dat met (tegen) RSI... man man man... mn muisarm heeft het maar zwaar... ik had mn streamdeck al aangepast zodat ik daar met knopjes rechtermuis kon klikken, maar als ik nu vanaf het toetsenbord mn skills kan gebruiken scheelt dat een hele berg!
Ik speel met een controller, dat scheelt echt enorm. Werkt echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Angeloonie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:58:
Ja, Faith, Fortitude en LoH heb ik helaas niet. Dus zoek ik iets wat beter is dan Stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Qck schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:31:
[...]

Ja, Faith, Fortitude en LoH heb ik helaas niet. Dus zoek ik iets wat beter is dan Stealth.
Peace/Treachery afhankelijk van je level ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Qck schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:31:
[...]

Niet heel lullig bedoeld, maar bowazon is niet echt een starter-friendly class. Je kunt op Hell niet echt lekker mee, althans qua snelheid zonder bepaalde items. Veel minder makkelijk dan andere classes (helaas).

Bowa is mijn favo, maar ik wacht tot de runewords in prijs zakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Is die class dan zo generfed ?
Kan me herinderen dat alles wat je nodig had om door hell te komen, eigenlijk een buriza was.
En wat crafted gloves met knockback. en wat life en mana steal voor good measure

[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 04-12-2021 22:15 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
heuveltje schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:15:
Is die class dan zo generfed ?
Kan me herinderen dat alles wat je nodig had om door hell te komen, eigenlijk een buriza was.
En wat crafted gloves met knockback. en wat life en mana steal voor good measure
Na 1.10 waren bowazons niet meer zo sterk. De grootste verandering is dat Guided Arrow niet meer kan piercen. En monsters kregen meer health doordat synergies in het spel kwamen en de bowazon had geen synergies. Je bent enorm afhankelijk van extra damage op je gear en dat is erg moeilijk te vinden.

Een strafe zon met Windforce werkt nog steeds heel prima PvM. Die zijn redelijk goedkoop. In PvP is een glass cannon bowazon ook nog steeds goed, maar erg duur en dat kwam vooral door het desynchen als er te veel FRW op een character is. Ik weet niet of dat laatste in D2R nog steeds werkt.

De beste amazon is met afstand een javazon. Bowazons zijn erg duur. Melee zons met spears waren altijd bugged en plaguezons werken in PvM helaas niet goed genoeg. In PvP wel - ik schreef er ooit zelfs een guide voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:49
Als je een belt hebt en 1 slot is leeg dan pakt die potions die in je inventory zitten. Maar soms heb ik tig potions in mijn inventory maar blijft het slot gewoon leeg. Is dat gewoon een bug of mis ik iets?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Angeloonie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:13:
[...]
Niet heel lullig bedoeld, maar bowazon is niet echt een starter-friendly class. Je kunt op Hell niet echt lekker mee, althans qua snelheid zonder bepaalde items. Veel minder makkelijk dan andere classes (helaas).

Hmm, dat is wel erg jammer. Het is/was namelijk ook mijn favoriet. En ik merk dat Hell inderdaad wel absurd lastig is.
Bossie schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:39:
[...]
Peace/Treachery afhankelijk van je level ?
Beide zou kunnen, ben nu level 69.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:30
Eindelijk mijn sorc helemaal af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Kan je op elk niveau normaal, nm en hell een reset doen of gaat dat maar 1 keer lukken?

zealot pala nu in hell level 63 weet niet of het een zealot blijft. Zit nu al twee uur te klooien om gain te bevrijden maar lukt voor geen meter.

Na de zoveelste keer dood nu een nieuwe game act1 gain help als iemand tijd over heeft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
1 respec, imbue en socket quest per level. En hellforge uiteraard. (en personalize!)
Respecs kun je ook daarna doen met magic dust, moet je wel een hell capable character voor hebben om te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 05-12-2021 15:00 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
TecTo schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:55:
Kan je op elk niveau normaal, nm en hell een reset doen of gaat dat maar 1 keer lukken?

zealot pala nu in hell level 63 weet niet of het een zealot blijft. Zit nu al twee uur te klooien om gain te bevrijden maar lukt voor geen meter.

Na de zoveelste keer dood nu een nieuwe game act1 gain help als iemand tijd over heeft ;)
Je kan 3 keer je stats/skills resetten, normal, nightmare en hell.
Hierna kan je nog steeds resetten, met een token of absolution.

Ik kan je wel even met Cain helpen, stuur me maar een PB met game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TecTo
@Vlaanderen1 Sorry had geen TP meer.

Wel gaaf om te zien hoe je sorc te keer ging. Bedankt nu ff rustig aan na al die hectiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
TecTo schreef op zondag 5 december 2021 @ 15:45:
@Vlaanderen1 Sorry had geen TP meer.

Wel gaaf om te zien hoe je sorc te keer ging. Bedankt nu ff rustig aan na al die hectiek :)
Jammer van de Cold immune ancients, anders hadden we nog even verder kunnen boosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Vlaanderen1 schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:10:
[...]

Jammer van de Cold immune ancients, anders hadden we nog even verder kunnen boosten :D
inderdaad. Weet niet hoeveel keer ik zonder scrolll zit. Teveel gebruikt met het verzamelen van items toen je Diablo kilde.

Denk toch dat je met rune's moet werken om goede items te maken. Tot nu toe niet hoger dan een sheal en een hell rune.

[ Voor 15% gewijzigd door TecTo op 05-12-2021 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlaanderen1
TecTo schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:16:
[...]

inderdaad. Weet niet hoeveel keer ik zonder scrolll zit. Teveel gebruikt met het verzamelen van items toen je Diablo kilde.

Denk toch dat je met rune's moet werken om goede items te maken. Tot nu toe niet hoger dan een sheal en een hell rune.
Ik heb tot nu toe een Ohm en 2 keer een Vex gevonden.
Ohm -> Countess level 5 van een random mob
Vex -> Bij pindle naar binnen, weet ff niet hoe het heet meer
Vex -> Cow level

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Tweede keer unid torch ruilen... Bingo! 19/20 Sorc Torch! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rFvtFUv.png

[ Voor 21% gewijzigd door IWriteCode op 06-12-2021 05:28 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
IWriteCode schreef op maandag 6 december 2021 @ 04:57:

[Afbeelding]
Nice!

Nu verkopen op d2jsp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IWriteCode schreef op maandag 6 december 2021 @ 04:57:

[Afbeelding]
Dat kans... dat je een dergelijke roll hebt... na het verkrijgen van een UNID torch... gosh, die is klein! Heb je al een lot gekocht?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

RustStorm schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:15:
Dat kans... dat je een dergelijke roll hebt... na het verkrijgen van een UNID torch... gosh, die is klein! Heb je al een lot gekocht?
Overwogen... overwogen... maar dat was met name nadat ik 20x een 4th way had op arcane sanctuary... ik dacht wat ik de kans... maar goed... toen beloond met bovenstaande :-)
Nah, past veel te goed in mn eigen set... wel licht overwogen om hem te ruilen tegen een lage anni en middel torch... maar veel te leuk dat ik deze zelf 'gevonden/ided' heb... zoiets

[ Voor 28% gewijzigd door IWriteCode op 06-12-2021 09:30 ]

Less = more

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Zo, met mijn Meteorb eindelijk in Hell en Andariel gekilled, maar allemachtig wat is het werken zeg.

Als de immunities verkeerd vallen is het gewoon rennen voor je leven. Heb de Claw Viper Temple gedaan door precies naar het altaar te teleporten (nogal een uitdaging op de console kan ik je vertellen) en met 5 health over een TP te maken.

Pff.....

Heb genoeg vette gear om misschien mijn Summon Necro te gaan bouwen en die als MF te gaan gebruiken zodat ik uiteindelijk weer met m'n sorc verder kan.

Allemaal single player, dus ik kan ook niet geholpen worden ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Darn! Had ik toch maar dat lot gekocht... vind ik net een Sur rune! Haha!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 23:13
IWriteCode schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:16:
Darn! Had ik toch maar dat lot gekocht... vind ik net een Sur rune! Haha!
hahah, die had in gisteren avond tijdens het boosten van mijn 2e account. Arcane sanctuary had ik die drop (mooie zone voor een javazon trouwens, alles gaat rap neer behalve die lightning paaltjes)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:48
Toch maar besloten hem op de ps5 te halen. Nu aan het downloaden vanavond is proberen. Ik heb er zin in

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
armageddon_2k1 schreef op maandag 6 december 2021 @ 09:34:
Zo, met mijn Meteorb eindelijk in Hell en Andariel gekilled, maar allemachtig wat is het werken zeg.

Als de immunities verkeerd vallen is het gewoon rennen voor je leven. Heb de Claw Viper Temple gedaan door precies naar het altaar te teleporten (nogal een uitdaging op de console kan ik je vertellen) en met 5 health over een TP te maken.

Pff.....

Heb genoeg vette gear om misschien mijn Summon Necro te gaan bouwen en die als MF te gaan gebruiken zodat ik uiteindelijk weer met m'n sorc verder kan.

Allemaal single player, dus ik kan ook niet geholpen worden ;)
Hier exact dezelfde situatie en ook op console. Is het normaal dat het zo moeilijk is, of is het aan te raden nightmare verder te farmen? Ik heb al een Spirit sword, Stealth armor, Ancients Pledge shield, Lore helmet en een Act 2 merc met Insight en ben level 75, maar het blijft enorm aanpoten...
Ik volg grofweg deze build

Hoe nu verder? :)

[ Voor 6% gewijzigd door JFranke op 06-12-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
JFranke schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:40:
[...]

Hier exact dezelfde situatie en ook op console. Is het normaal dat het zo moeilijk is, of is het aan te raden nightmare verder te farmen? Ik heb al een Spirit sword, Stealth armor, Ancients Pledge shield, Lore helmet en een Act 2 merc met Insight en ben level 75, maar het blijft enorm aanpoten...

nightmare farmen is inderdaad een plan. Evt A1 hell farmen op zoek naar een monarch, zodat je ook nog een spirit daarin kunt maken. de 105% FCR breakpoint helpt enorm, en wat extra levels erbij scheelt ook echt. mijn lvl 84 sorc (gebruikt firewall ipv meteor) is al een stuk steviger over het algemeen. Wat daar wel helpt is dat een hogere damage voulge op je merc hem ineens een stuk potiger maakt. Over het algemeen: overleven> magic find :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

[...]

Nu respec gedaan naar javazon a.d.h.v. de Maxroll guide. Dat scheelt echt ziek veel! Ik merk nu pas hoe gimped de bowazon is.

Nu nog even een goede Javalin en 3-socket armor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
[...]

Goede bows helpen enorm inderdaad, en die zijn bij de start niet voorhanden. Buriza, lycanders of harmony runeword in een grand matron bow maakt bowazon al een stuk meer viable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Qck schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:00:
[...]

Nu respec gedaan naar javazon a.d.h.v. de Maxroll guide. Dat scheelt echt ziek veel! Ik merk nu pas hoe gimped de bowazon is.

kies een jav met replenish stack size als je kunt. heen en weer rennen voor reparaties is naadje. titan's is natuurlijk de heilige graal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

brothermaynard schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:04:
[...]

kies een jav met replenish stack size als je kunt. heen en weer rennen voor reparaties is naadje. titan's is natuurlijk de heilige graal
Indeed, dat rennen is echt rot. Helaas heb ik nu geen betere tot m'n beschikking, dus zal ik even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
JFranke schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:40:
[...]

Ik had ook eerst deze build, maar toen ben ik toch gerespecced om de punten in ice bolt in de cold mastery te steken.

Voor wat betreft hell: als je daar veel moeite hebt dan gewoon even verder farmen in NM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
Zolang je resistances wat boven 0 zijn proberen in hell te farmen. Pitt moet te doen zijn met een tp hier en daar en wat lifesteal op je merc. En meteor wordt niet zo heel veel meer gebruikt. Firewall (of fireball (vooral voor consoles)) is wat populairder.

[ Voor 28% gewijzigd door The Chosen One op 06-12-2021 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Nou deze kwam er al wat beter uit dan de vorige (Angeloonie in "Diablo II: Resurrected") :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/adP-7l_TV9SIyk5KxgSd9B9lYAc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQuquzD06GVbu6HMhlqtYFUH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

The Chosen One schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:36:
Zolang je resistances wat boven 0 zijn proberen in hell te farmen. Pitt moet te doen zijn met een tp hier en daar en wat lifesteal op je merc. En meteor wordt niet zo heel veel meer gebruikt. Firewall (of fireball (vooral voor consoles)) is wat populairder.
Firewall was toch juist generfed? Of werkt dat nog steeds? Ik gebruik hier met name fireball en dan af een toe een meteor er tussen door... en frozen orb als ze tegen vuur kunnen.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Zo, nog 1 +skills item (Arachnic Mesh) en ik ben aardig klaar denk ik :D
"Bone" armor, dus mis nog wel FCR, maar daar ga ik pas op letten als ik Arachnid aan kan. (heb een Viper klaarliggen).

Mijn eerste Necro ooit, en heb hem nog niet echt getest verder (te druk met gearen/levelen). Maar weet nu niet echt waar ik m'n skillpoints in moet gaan gooien. Denk maar 1 van de golems doen, of Golem mastery maxen.

Moet ook nog een Merc fixen trouwens :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fVAk16bYoTH9bPWFEXIjW15VGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9M6XAafkvtPdJEqKaeTOIp2O.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixJuysK553kHMtn-xKLHtRlB834=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7yaBioiPi38mBn55DdLLrEGT.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v--10rPTSXj-2sopoOKP2C3pEaI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J40z4tSaIxMhwFtc4NN67xRo.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_WLWwCLhls1wljR4_MBxgVrrXE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Zx9hb0dOI3kXWzsOtbdsLCBK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:53:
Zo, nog 1 +skills item (Arachnic Mesh) en ik ben aardig klaar denk ik :D
"Bone" armor, dus mis nog wel FCR, maar daar ga ik pas op letten als ik Arachnid aan kan. (heb een Viper klaarliggen).

Mijn eerste Necro ooit, en heb hem nog niet echt getest verder (te druk met gearen/levelen). Maar weet nu niet echt waar ik m'n skillpoints in moet gaan gooien. Denk maar 1 van de golems doen, of Golem mastery maxen.

Moet ook nog een Merc fixen trouwens :D
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Welk armor gebruik je op je Necro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geinig: zojuist Homunculus gevonden. Nog niet zo lang geleden wat over gezegd in dit topic. :D

En lig het aan mij of doet Firewall minder damage sinds de patch?

[ Voor 26% gewijzigd door RustStorm op 06-12-2021 15:38 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neves
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 16:31
RustStorm schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:37:
Geinig: zojuist Homunculus gevonden. Nog niet zo lang geleden wat over gezegd in dit topic. :D

En lig het aan mij of doet Firewall minder damage sinds de patch?
Dat is mij ook opgevallen. Als ik Google naar "firewall nerf d2r" dan lees ik dat de hoge dmg een bug is geweest. Dat hebben ze met de patch opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Bossie schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:25:
[...]

Welk armor gebruik je op je Necro ?
Bone op dit moment
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QTonANjOjnNjgty2MZgDIBtyOg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2tKgPvYoEFodOIg0k9dpjI76.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 06-12-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neves schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:49:
[...]

Dat is mij ook opgevallen. Als ik Google naar "firewall nerf d2r" dan lees ik dat de hoge dmg een bug is geweest. Dat hebben ze met de patch opgelost.
Fixed an issue where overlapping Fire Wall or Blaze missiles could cause increased damage
is het enige dat ik in de patchnotes lees over Fire Wall... dat zal het dan wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:09:
[...]

[...]
is het enige dat ik in de patchnotes lees over Fire Wall... dat zal het dan wel zijn...
dan is het helemaal tijd om naar Orb/Hydra te gaan (of pure-cold), eerst maar weer eens tokens grinden.
Ik vind dat ze bij talent changes wel een gratis respec mogen doen :+

@Angeloonie nice :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 06-12-2021 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Lol gezellige boel :D Totaal nu 49 vriendjes mee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdQPrF7iB3Cq4rF40R9xhP3mqX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qfH263Bg98XNVN23ZBi1r9pW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 06-12-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Angeloonie schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:42:
Lol gezellige boel :D Totaal nu 49 vriendjes mee
[Afbeelding]
ik had gisteravond ook het hele scherm vol met minions in act 2 (woestijn grind).
Maar toen er een desert crawler simpelweg overheen sprong om mij te killen was ik er wel ff klaar mee :D

Hetzelfde met de sewers, ik look een ergens heen wat vol met ranged blijkt te zitten, maar kan vervolgens niet terug omdat mijn skellies de weg blokkeren (ipv aan te vallen).

positioneren van mercs/minions blijft sowieso een dingetje dat ze wel in een volgende patch mogen meenemen (of zoiets als met Pets in wow, zodat je zelf target kunt aangeven etc).

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 06-12-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

brothermaynard schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:56:
[...]

nightmare farmen is inderdaad een plan. Evt A1 hell farmen op zoek naar een monarch, zodat je ook nog een spirit daarin kunt maken. de 105% FCR breakpoint helpt enorm, en wat extra levels erbij scheelt ook echt. mijn lvl 84 sorc (gebruikt firewall ipv meteor) is al een stuk steviger over het algemeen. Wat daar wel helpt is dat een hogere damage voulge op je merc hem ineens een stuk potiger maakt. Over het algemeen: overleven> magic find :9
zowel FO als Meteor zitten op een 1s cooldown.
Wat voor nut heeft FCR dan nog ?

mijn lvl 77 sorc zit een beetje vast op de Arcane Sanctuary. het kan in principe wel maar zowel ik als mijn merc zijn zo squishy :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
heuveltje schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:49:
[...]

mijn lvl 77 sorc zit een beetje vast op de Arcane Sanctuary. het kan in principe wel maar zowel ik als mijn merc zijn zo squishy :(
Je moet vooral je battles zien te picken, en erlangs teleporten (en daar is die FCR echt enorm belangrijk) helpt daarin
Maar het loont om even wat aan te sterken. Pit farming (dat is de cave in tamoe highlands, is lvl 85 area, dus bosses en champions kunnen alle loot droppen die in het spel zit), of countess voor runes zou nu eerste opdracht moeten zijn. Want duriel en travincaal gaan ook een soort gear/skillcheck worden anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Qck schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:00:
[...]

Ik ben na lange lange tijd ook weer begonnen met diablo... begin 2007 voor het laatst gespeeld. Natuurlijk met een bowazon begonnen maar ik moet ook overstappen. Ben nu in a1 hell en lvl 65... TOT aan baal nm ging het van een leie dakje maar daarna wordt AR en damage echt een ding. Dus ik ga ook overstappen naar een javazon. Eerst maar titans krijgen en dan respeccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik heb nog een titans revenge voor de liefhebbers... gratis voor niks... stuur maar DM :-)

Al vergeven!

[ Voor 11% gewijzigd door IWriteCode op 07-12-2021 07:58 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een 4os Etten Axe ergens goed voor? Nope... Berserker Axe it is... :|

[ Voor 35% gewijzigd door RustStorm op 06-12-2021 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 20:58
Helaas 20 jaar te laat, maar was wel blij eindelijk 1 te droppen :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5SHN2zqnptSoWq4-SqU1-6KrHU=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/s1otmnIXlN8jf8koAHqKKrgi.png?f=fotoalbum_small

Net de deal van de week gemaakt, 3 ohm 4 ist betaald voor Jah rune. Helaas werkt O jah N ber niet echt meer, iemand enig idee wat het waardeverschil tussen Jah en Ber is nu ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Raketje schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:36:
Helaas 20 jaar te laat, maar was wel blij eindelijk 1 te droppen :D
[Afbeelding]

Net de deal van de week gemaakt, 3 ohm 4 ist betaald voor Jah rune. Helaas werkt O jah N ber niet echt meer, iemand enig idee wat het waardeverschil tussen Jah en Ber is nu ?
Jah zit rond 75-80% van Ber

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Angeloonie
:D Arachnid aan, hoppa klaar. Enkel nog een Beast axe als ik daar ooit aan toe kom.
55 minions + merc :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0s0sBrSWXeEMHnjWuEDeyf8l_w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l4msDAnHZO6iTrUBiqwgftTD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Iemand een Tal Rasha's Mask nodig? weg

En; Iemand een Titans Revenge beschikbaar?

[ Voor 46% gewijzigd door Qck op 07-12-2021 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Qck schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:41:
Iemand een Tal Rasha's Mask nodig?

En; Iemand een Titans Revenge beschikbaar?
Ik heb nog titans (low ed) liggen, die mag je gratis hebben , account : raketje#1353. Ben nu wel even brunchen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heuveltje schreef op maandag 6 december 2021 @ 16:49:
[...]

Dat is voor als je tijdens het Teleporten in een groep mobs terechtkomt. :P

Maar idd, Frozen Orb was in D2 vanilla een stuk leuker. Blijf het jammer vinden dat ze die casting delays erin gebouwd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:24
ik heb een unique phase blade gevonden. Wat is wijsheid? identifyen of unid aanbieden op d2jsp/ander trading platform?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Bint schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:37:
ik heb een unique phase blade gevonden. Wat is wijsheid? identifyen of unid aanbieden op d2jsp/ander trading platform?
is er veel prijsverschil tussen een lightsabre en azurewrath momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
brothermaynard schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:45:
[...]

is er veel prijsverschil tussen een lightsabre en azurewrath momenteel?
totaal geen idee: ik ben helemaal niet thuis in prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:26
Bint schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:37:
Heeft geen waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
Monarch of deflection zonder sockets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

gakkethijs schreef op maandag 6 december 2021 @ 17:52:
[...]

Ik ben na lange lange tijd ook weer begonnen met diablo... begin 2007 voor het laatst gespeeld. Natuurlijk met een bowazon begonnen maar ik moet ook overstappen. Ben nu in a1 hell en lvl 65... TOT aan baal nm ging het van een leie dakje maar daarna wordt AR en damage echt een ding. Dus ik ga ook overstappen naar een javazon. Eerst maar titans krijgen en dan respeccen.
Het verschil is echt enorm. Zelfs met m'n cheap-ass Javelin deed ik veel meer dmg en was de survivability vele malen groter dan met m'n boog. Erg jammer, want Bow is wel m'n favoriet. Ik kom ook nog uit de tijd dat een bow echt wel heel goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Qck schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:08:
[...]

Het verschil is echt enorm. Zelfs met m'n cheap-ass Javelin deed ik veel meer dmg en was de survivability vele malen groter dan met m'n boog. Erg jammer, want Bow is wel m'n favoriet. Ik kom ook nog uit de tijd dat een bow echt wel heel goed was.
wat had je voor boog dan? want ik heb vorige week een bowazon in wording gemaakt en die deed nog aardig wat damage zelf terwijl ik achter een hammerdin aanrende door chaos sanctuary. Uiteraard schoot ik ze niet zo snel neer als de hamertjes, maar was voor een lvl 65 niet ontevreden dat ik in een player 6-8 game monster wist neer te maaien met strafe en mijn burizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

brothermaynard schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:32:
[...]

wat had je voor boog dan? want ik heb vorige week een bowazon in wording gemaakt en die deed nog aardig wat damage zelf terwijl ik achter een hammerdin aanrende door chaos sanctuary. Uiteraard schoot ik ze niet zo snel neer als de hamertjes, maar was voor een lvl 65 niet ontevreden dat ik in een player 6-8 game monster wist neer te maaien met strafe en mijn burizo
Ik heb ook een Buri, maar wellicht is m'n andere gear wat minder geschikt. Ik killde ook wel, maar een stuk minder efficient dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Qck schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:07:
[...]

Ik heb ook een Buri, maar wellicht is m'n andere gear wat minder geschikt. Ik killde ook wel, maar een stuk minder efficient dan nu.
Er is altijd een verschil tussen een javazon (lightning fury is een beestachtig goede skill) en allerlei andere builds, waaronder bowazon. Javazon met de juiste gear is een van de beste builds uit het spel (samen met sorc, hammerdin, summon necro, trapper) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 17:00
Eindelijk infinity voor me javazon en man wat een knaller is dat.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:03

porn*

...take on the world!

Volgens mij gaat n goeie Azure momenteel nog voor um-mal anders hoor... weet niet wat jij geen waarde vindt :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Nu online

Qck

Bazinga

Is een Gul-rune wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Jep zo'n anderhalve ist :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Ik heb gisteren m'n smealot pally afgemaakt, nu nog wat leveltjes pakken en als ik echt eens wat tijd heb een rondje ubers proberen. Nu level 83 dus paar extra levels zou wel handig zijn denk ik, maar mss is het al haalbaar. Iemand ervaring mee? Heb geen CTA maar wel Treachery en alle res maxed, ~1400 hp.

Ook met m'n frenzy barb nog een leveltje gedaan, paar Trav/CS/Baal runs voor runes/respec tokens maar die tokens droppen gewoon niet van baal (heb er serieus geen gekregen de laatste ~25 kills, van Diablo mss 1 of 2). Die hakt overal wel een stuk makkelijker doorheen dan m'n pally atm, maar heb hem dan ook een poor man's grief (Oath) en Lawbringer gegeven. Werkt eigenlijk heel erg goed nog :)

Ook nog een rondje of 3 voor keys met m'n sorc maar helaas geen...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
porn* schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:06:
[...]

Volgens mij gaat n goeie Azure momenteel nog voor um-mal anders hoor... weet niet wat jij geen waarde vindt :P
Het was een lightsabre :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
porn* schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:34:
Ik heb gisteren m'n smealot pally afgemaakt, nu nog wat leveltjes pakken en als ik echt eens wat tijd heb een rondje ubers proberen. Nu level 83 dus paar extra levels zou wel handig zijn denk ik, maar mss is het al haalbaar. Iemand ervaring mee? Heb geen CTA maar wel Treachery en alle res maxed, ~1400 hp.

Ook met m'n frenzy barb nog een leveltje gedaan, paar Trav/CS/Baal runs voor runes/respec tokens maar die tokens droppen gewoon niet van baal (heb er serieus geen gekregen de laatste ~25 kills, van Diablo mss 1 of 2). Die hakt overal wel een stuk makkelijker doorheen dan m'n pally atm, maar heb hem dan ook een poor man's grief (Oath) en Lawbringer gegeven. Werkt eigenlijk heel erg goed nog :)

Ook nog een rondje of 3 voor keys met m'n sorc maar helaas geen...
Mijn Barb heeft nu dual-baranar Star met een crushing blow set, lawbringer op een act 5 merc.
Echter is het niet echt een barb want hij blijft bijzonder kwetsbaar.

Misschien nog tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Bossie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:06:
[...]

Mijn Barb heeft nu dual-baranar Star met een crushing blow set, lawbringer op een act 5 merc.
Echter is het niet echt een barb want hij blijft bijzonder kwetsbaar.

Misschien nog tips ?
Wat is de rest van je gear? De mijne heeft Draculs en een string of ears om in leven te blijven, verder Arreat, Skullders+WT voor de mf, Ravenfrost voor CBF en een duel leech/allres/AR ring, Highlords. Neem aan dat je BO etc wel bufft? En je res in orde zijn? 1 puntje in hardened skin/natural resists?

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 07-12-2021 16:35 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Jammer... ach die zijn ook minimaal nog wel n lem-pul of um waard...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
porn* schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:26:
[...]

Wat is de rest van je gear? De mijne heeft Draculs en een string of ears om in leven te blijven, verder Arreat, Skullders+WT voor de mf, Ravenfrost voor CBF en een duel leech/allres/AR ring.
Arreats, Loh, Lionheart Chest, +2 skills rare amu, String of Ears, Raven Frost en dan of een leech of een +skill ring in tweede ring slot.

Resist kan ik ff niet zien, omdat een gedeelte van deze gearset inclusief charms nu op mijn zealot zit.
Ondanks dat er 3 slots leeg zijn is het 75, 32, 31, 41.

Een optie zou zijn om de Baranar Stars te socketen met Amn, maar dat doe ik liever met items die vrijwel BiS zijn voor een build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Bossie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:38:
[...]

Arreats, Loh, Lionheart Chest, +2 skills rare amu, String of Ears, Raven Frost en dan of een leech of een +skill ring in tweede ring slot.

Resist kan ik ff niet zien, omdat een gedeelte van deze gearset inclusief charms nu op mijn zealot zit.
Ondanks dat er 3 slots leeg zijn is het 75, 32, 31, 41.

Een optie zou zijn om de Baranar Stars te socketen met Amn, maar dat doe ik liever met items die vrijwel BiS zijn voor een build.
Ja snap ik. Zou wel wat schelen denk ik, maar denk dat grootste verschil mss wel Draculs maakt nu. Andere neck zou mss ook leuk zijn, bv highlords om IAS loss van gloves swap goed te maken. Of anders iets als Metalgrid met veel AR/allres. Je light res is ook heel laag enige dat mij pijn doet momenteel is van die gloams en ik heb zo'n 70 lightres :)

Qua gameplay: BC, BO en shout buff up houden, erin rushen, als meer dan een paar mobs (afhankelijk van wat je kan tanken) dan eerst Howl en dan beginnen te hakken. Howl maakt echt veel verschil, en meestal hak ik eerst de elite/champ/whatever in elkaar, hork, en dan kijk ik wel of ik de rest uberhaubt in elkaar wil beuken :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
porn* schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:11:
[...]

Ja snap ik. Zou wel wat schelen denk ik, maar denk dat grootste verschil mss wel Draculs maakt nu. Andere neck zou mss ook leuk zijn, bv highlords om IAS loss van gloves swap goed te maken. Of anders iets als Metalgrid met veel AR/allres. Je light res is ook heel laag enige dat mij pijn doet momenteel is van die gloams en ik heb zo'n 70 lightres :)

Qua gameplay: BC, BO en shout buff up houden, erin rushen, als meer dan een paar mobs (afhankelijk van wat je kan tanken) dan eerst Howl en dan beginnen te hakken. Howl maakt echt veel verschil, en meestal hak ik eerst de elite/champ/whatever in elkaar, hork, en dan kijk ik wel of ik de rest uberhaubt in elkaar wil beuken :)
Het is idd sustain icm vele mobs, ik clear bijvoorbeeld probleemloos naar Anderiel, maar Chaos is een ander verhaal.

Dracs heb ik nog niet zien droppen helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
Bossie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:14:
[...]

Het is idd sustain icm vele mobs, ik clear bijvoorbeeld probleemloos naar Anderiel, maar Chaos is een ander verhaal.

Dracs heb ik nog wel voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Bossie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:14:
[...]

Ik heb gelogen! Heb geen dracs op m'n barb dus dat kan het niet zijn. De rest gaat natuurlijk wel op :)
Dit zijn mn stats buffed in wat mf gear:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BhTTLY6LXpjfJHrWRjhKp6KV_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5aa5hkd4Zrj5esZyzDLID0qj.png?f=fotoalbum_large

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
porn* schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:26:
[...]

Ik heb gelogen! Heb geen dracs op m'n barb dus dat kan het niet zijn. De rest gaat natuurlijk wel op :)
Dit zijn mn stats buffed in wat mf gear:
[Afbeelding]
Dat verschilt niet zoveel, maar doet je mainhand 4k damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Bossie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:40:
[...]

Dat verschilt niet zoveel, maar doet je mainhand 4k damage?
Heb n Oath, en niet eens een super roll hoor. Had een leuke eth Balrog al even liggen dus kon het niet weerstaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bcuYm1Q1yfD1NYyoCbA3HQFhlrA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/57IfYNGnCT4I6xEHPtosKpPy.png?f=fotoalbum_large

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
porn* schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:05:
[...]

Heb n Oath, en niet eens een super roll hoor. Had een leuke eth Balrog al even liggen dus kon het niet weerstaan.
[Afbeelding]
Dat dps verschilt helpt natuurlijk ook ;)

@Raketje
Ben vanavond online, volgens mij heb ik je al eens eerder toegevoegd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Mijn zealot paladin ging niet echt lekker dus een reset gedaan.

Na een reset op level 70+ gekozen om het volgens onderstaande video. Het advies om zoveel mogelijk punten in strength te doen. Helaas geen succes want bij de eerste tik al dood. Heb geen goede items.

Weer een reset na diverse videos gekeken te hebben het advies gevolgd om zoveel mogelijk punten in vitality.

Level 82
stenigth 140
dex. 143
vit. 261
mana. 45

fire 75 light 75 gold 52 en poison 54 op hell

Blijf een zwak karakter en eigenlijk niet zelfstandig door hell.

Wat ik ook vreemd vind dat ik tot nu toe nog een enkel uniek item heb gevonden. Vroeger een Herald of windforce, sjako sojs enz..

Kan nog maar i keer een reset doen maar wellicht kunnen betere items dit karakter nog redden

Beetje gefrustreerd.

Het leven heb ik te danken om mee te lurken in Diablo en Cow runs. :( }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
TecTo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:52:

Na een reset op level 70+ gekozen om het volgens onderstaande video. Het advies om zoveel mogelijk punten in strength te doen. Helaas geen succes want bij de eerste tik al dood. Heb geen goede items.

[YouTube: The Strongest Melee build you can make]

Weer een reset na diverse videos gekeken te hebben het advies gevolgd om zoveel mogelijk punten in vitality.

Level 82
stenigth 140
dex. 143
vit. 261
mana. 45

Wat ik ook vreemd vind dat ik tot nu toe nog een enkel uniek item heb gevonden. Vroeger een Herald of windforce, sjako sojs enz..

Kan nog maar i keer een reset doen maar wellicht kunnen betere items dit karakter nog redden

Beetje gefrustreerd.

Het probleem met dit soort guides is dat er bizarre endgame gear gebruikt om aan te tonen dat een build viable is. In dit geval 2x dream, enigma en grief runewords.

Ik liep ook vast met mijn zealadin in Hell, dan kun je ervoor kiezen om datgene wat je kan clearen te farmen totdat je door een paar drops verder kan. Of je kan ook respeccen naar hammer icm een paar goedkope runewords (2x spirit, insight op merc etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Idd, slechts enkel deze HR's nodig:

Jah x3
Ber
Lo

En een anni, en een Torch, en een hele stash vol max dmg + extra stats charms :+

Dit staat echt gigantisch ver van een beginner build :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
llama vids e.d. hebben vaak ook budget gear en end gear items die vermeld worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Bossie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:16:
[...]

Dat dps verschilt helpt natuurlijk ook ;)

@Raketje
Ben vanavond online, volgens mij heb ik je al eens eerder toegevoegd _/-\o_
Jep en bedenk me net dat Lawbringer ook een enorm verschil maakt in CS. Die UDs die continue geknockbacked worden is echt major.
TecTo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:52:

[YouTube: The Strongest Melee build you can make]

Level 82
stenigth 140
dex. 143
vit. 261
mana. 45

Beetje gefrustreerd.

Hij zegt ook in het filmpje bij de cons dat het een super expensive build is :+
Je kunt beter een standaard fana zealadin maken met redelijke gear kom je dan wel door hell heen, iig kun je daarme ez A1 en mss 2 farmen.

NOWAY!!! Ik vind net tijdens een paar baalruns gewoon m'n eerste HR OOIT!!! Jah!!! *O* *O*

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 34 ... 42 Laatste