Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Potverdrie lastig om mn merc in leven te houden in hell... wel een Arachnid Mesh gekregen van Mephisto, dat is dan wel weer nice :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:41
Lief van meph😋
Vanavond eens proberen de sorc van mijn 2e account in A5/hell te krijgen. Dan kan ik die gebruiken om mijn hoofd account rond te boosten. TP door kunnen geven naar nieuwe characters is erg tot, en voor 30€ ( black friday) de moeite waard

[ Voor 0% gewijzigd door brothermaynard op 23-11-2021 08:01 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

brothermaynard schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 07:59:
Lief van meph😋
Vanavond eens proberen de sorc van mijn 2e account in A5/hell te krijgen. Dan kan ik die gebruiken om mijn hoofd account rond te boosten. TP door kunnen geven naar nieuwe characters is erg tot, en voor 30€ ( black friday) de moeite waard
Kan je hem dan 2 keer op 1 pc draaien (dat lukte vroeger wel :-) ) of heb je dan 2 pcs nodig?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
IWriteCode schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:06:
[...]

Kan je hem dan 2 keer op 1 pc draaien (dat lukte vroeger wel :-) ) of heb je dan 2 pcs nodig?
Het schijnt op een pc te kunnen, maar heb er nu gewoon een laptop naast staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-07 23:24

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-07 15:29
Bossie schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:39:
[...]

Even een lawbringer craften voor offhand of voor een act5 mercenary
Ah thx voor de tip, nu nog een goeie base sword vinden met 3 slots dan!
Raketje schreef op maandag 22 november 2021 @ 22:38:
Ik heb ook even genoeg voor vandaag. Laatste run had ik lum en um rune en een doombringer. Als iemand die doombringer wilt PM me maar
Die wil ik wel voor m'n barb, die 20% extra life lijkt me ideaal, had ik nog niet eerder gezien op een weapon.
Hoe PM ik je ingame? Ik ben 's avonds online.

[ Voor 43% gewijzigd door Inrage op 23-11-2021 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-07 07:21

garrow

PSN: Garrow1978

Iemand online welke me snel de ACT V waypoints zou kunnen geven?

Wat is nu de prijs van een Shako.... Mal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13
Inrage schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:54:
[...]

Ah thx voor de tip, nu nog een goeie base sword vinden met 3 slots dan!

[...]

Die wil ik wel voor m'n barb, die 20% extra life lijkt me ideaal, had ik nog niet eerder gezien op een weapon.
Hoe PM ik je ingame? Ik ben 's avonds online.
Lawbringer/act5 mercenary is vooral een workaround todat je een reapers troll hebt die je dan weer aan een act2 mercenary kan geven.

De doombringer heb ik gisteren al opgepikt, maar afhankelijk van je spec heb ik misschien nog wel wat liggen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:19
Ik denk ik maak ff een runeword -.-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eYKXTgRpQDbGvWh2Rmi8_zjtzDk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4VMPTHEttf0dFA3j0VhWQgHw.png?f=user_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phhh gosh... dat is echt precies waar ik bang voor ben dat gebeurt als ik hem maak :S

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
RustStorm schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:25:
Phhh gosh... dat is echt precies waar ik bang voor ben dat gebeurt als ik hem maak :S
die is wel aardig crap ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Kijk het is beter dan helemaal geen natuurlijk, maar toch.. Had geen +6 roll verwacht maar hoopte toch wel op minimaal 2/3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Angeloonie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:29:
Kijk het is beter dan helemaal geen natuurlijk, maar toch.. Had geen +6 roll verwacht maar hoopte toch wel op minimaal 2/3 :P
invoelbaar. Ik zorg wel voor een BO barb op mijn schaduw-account :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Angeloonie
Ha! Denk ik doe ff een keer zo'n unid Torch op d2jsp, misschien pala/sorc voor een prikkie, hoppa!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Sg6iDkwxJBIltOo-1WN7lfJDTQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/84PZcuXcR5VekH6IjzbeURnx.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
die is lekker ;)
Gratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan een mob meerdere curses op zich hebben? Ik kwam net een Dracul's Grasp (5% kans op Life Tap) tegen, en ik vroeg me af of die (qua curses) tegelijk gebruikt kan worden met bijv. Atma's Scarab (5% kans op Amp Damage). Kan een monster 2 curses krijgen, of overschrijft de laatst gecaste de al aanwezige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
Gaius schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:33:
Kan een mob meerdere curses op zich hebben? Ik kwam net een Dracul's Grasp (5% kans op Life Tap) tegen, en ik vroeg me af of die (qua curses) tegelijk gebruikt kan worden met bijv. Atma's Scarab (5% kans op Amp Damage). Kan een monster 2 curses krijgen, of overschrijft de laatst gecaste de al aanwezige?
enkel laatste curse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unique battle boots; echt echt echt elusive!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Thanks. Daar was ik al bang voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Angeloonie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:02:
Ha! Denk ik doe ff een keer zo'n unid Torch op d2jsp, misschien pala/sorc voor een prikkie, hoppa!
Grz!

Dat d2jsp, ook net een small charm op gepost, hoe werkt dat eigenlijk met verschillende server locaties? Of kan je met iedereen ruilen (mits allemaal pc?)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBlokkertje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-07 17:19
IWriteCode schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:08:
[...]

Grz!

Dat d2jsp, ook net een small charm op gepost, hoe werkt dat eigenlijk met verschillende server locaties? Of kan je met iedereen ruilen (mits allemaal pc?)
vanuit de battle.net app kan je de regio instellen. Het wereldbolletje boven Play.
Je kan ook iemand inviten middels de battle.net tagg. Dan heb je ook geen que`s.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRq4CtHYYXV7IKaIgC35vjHhzv0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BOGmC7oxEA7TJten1XCvROth.png?f=user_large

Oeh, rare mask drop van Mephisto! :9~

[ Voor 27% gewijzigd door Gaius op 23-11-2021 16:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brothermaynard
die blauwe prikstok is misschien nog een mooie find voor je merc :P
Gefeliciteerd alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedere dag vraag ik me weer af:

Wanneer zullen Skullders en WTs droppen voor me......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:12
RustStorm schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:

Wealth zou ik gebruiken ipv skullders. Iets minder MF en 1 skill minder, maar wel %300 GF. Met de GF op chance guards, Gheed's en Rhyme/Ali baba (mijn switch op sorc) vind je bijzonder veel goud, waardoor je meer een MF/GF hybride krijgt. Dat maakt dat je je wat minder nutteloos voelt op het moment dat er geen goede drops zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:00
Lapras schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:45:
[...]

Wealth zou ik gebruiken ipv skullders. Iets minder MF en 1 skill minder, maar wel %300 GF. Met de GF op chance guards, Gheed's en Rhyme/Ali baba (mijn switch op sorc) vind je bijzonder veel goud, waardoor je meer een MF/GF hybride krijgt. Dat maakt dat je je wat minder nutteloos voelt op het moment dat er geen goede drops zijn.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niets doe met gold. Als ik weer eens op de limiet ziet spendeer ik het aan wat rings of amus, maar dat is eigenlijk vrijwel altijd troep.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inrage
Bossie schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:38:
[...]

Lawbringer/act5 mercenary is vooral een workaround todat je een reapers troll hebt die je dan weer aan een act2 mercenary kan geven.

De doombringer heb ik gisteren al opgepikt, maar afhankelijk van je spec heb ik misschien nog wel wat liggen.
Gisteren een phase blade gefarmt, cowcowcow x10 en dan geluk bij een eerste cube 3s er op.
Runes er in en met die nieuwe Lawbringer + Lightsabre kon ik met m'n lvl 70 frenzy barb wel vlotjes act 2 en 3 afronden. Ondertussen lvl 75 en kan ik m'n torch gebruiken. Max resists en een halve inventory vrij, dat is ook weer eens iets nieuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Inrage schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:52:
[...]

Gisteren een phase blade gefarmt, cowcowcow x10 en dan geluk bij een eerste cube 3s er op.
Runes er in en met die nieuwe Lawbringer + Lightsabre kon ik met m'n lvl 70 frenzy barb wel vlotjes act 2 en 3 afronden. Ondertussen lvl 75 en kan ik m'n torch gebruiken. Max resists en een halve inventory vrij, dat is ook weer eens iets nieuw :D
Voor mij gaat alles melee redelijk goed in hell, maar zodra er ook ranged mobs zijn word het snel vervelend.

Speel voornamelijk Frenzy, zerk en ww builds liggen me blijkbaar niet echt.

Ondertussen blaas ik met mijn 2e palla (vengeance/conviction build) door nightmare maar dat was ook te verwachten als je gear kan hergebruiken. Hell word de echte test.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 24-11-2021 10:59 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mugwump schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:51:
[...]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niets doe met gold. Als ik weer eens op de limiet ziet spendeer ik het aan wat rings of amus, maar dat is eigenlijk vrijwel altijd troep.
Precies dat.

Enige is: skullders wil ik dan voor m'n javazon gaan gebruiken - zodat ik toch IETS aan MF heb tijdens het runnen van cows.

Nu merk ik dat ik cows vermijd -- dropt toch niks bijzonders (ook niet de witte / superior / socketed) -- en runes daar heb ik sowieso niet veel geluk mee (enkel 3 Mal en 1 Ohm sinds de release).

Nou goed: ik zie het wel :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:58:
[...]

Precies dat.

Enige is: skullders wil ik dan voor m'n javazon gaan gebruiken - zodat ik toch IETS aan MF heb tijdens het runnen van cows.

Nu merk ik dat ik cows vermijd -- dropt toch niks bijzonders (ook niet de witte / superior / socketed) -- en runes daar heb ik sowieso niet veel geluk mee (enkel 3 Mal en 1 Ohm sinds de release).

Dat is meer dan wat ik heb ;)
Farmen is meer iets wat ik tussendoor doe, anders voelt het als werk (of eigenlijk gokken) ipv gamen. Ik merk dat ik veel leuker vind om juist verschillende chars/builds te levellen/testen dan de zoveelste teleport door instance, kill boss etc.
Waarschijnlijk is daardoor de game ook wat langer interessant/speelbaar voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
RustStorm schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:58:
[...]

Precies dat.

Ik run met m'n Javazon gewoon met een 4PTopaz socketed armor en daarnaast nog een Shako.
Met Titan's / spirit en een razortail vallen die koeien zo om.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:02:
[...]

Dat is meer dan wat ik heb ;)
Farmen is meer iets wat ik tussendoor doe, anders voelt het als werk (of eigenlijk gokken) ipv gamen. Ik merk dat ik veel leuker vind om juist verschillende chars/builds te levellen/testen dan de zoveelste teleport door instance, kill boss etc.
Waarschijnlijk is daardoor de game ook wat langer interessant/speelbaar voor me.
En dat is dus precies waar ik voor moet waken.

Gisteren of eerder deze week schreef ik al dat ik me afvroeg waarom ik het eigenlijk nog speel... PRecies om die reden. :|

Paladin gestart en op level 6 sigons aan kunnen trekken (op het schild na). Dus daar ook maar een beetje mee klootviolen de komende tijd.

Al is het MFen toch ook wel verslavend op een bepaalde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RustStorm schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:16:
[...]

En dat is dus precies waar ik voor moet waken.

Gisteren of eerder deze week schreef ik al dat ik me afvroeg waarom ik het eigenlijk nog speel... PRecies om die reden. :|

Paladin gestart en op level 6 sigons aan kunnen trekken (op het schild na). Dus daar ook maar een beetje mee klootviolen de komende tijd.

Al is het MFen toch ook wel verslavend op een bepaalde manier.
idd, ik heb een 14" labtop en speel vaak een beetje tijdens het voetbal/netflix kijken op de bank.
Hoewel dat met champions league avonden vaak lange sessies zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-07 10:24
RustStorm schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:

Ik heb nog een paar wartraveler 49 over, ben ze aan het probereren te traden voor een Ohm rune. Helaas hapt er tot nu toe niemand.

Ik heb hetzelfde issue met TR armor, SOJ en zelfs nog geen occulus zien droppen ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Raketje op 24-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ineens gebeurt het...

WT? nope

Skullders? nope

Vipermagi? nope!

Maar wel: unqiue Gilded Shield. D2R heeft in de gaten dat m'n Paladin inmiddels level 6 is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raketje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:25:
[...]

Ik heb nog een paar wartraveler 49 over, ben ze aan het probereren te traden voor een Ohm rune. Helaas hapt er tot nu toe niemand.
49 WTs//// :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
De 50 WT draag ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup... maar dat negeer ik gewoon! ;)

Zelf gevonden of getrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een Offensive Aura grand charm eigenlijk iets waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
Offensive aura is wat een uber pala nodig heeft,ik zou er zeker een ist voor vragen. Pala heeft het liefst combat skill, daarna offensive en als laatste de defensive charm.
Wartraveler 50 was mijn 1e goede drop toen ik aan de MF runs begon, gedropt bij Andie.
Van de week bij Baal de 49 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
Raketje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:38:
Offensive aura is wat een uber pala nodig heeft,ik zou er zeker een ist voor vragen. Pala heeft het liefst combat skill, daarna offensive en als laatste de defensive charm.
Wartraveler 50 was mijn 1e goede drop toen ik aan de MF runs begon, gedropt bij Andie.
Van de week bij Baal de 49 gekregen.
Waarmee MF je? ik merk dat ik vooral mijn zon pak, die speelt mij toch het prettigst. De paladin gaat nog te vlug om (lvl 67 kan meespelen hierin) en de sorc is ook te squishy en weinig plan met fire +cold immunes. De javazon heeft alleen last van lightning + physical immunities, en die zijn zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15:28
Ik zie dat de prijzen al flink gezakt zijn op D2JSP.
Waar een BER rune voor 4K ging, gaat het nu voor een heel stukje minder... Edit; BER gaat nu voor de helft
Misschien toch een MF run pakken straks.
@RustStorm Speel je op PC? Misschien kunnen we samen een run doen, dan hebben we betere drop kans..

[ Voor 5% gewijzigd door Vlaanderen1 op 24-11-2021 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
Vlaanderen1 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:23:
Ik zie dat de prijzen al flink gezakt zijn op D2JSP.
Waar een BER rune voor 4K ging, gaat het nu voor een heel stukje minder...
Misschien toch een MF run pakken straks.
@RustStorm Speel je op PC? Misschien kunnen we samen een run doen, dan hebben we betere drop kans..
maar als de top end prijzen omlaag gaan, krijg je voor low end rommel vaak helemaal niets meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15:28
brothermaynard schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:26:
[...]

maar als de top end prijzen omlaag gaan, krijg je voor low end rommel vaak helemaal niets meer :o
Inderdaad, nu vind ik het persoonlijk wel leuk om MF runs te doen, omdat ik een full geared sorc heb.
Twijfel soms om een Anni unid te kopen, omdat ik nog wat FG heb staan...

Of nog even wachten, en toch een enigma maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik speel met de hybrid mage zoals "vroeger". Dus forzen orb, static en voor de lol wat hydra. Voor de rest sloopt mijn merc de immunes, wanneer ik ernaast teleport. Ik wil uiteindelijk mijn full lightning mage terug, dus met infinity, chuta en griffon :P
Had net weer een andies head, dit keer in Travi.
Ik zoek iemand die mijn pala wilt helpen, om de skill en life/resist quest toe doen op hell mode, hij is bijna klaar voor ubers O-)

• Inrage
Speelt er iemand druid? Ik heb 3 skillers, 1x element 2x shape. Mag cheap weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-04 22:59
Inrage schreef op donderdag 25 november 2021 @ 00:30:
Speelt er iemand druid? Ik heb 3 skillers, 1x element 2x shape. Mag cheap weg :)
Hier een druidspeler.
Zojuist lvl 56 bereikt dus kan eindelijk mijn upped ribcracker gebruiken. :*)
Die 2 x shape kan ik zeker gebruiken

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sur... :) yay! Gewoon van een van de minions van Eldritch volgens mij O_o

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:26

porn*

...take on the world!

Iemand n beetje verstand van base mage plates? Ben benieuwd naar n pc voor:

3os Mage plate 10ED/12dur 288 def
0os Mage plate 15ED/14dur 298 def

Gisteren n 3os sup archon verkocht voor 3 ist!
RustStorm schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:23:
Sur... :) yay! Gewoon van een van de minions van Eldritch volgens mij O_o
Lekker gz!!! Moet nog steeds iets hogers dan pul zelf zien te vinden :D

[ Voor 54% gewijzigd door porn* op 25-11-2021 15:34 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-07 13:48
Net voor de lol eens mijn oude Diablo 2 op de pc aangeslingerd (speel D2R op de Xbox) en ik verbaas me toch wel een beetje over de totale absentie van laadtijden in de oude versie.

En passant nog maar een of andere Roemeen die knetterstoned was blij gemaakt met wat gear uit mijn stash :')

• Bossie
Niemand nog een azurewrath liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Bossie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:47:
Niemand nog een azurewrath liggen?
Die heb ik wel eentje...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n7j10Gd.png

[ Voor 15% gewijzigd door IWriteCode op 26-11-2021 10:37 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:22

Qck

Bazinga

Mijn bowazon (uiteindelijk strafe/multishot) heeft nu een buri, maar dat lijkt toch echt te langzaam. Welke boog is het meest ideale om te gebruiken?

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
Qck schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:38:
Mijn bowazon (uiteindelijk strafe/multishot) heeft nu een buri, maar dat lijkt toch echt te langzaam. Welke boog is het meest ideale om te gebruiken?
Windforce vind ik altijd de beste keuze voor PvM. Faith is de ultieme keuze, maar is te duur.

Items als Laying of Hands kunnen ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:36
Qck schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:38:
Windforce is heel snel! zeker met een 40/15 jewel of een Shael erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Lapras schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:44:
[...]

Windforce vind ik altijd de beste keuze voor PvM. Faith is de ultieme keuze, maar is te duur.

Items als Laying of Hands kunnen ook helpen.
WF is niet echt snel te noemen, je moet wel ias er in gooien.

Maar WF is een goedkoop alternatief voor Faith. :) Ideale setup is Faith op merc en WF aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Ja dies wel mooi dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
Angeloonie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:25:
[...]

WF is niet echt snel te noemen, je moet wel ias er in gooien.

Maar WF is een goedkoop alternatief voor Faith. :) Ideale setup is Faith op merc en WF aan :)
De breakpoints met een hydra bow en strafe zijn:

3, 11, 26, 42, 46 (6,75 attack per second) en 80 (6,94 attack per second).

46 is makkelijk te halen. 20 van WF zelf, 20 van gloves en ergens nog 10 IAS (shael in WF, random jewel, Highlords, Cat's Eye, Nosferatu). Faith zou alles wat sneller maken, maar dat is onnodig. Een might merc met reaper's toll en crushing blow is nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:22

Qck

Bazinga

Oké, klinkt goed. Het volgende probleem is alleen dat ik geen WF heb. Gelukkig heb ik wel 20% ias gloves, dus die kan ik dan wel aan.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:50
Nou, bij de hellforge een ist gevonden! pas ook een mal. Nu twijfelen wat ik ga doen. Bewaren, of traden? Ik heb Diablo net omgelegd, maar heb wel echt moeite op hell. Mijn merc valt regelmatig om (insight in een battle scythe, 233dmg, een treachery en een undead crown). Ben zelf een lvl 83 meteorb sorc met matige gear: spirit sword en shield, tarnhelm, skin of the vipermagi, crafted +2 cold skills amu, laying of hands, 2 ringen met wat resistance en waterwalk. ik heb echt moeite met mijn resistances. Heeft iemand tips wat mij echt een verbetering gaat opleveren?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Wat moet zoiets kosten? Zoek nog n budget sword naast n lawbringer voor mn frenzy barb. Tot ik n Lo vind voor Grief :*)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
hellforge quest....
net weer een io op hell als reward. Daar heb ik echt nog nooit wat goeds uit gekregen.
Altijd vol spanning drie keer meppen op die stomme steen en vervolgens weer die teleurstelling na al dat harde leveling up werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Dazzling Dwild schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:28:
hellforge quest....
net weer een io op hell als reward. Daar heb ik echt nog nooit wat goeds uit gekregen.
Altijd vol spanning drie keer meppen op die stomme steen en vervolgens weer die teleurstelling na al dat harde leveling up werk.
3 gedaan, beste was pul. I feel ya :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
porn* schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 22:29:
[...]

3 gedaan, beste was pul. I feel ya :|
Ik heb dat met Countess runs. De beste rune die ik daar uit gekregen heb is een Mal. Van een monster vlak voor Countess. Countess zelf dropt hooguit Sol. Ik vind het nog steeds wel leuk om te doen, maar das ook de reden dat ik niet door de tower teleport, maar gewoon loop en alles mol wat ik tegenkom. :+

En ik snap het wel, als je hogere drops garandeert gaan mensen echt alleen nog dat doen voor de runes. Zelfde geldt voor de Hellforge quest, in principe kun je met boosten die quest vrij snel doen op Hell natuurlijk. En als het dan gegarandeerd een Ist oplevert oid, dan gaat dat weer misbruikt worden.

Blijft teleurstellend natuurlijk, als je weer een Dol of Io ziet droppen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-06 15:00
Gister Infinity afgemaakt na een Jah drop, vorige week mijn eerste Ber. Wat een verschil. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raketje
Ik heb mijn smiter nu klaar en dropte net meteen een goede torch ! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0h97w9wYMyOBfDSgCZkOUvrNFmA=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/hs798GCvE0SVn7PnLI7Q5YVJ.png?f=fotoalbum_small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Gaius schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 09:03:
[...]

Ik heb dat met Countess runs. De beste rune die ik daar uit gekregen heb is een Mal. Van een monster vlak voor Countess. Countess zelf dropt hooguit Sol. Ik vind het nog steeds wel leuk om te doen, maar das ook de reden dat ik niet door de tower teleport, maar gewoon loop en alles mol wat ik tegenkom. :+

En ik snap het wel, als je hogere drops garandeert gaan mensen echt alleen nog dat doen voor de runes. Zelfde geldt voor de Hellforge quest, in principe kun je met boosten die quest vrij snel doen op Hell natuurlijk. En als het dan gegarandeerd een Ist oplevert oid, dan gaat dat weer misbruikt worden.

Blijft teleurstellend natuurlijk, als je weer een Dol of Io ziet droppen. :P
Nou moet ik zeggen dat ik in D2R al meer mazzel heb gehad met runes dan ik in D2 ooit had met een Lo uit cows, een gul van hellforge en een mal van countess, maar meestal is het inderdaad gewoon een voortdurende teleurstelling. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-07 17:23
Ik ben nu 'voorzichtig' begonnen met een offline character. Denk dat ik maar opnieuw begin (lvl 88, 80, 7x's online) nu offline console straks players8 krijgt.
Denk dat dat voor langere termijn meer runes en rewards geeft dan zelf online verder spelen.

De Switch speelt geweldig op alle fronten, paar kleine dingen zoals firewall gebruiken maar ja, maar online lobby systeem is ruk, geen players8 en als online is de maximum spelers nog maar 4... dus offline kun je players 5,6,7,8 doen en online... naja als je door dat ruk online systeem uberhaupt 4 spelers krijgt, laat staan 8.

Zou leuk zijn als Blizzard meer info geeft of online ook ooit een mogelijkheid krijgt voor players8 of gewoon duidelijk is en "nee nooit" maar ja... Blizzard...

[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 27-11-2021 10:54 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Raketje schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 10:30:
Ik heb mijn smiter nu klaar en dropte net meteen een goede torch ! :D

[Afbeelding]
Nice! Is het een beetje een budget smiter build of echt al met high rune gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Het is een budget mix met wel al seraph en andies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Laatst online: 09-07 20:32
Even advies vragen aan de pro's hier. Ik heb gister een Sur gevonden. Denk dat voor mij de beste optie is om die te traden.

Ben op zoek naar:
- Tal Rasha's guardianship
- Tal Rasha's Adjudication
- War travs
- Skullders
- 2 Lo highrunes om Grief te maken.

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik zie op D2jsp dat je er 1100 FG voor krijgt. Daar kan ik dan wel weer wat andere items voor kopen. De kans is natuurlijk klein dat iemand het hele verlanglijstje hierboven heeft liggen (nog even daargelaten wat een Sur nou precies waard is).

Mijn vraag, hoe zouden jullie dit aanvliegen? Ik weet van het bestaan van D2jsp en Traderie maar merk ook dat ik toch iets van cold feet voel om hier mee te starten. Voor een deel is dat omdat ik net als RustStorm graag alles zelf wil vinden. Maar ik merk ook wel dat het farmen naar al te specifieke items repetitief wordt. Tuurlijk heb ik alts om te levelen, maar misschien is even wat specifieke items aanschaffen ook wel lekker om door dat plafond heen te breken waar ik nu tegenaan loop.

Ben benieuwd hoe jullie dit zouden aanvliegen.
Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Ik zou in ieder geval voor de 3 part tal set gaan en skullders ruilen voor het armor, dus belt armor en amu (mf bonus) . Armor heb ik al vaak voor 2 ist zien gaan. Geen idee wat het op JSP waard is, ik heb de site ooit eens bekeken maar vind in game traden toch leuker.
Voor de liefhebbers heb ik nog een 16 16 druid torch en 16 19 pala torch in de aanbieding. De 10 15 sorc was binnen 5 minuten voor Ohm weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
krijg nu
- 1 tal amu
- 1 tal armor
- 4 ists
- war travs
- nog wat mid-runes

als bod. geen idee of dat acceptabel is.
volgens mij is 1 sur ongeveer 3 tal sets

[ Voor 6% gewijzigd door Jinn op 27-11-2021 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jinn Ik kan je geen antwoord geven op wat het waard is qua items. Maar ik zal persoonlijk nooit op d2sjp traden omdat ik het als een enorm toxic omging ervaar en ik daardoor niemand vertrouw. Maar, zoals gezegd, dat is mijn ervaring en vooral dus ook mijn mening. Ik weet dat velen hier uitstekend uit de voeten kunnen op die website.

Wat betreft het bod dat je hebt gekregen: %WTs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
nee dat bod krijg ik door een game te openen met o sur,

neig ernaar het te accepteren (zelfde mening als jou mbt d2jsp), maar geen idee of ik dan een idioot bod accepteer of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jinn schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:08:
nee dat bod krijg ik door een game te openen met o sur,

neig ernaar het te accepteren (zelfde mening als jou mbt d2jsp), maar geen idee of ik dan een idioot bod accepteer of niet.
Ik zou het bod even warm houden en op reacties wachten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
ja doe ik, maar het lijntje wordt snel dunner XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jinn schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 15:09:
ja doe ik, maar het lijntje wordt snel dunner XD
Dan voeg je hem aan je bnet toe voor de time being? :) kan ie lekker verder met mfen ;)

En wat is het % op de WTs? dat maakt natuurlijk heel wat uit :)

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 27-11-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
held, dat stel ik voor. helemaal niet aan gedacht.

Hij stelt nu 5 ists, war travs, Tal amu en armor voor.

Heb hem toegevoegd. Ik zelf redeneer:

ist = 0,16 HR, dus 5x = 0,80 hr
tal amu en tal armor = 0,15 oid

Sur = 1 HR, dus is wel aardig ballpark?

Geen idee wat ik aan het doen ben maar mocht iemand iets zinnigs kunnen toevoegen hoor ik het graag :P

[ Voor 76% gewijzigd door Jinn op 27-11-2021 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
Ik hou mijzelf lekker bezig. zie nu dat sur de 3e hoogste highrune is:

Jah/ber 2.6
Sur 1.3

Wellicht dus toch (nog) meer waard dan ik dacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
Jinn schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:11:
Even advies vragen aan de pro's hier. Ik heb gister een Sur gevonden. Denk dat voor mij de beste optie is om die te traden.

Ben op zoek naar:
- Tal Rasha's guardianship
- Tal Rasha's Adjudication
- War travs
- Skullders
- 2 Lo highrunes om Grief te maken.

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ik zie op D2jsp dat je er 1100 FG voor krijgt. Daar kan ik dan wel weer wat andere items voor kopen. De kans is natuurlijk klein dat iemand het hele verlanglijstje hierboven heeft liggen (nog even daargelaten wat een Sur nou precies waard is).

Mijn vraag, hoe zouden jullie dit aanvliegen? Ik weet van het bestaan van D2jsp en Traderie maar merk ook dat ik toch iets van cold feet voel om hier mee te starten. Voor een deel is dat omdat ik net als RustStorm graag alles zelf wil vinden. Maar ik merk ook wel dat het farmen naar al te specifieke items repetitief wordt. Tuurlijk heb ik alts om te levelen, maar misschien is even wat specifieke items aanschaffen ook wel lekker om door dat plafond heen te breken waar ik nu tegenaan loop.

Ben benieuwd hoe jullie dit zouden aanvliegen.
Cheers!
ik zou ruilen op d2jsp en dan inderdaad de items los gaan kopen daar. Kijk vooral naar oude accounts met gold erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jinn Ik zou willen dat ik je van wijsheid kon voorzien in deze. Maar helaas; i can't... :)

Ik hoop dat je uiteindelijk een mooie deal kunt krijgen voor de Sur rune. Ik heb de stille hoop ooit nog een keer een Sur te vinden en die dan naar een Ber om te zetten uiteindelijk. Want aan een Ber heb ik veel meer dan aan beide Surs (als ik er dus nog een vind).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
Ik ben overstag gegaan voor 6 ist, tal guardian, tal amu en war trav.
Ben nu wel zo ver om wat meer spul naar ist om te zetten en op die manier wat meer te gaan ruilen.

Had ook Sur voor Lo kunnen doen, had me 1 stap dichterbij Grief gebracht (had dan 1 zwaard af). Maar nu heb ik wel een stevige MF sorc waar ik weer verder mee kan farmen. Prima zo!

Dank voor de hulp :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Badpete
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 17:03
Weer een game met items

join graa//tis

als je nog wat pgems over hebt zou leuk zijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
O yes, nu mijn eerste ohm ooit. Die Lo komt nu toch echt in de buurt. Zou die grief er ooit komen. Kan ik eindelijk het stof van mijn 5 socketed phase blade halen.

De ohm van de high council gekregen op durance lvl 3 vlak voordat je meph krijgt. Vervolgens nog drie uniques gedropt waaronder ook draculs (van meph). Dat was een leuk rondje meph. Alle uniques zoals gewoonlijk weer low stats maar dit keer neem ik het voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:42
Dazzling Dwild schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:04:
O yes, nu mijn eerste ohm ooit. Die Lo komt nu toch echt in de buurt. Zou die grief er ooit komen. Kan ik eindelijk het stof van mijn 5 socketed phase blade halen.

De ohm van de high council gekregen op durance lvl 3 vlak voordat je meph krijgt. Vervolgens nog drie uniques gedropt waaronder ook draculs (van meph). Dat was een leuk rondje meph. Alle uniques zoals gewoonlijk weer low stats maar dit keer neem ik het voor lief.
Gewoon cbaal runs hosten met een full
Party en je vind dat bijna dagelijks? Uiteraard als regel dat jij eerste keuze op drops hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
Weer een productieve dag gehad ook een Ohm, en 2 vex erbij. Heb nu bij elkaar Cham Jah 2 Ohm 3 Vex en zo nog wat gul en ist en nog geen idee wat ik er op moment mee ga maken. De smiter werkt en is snel genoeg en om naar lightning mage te switchen kom ik nog aardig wat value te kort... Dan maar weer mf runs doen en keys oppikken morgen, ik ben aardig door mijn trade stuff heen :D Naja heb nog pala en druid torch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
hebben jullie ook op bepaalde momenten vd dag lagspikes?
gister wilde ik even naar mijn HC char gaan, maar bij de 1ste mob al een lagspike, dus maar weer naar SC gegaan. Het is volgens mij 4 weken terug ofzo begonnen, andere GoT-ers in de game merken er niets van.
Mijn systeem zal het wel niet zijn, i9/3080/ziggo internet.

Het is vaak ook na een 30/60min voorbij en dan een paar games later soms weer terug.
Het komt het vaakst voor als het juist niet druk is, lees als 's ochtend vroeg of rond etenstijd 's avonds.

Ik zie met ingame FPS dan ook de ping ophogen naar 4 cijfers :(
Technofreakz schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:16:
[...]

Party en je vind dat bijna dagelijks? Uiteraard als regel dat jij eerste keuze op drops hebt.
met vrienden werkt dat fijn, maar in een random game vast niet :D
Anders groepje hier verzamelen, dan moet het ook wel lukken of een Split MF game starten.

[ Voor 31% gewijzigd door pstalman op 28-11-2021 06:24 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raketje schreef op zondag 28 november 2021 @ 00:19:
Weer een productieve dag gehad ook een Ohm, en 2 vex erbij. Heb nu bij elkaar Cham Jah 2 Ohm 3 Vex en zo nog wat gul en ist en nog geen idee wat ik er op moment mee ga maken. De smiter werkt en is snel genoeg en om naar lightning mage te switchen kom ik nog aardig wat value te kort... Dan maar weer mf runs doen en keys oppikken morgen, ik ben aardig door mijn trade stuff heen :D Naja heb nog pala en druid torch :P
Wat heb je gerund en met hoeveel spelers om dat allemaal te vinden?

Echt insane hoeveel high runes er door sommigen gevonden worden...

En best wel krom ook dat multiplayergames in die zin meer beloond worden dan sologames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
pstalman schreef op zondag 28 november 2021 @ 06:22:
hebben jullie ook op bepaalde momenten vd dag lagspikes?
gister wilde ik even naar mijn HC char gaan, maar bij de 1ste mob al een lagspike, dus maar weer naar SC gegaan. Het is volgens mij 4 weken terug ofzo begonnen, andere GoT-ers in de game merken er niets van.
Mijn systeem zal het wel niet zijn, i9/3080/ziggo internet.

Het is vaak ook na een 30/60min voorbij en dan een paar games later soms weer terug.
Het komt het vaakst voor als het juist niet druk is, lees als 's ochtend vroeg of rond etenstijd 's avonds.

Ik zie met ingame FPS dan ook de ping ophogen naar 4 cijfers :(

[...]

met vrienden werkt dat fijn, maar in een random game vast niet :D
Anders groepje hier verzamelen, dan moet het ook wel lukken of een Split MF game starten.
Ik speel op psn, ik host gewoon party’s en de leechers moeten 1 scherm achter mij blijven. Regels niet respecteren is Kick.

En public games vinden is geen optie op psn 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
Technofreakz schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 23:16:
[...]

Sorry, maar hoe kan je online games hosten met de afspraak dat alles voor jou is? Dat is toch voor niemand aantrekkelijk behalve voor jezelf? Wie joint er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Dazzling Dwild schreef op zondag 28 november 2021 @ 10:43:
[...]

Sorry, maar hoe kan je online games hosten met de afspraak dat alles voor jou is? Dat is toch voor niemand aantrekkelijk behalve voor jezelf? Wie joint er dan?
Leechers.

Ze hoeven niets te doen, ik tele en kill.
Pak alleen sc&gc. Uniqe/rare rings/amu. En runes vex ohm Sur Ber Jah.. de rest mogen ze oppakken. Zolang ik maar eerste keus heb.

Doe ongeveer 6 min over chaos en baal.

[ Voor 4% gewijzigd door Technofreakz op 28-11-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:25
Moest iemand zin hebben in Baal (hell) run, loot is voor jou, ik wil alleen een kill om het spel uit te spelen ;)
kapoentje_baal / kapoentje_baal
*en niet meer nodig ondertussen*

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 28-11-2021 11:35 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
Technofreakz schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:15:
[...]

Leechers.

Ze hoeven niets te doen, ik tele en kill.
Pak alleen sc&gc. Uniqe/rare rings/amu. En runes vex ohm Sur Ber Jah.. de rest mogen ze oppakken. Zolang ik maar eerste keus heb.
en hoe maak je die afspraken dan? of zijn dat bepaald soort games die je aan de naam herkent? Zijn dat low level characters die alleen voor xp mee lopen? Zoveel vragen. Ken dit hele concept nog niet.

En dan moet je zelf nog kunnen clearen zonder hulp van de andere 7.... Dat kan ik niet met mijn melee characters :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Dazzling Dwild schreef op zondag 28 november 2021 @ 11:22:
[...]

en hoe maak je die afspraken dan? of zijn dat bepaald soort games die je aan de naam herkent? Zijn dat low level characters die alleen voor xp mee lopen? Zoveel vragen. Ken dit hele concept nog niet.

En dan moet je zelf nog kunnen clearen zonder hulp van de andere 7.... Dat kan ik niet met mijn melee characters :'(
Maak private party op PlayStation network.

En vind leechers via d2jsp. M’n private party is nu zo groot dat ik geen nieuwe mensen meer hoef toe te voegen. Zit zo goed als altijd vol als ik een invite stuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raketje
RustStorm schreef op zondag 28 november 2021 @ 06:59:
[...]

Wat heb je gerund en met hoeveel spelers om dat allemaal te vinden?

Echt insane hoeveel high runes er door sommigen gevonden worden...

En best wel krom ook dat multiplayergames in die zin meer beloond worden dan sologames.
Ik doe vooral snelle solo MF runs, alle bosses clearen met sommige side areas duurt ongeveer 20 minuten. Daarnaast heb ik met mijn 4 uber runs tot nu toe flink mazzel gehad. Ohm voor lage sorc torch, vex voor ama torch en gul voor de pala torch. Ik heb zelf tot nu toe alleen een Jah rune gevonden en wat ist mal, de rest van de runes is allemaal via trade. Heb bijvoorbeeld al 6! tal rasha amulets gevonden.
Het enige boeiende runeword tot nu toe dat ik gemaakt heb, is mijn 5/6/1 CTA :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raketje schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:03:
[...]

Ik doe vooral snelle solo MF runs, alle bosses clearen met sommige side areas duurt ongeveer 20 minuten. Daarnaast heb ik met mijn 4 uber runs tot nu toe flink mazzel gehad. Ohm voor lage sorc torch, vex voor ama torch en gul voor de pala torch. Ik heb zelf tot nu toe alleen een Jah rune gevonden en wat ist mal, de rest van de runes is allemaal via trade. Heb bijvoorbeeld al 6! tal rasha amulets gevonden.
Het enige boeiende runeword tot nu toe dat ik gemaakt heb, is mijn 5/6/1 CTA :P
Nu je het zegt, realiseer ik mij dat je dat al een keer hebt verteld. ;)

Maar, gebrek aan geluk is er in ieder geval niet bij je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Iemand overigens die Frozen orb/Hydra speelt als MF Sorc ?

Speel nu Frozen Orb/Fire Wall, maar vind dat een irritante skill, Hydra is tenminste ook nog bruikbaar tegen bewegende tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje
Zo speel ik het, is vooral erg fijn bij Nilathak of als er er veel minions zijn, die snel zijn. Het kan af en toe wel wat traag zijn bij single targets, dus een merc is wel aan te raden samen met static field. Ik mis het aanleggen en schieten van mijn oude lightning mage wel een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Raketje schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:33:
Zo speel ik het, is vooral erg fijn bij Nilathak of als er er veel minions zijn, die snel zijn. Het kan af en toe wel wat traag zijn bij single targets, dus een merc is wel aan te raden samen met static field. Ik mis het aanleggen en schieten van mijn oude lightning mage wel een beetje :P
Idd, met firewall ben ik te vaak afhankelijk van mijn merc om bosses in positie te houden tenzij je alleen Mep gaat farmen.

Pagina: 1 ... 32 ... 42 Laatste