"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
En hopen dat er geen mana-burn mobs tussen zitten, dat is ook belangrijk gok ik.Mugwump schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Belangrijkste is vooral voldoende FCR zodat je snel kunt teleporten naar Durance lvl 3 en niet vast komt te zitten als een pack je belaagt.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Mja, die zijn irritant, maar daar red je je met potions doorgaans wel uit.Gaius schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:24:
[...]
En hopen dat er geen mana-burn mobs tussen zitten, dat is ook belangrijk gok ik.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik moest hardop lachen
// Bijna normal af, nog even Baal pakken en dan op Nightmare runes verzamelen voor Insight. Maar ik heb er door al dit gezeur eigenlijk geen zin (meer) in, als rollbacks als een zwaard van Damocles dagelijks boven het hoofd hangt.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Ik heb daar tot dusverre geen last van gehad. Zeker als je MF runs doet zal er niet zo veel gebeuren; immer sla je je character continu op zodra je de game afsluit?Klauwhamer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:34:
[...]
Ik moest hardop lachen
// Bijna normal af, nog even Baal pakken en dan op Nightmare runes verzamelen voor Insight. Maar ik heb er door al dit gezeur eigenlijk geen zin (meer) in, als rollbacks als een zwaard van Damocles dagelijks boven het hoofd hangt.
NB. bizar dat de servers weer problemen hebben... echt ongekend.
[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 14-10-2021 15:37 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik ben nog niet op het punt van MF-runs. Ondanks dat ik niet veel speel c.q. kan spelen, heb ik weldegelijk een keer een rollback meegemaakt. Ik moest een stuk act V opnieuw doen en het valt allemaal reuze mee, maar het idee is écht heel vervelend. Zeker als blijkt dat Blizzard gewoon geen stabiele service biedt.RustStorm schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:35:
[...]
Ik heb daar tot dusverre geen last van gehad. Zeker als je MF runs doet zal er niet zo veel gebeuren; immer sla je je character continu op zodra je de game afsluit?
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Erg handig als je uit wilt zoeken waar jouw betreffende doel-item de grootste kans van droppen heeft.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Idd, stelletje addicts hier.armageddon_2k1 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:20:
Man... ik heb echt max 1 uur tijd per dag om een beetje te D2'en. En dan zie ik iedereen allemaal magic runs doen etc.
Ik zit na 2 weken pas bij Duriel normal
Ik ben zelf nu begin Act2 NM met s’avonds een paar uurtjes tijdens tv kijken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Slimste om te doen is mf shield maken, 4 ptopaz in armor en 3 in helm. Ik wisselde die dan last minute in net voor de kills.Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Ai, dan zal ik die maar uit mijn hoofd zetten![]()
Heb nu blauwe boots met 23% mf dus ook niet verkeerd, totaal 147%.
Zodra ik 6x P Topaz heb zit ik op bijna 300% mf en dan wordt het pas echt interessant.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Verwijderd
Klopt, dus rond 300MF is dan de richtlijn ?Mugwump schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:57:
[...]
MF kent toch behoorlijke diminishing returns. Shako is 75%, een Skullders of 4PTopaz armor 100-125%, met een kale ali baba of een Gull icm een Rhyme zit je dan al rond de 300%, dat is meer dan zat in de meeste gevallen. Je kunt dan al naar gelang je wilt nog een Goldwrap, Chance guards / Nagelring, etc toevoegen, maar dat heeft dan een stuk minder toegevoegde waarde.
Voor mij persoonlijk wel, maar iedereen heeft een andere voorkeur.Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:44:
[...]
Klopt, dus rond 300MF is dan de richtlijn ?
Als je het wat wilt formaliseren kun je een formule maken van (tijd per run) x (effectieve MF %). Een run van gemiddeld 1 minuut met 250% MF is effectiever dan een run van 2 minuten met 350% MF.
21x trang armor
1x trang gloves
2x tal mask
21x tal weapon
2x nat boots
1x mav chest
1x 4 os crystalsword
1x goldwrap
1x Rhyme shield (spiked shield)
3x LoH
1x Aldur helm
21x IK helm
1x IK belt
1x IK weap
1x Ik gloves
2x1x tarnhelm (50% MF)
Stuur maar een DM'tje, kijk ik even of ik wat kan delen
[ Voor 8% gewijzigd door YBH op 15-10-2021 23:40 ]
PS5 variant al anderhalve dag niet beschikbaar, natuurlijk net als je 2 avonden tijd hebt

PSN ID: Hanssuh
Ja ga ook weer zitten en weer niet kunnen spelen… Waarom gun ik die gasten mijn centen nog?hanssuh schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:54:
[...]
PS5 variant al anderhalve dag niet beschikbaar, natuurlijk net als je 2 avonden tijd hebt
oeh trangul bedoel je toch? Zou ik de armor van je mogen?YBH schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:30:
Voor de mensen die wat willen:
2x trang armor
1x trang gloves
2x tal mask
2x tal weapon
2x nat boots
1x mav chest
1x 4 os crystalsword/1x 4os broadsword
1x goldwrap
3x LoH
1x Aldur helm
2x IK helm
1x IK belt
1x IK weap
1x Ik gloves
1x tarnhelm (50% MF)
Zeker, stuur maar een DMHeadblast schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:12:
[...]
oeh trangul bedoel je toch? Zou ik de armor van je mogen?
Voor de mensen die hiervan wat willen, ik ben vanavond rond half 9 weer online.YBH schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:30:
Voor de mensen die wat willen:
21x trang armor
1x trang gloves
2x tal mask
2x tal weapon
2x nat boots
1x mav chest
1x 4 os crystalsword/1x 4os broadsword
1x goldwrap
3x LoH
1x Aldur helm
2x IK helm
1x IK belt
1x IK weap
1x Ik gloves
1x tarnhelm (50% MF)
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Had gelezen als je de PS4 variant installeert dat het dan wel werkt. Waaanzin natuurlijk.hanssuh schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:54:
[...]
Jahoor, prima. Stuur maar PM met Battlenet info
PS5 variant heeft nu kleine update v1.005.armageddon_2k1 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:58:
[...]
Had gelezen als je de PS4 variant installeert dat het dan wel werkt. Waaanzin natuurlijk.
Het werkt nu weer
PSN ID: Hanssuh
Oeh, Tal orb zou ik zeker graag van je overnemen!YBH schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:29:
[...]
Voor de mensen die hiervan wat willen, ik ben vanavond rond half 9 weer online.
Merci!
[ Voor 4% gewijzigd door Jinn op 14-10-2021 23:11 ]
Als je nog een tal mask hebt, dan houd ik me aanbevolen.YBH schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:29:
[...]
Voor de mensen die hiervan wat willen, ik ben vanavond rond half 9 weer online.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Enfin, iets van duidelijkheid. De mensen werken vast keihard achter de schermen.
Edit: ik onderschat de schaal. Er zijn nu heel veel meer mensen die gewoon uren achter elkaar runs doen en dus rammend veel games creëren. Blijkbaar kosten die erg veel. Interessant.
[ Voor 28% gewijzigd door armageddon_2k1 op 15-10-2021 07:22 ]
Alles is natuurlijk sneller en efficiënter dan 20 jaar geleden
Ze hebben wel de oefening gemaakt (staat er ook letterlijk ergens in), maar toch een klein beetje onderschat van de hoeveelheid spelers en hoe snel die runs na elkaar gaan knallen.
Wel eindelijk een mooie onderbouwde uitleg van wat er aan de hand is.
Je merkt ook wel dat ze hier wel echt hard aan werken, maar het momenteel gewoon een beetje teveel is
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Ik blijf de sorc bijna cheaten vinden (op normal iig). Gisteren compleet act 4 in ongeveer een uur gedaan op lvl24. Mana-potions gaan er in een recordtempo doorheen, maar alles gaat zo achterlijk snel neer. Nu op lvl28, en ik kan op weg naar Nihlatak. Zit nog even te twijfelen of ik respec op lvl30 (naar frozen orb, scheelt een hoop mikken), of dat ik dat doe als ik naar nightmare ga. Even kijken hoe de ancients gaan.
Ook leuk, ik dacht m'n light belt unique te upgraden naar exceptional, zodat ik meer mana pots erin kan stoppen voor m'n gevecht met Diablo. Werd de lvl-requirement ineens lvl30. Naja, nog 2 levels, kan ik 'm weer gebruiken.
Niet zo fijn dat er eigenlijk al een oplossing is. In PoE shift-click je de waypoint: Instance gereset. Niet nodig om nieuwe games aan te maken.
Toen A3 begonnen, en daar in 1.5 uur doorheen geramt, moet wel zeggen dat ik 1 quest nog moet (in de 6 kerkers van kurast zoeken naar iets)maar de mobs zijn dermate sterk dat ik eerst sterker wil zijn, travancil kostte me al een dik 3 kwartier denk ik haha.
valt me weer op hoe langzaam levelen gaat in Hell / boven lvl 70.
[ Voor 5% gewijzigd door lord_fh op 15-10-2021 08:17 ]
Hopelijk vandaag de rest van mijn character te pakken zien te krijgen:
- CTA (low)
- Storm Shield
- War traveler
- FCR / MF rings
- Andy visage
Kan ik het weekend mooi beginnen aan mn MF runs
Inmiddels voor mijn merc een ETH CV Insight, en een Eth Stone armor met 2800 defense
Voor de sorc nu full tal, gisteren een spirit monarch 34% gerolled, en een gheed geunid met 36% MF
Ik twijfel alleen nog of ik de breakpoint 86FCR wil halen, of dat ik de MF boven de 300 ga houden.
[ Voor 35% gewijzigd door Vlaanderen1 op 15-10-2021 08:44 ]
Mijn char is lvl90, dus dan zou ik die kunnen gebruiken om te craften voor caster amulets waar opnieuw +2 komt. Want ((0,5*clvl)+(0.5*ilvl)) is dan weer 90 wat de ondergrens is voor die property.
Maar hoe verzin je het trouwens dat je twee runes met groot verschil in rarity io en lo noemt. Zelfs 20 jaar geleden hadden ze toch moeten snappen dat dit niet handig is.
Ja ik ruil voornamelijk op D2JSP, en had nog wat forum gold staan (5.7K).armageddon_2k1 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:51:
@Vlaanderen1 Misschien ben ik een n00b, maar hoe kan je nou hopen dat je vandaag zo’n hele set aan dingen te pakken kan krijgen? Via traden?
Hiervan ben ik mijn character aan het aankleden, en kom toch een aardig eind moet ik zeggen :-)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zeker! ik heb er gisteren 1 gevonden (zonder sockets) in het secret cow level.The Chosen One schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:26:
Ik zoek een (4 socket) Monarch shield. Ik ben nu ff gewoon 1e paar gebieden act 1 (Hell) aan het rondlopen en hopen dat een trash mob iets dropped.. Nog andere opties die sneller zouden zijn?
Je kan dan je Lazaruk quest gebruiken ( let op werkt alleen op hell diff) en dan krijg je hem 4 sockets terug.
edit;
" Best spot to find 4 Socket shield in Act 1 Hell is Mausoleum area (from Burial Grounds)"
Ok dan, daar maar eens proberen. Net zo goed als wat ik nu doe dus why not.
ps. hebben alles versies last van dat wanneer je weapon swapped en dan een charged skill niet meer bound aan een button is? (heb lower resist op wand zitten bij mijn Assassin).
[ Voor 83% gewijzigd door The Chosen One op 15-10-2021 10:34 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Beetje lopen farmen op Mephisto, paar keer de bazar op en af gelopen in act3. Paar keer de river doorlopen in act4. Tot ik level 29 was en hierdoor wat gevonden gear met all res kon gebruiken.
Wat een verschil
En Monarch droppen alleen in hell dacht ik. Beste is dan gewoon gebieden met veel monsters bezoeken. Cow level bv. En dan maar hopen.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Armor racks zijn ook een optie voor monarch.

Niet echt de place to be als je andere places hebt. ;p
ps. Torchlight 3 ook maar eens een keer gekocht ((Switch) 75% korting wel, anders niet). Af en toe beetje afleiding tussen de Diablo runs door. ;p
[ Voor 61% gewijzigd door The Chosen One op 15-10-2021 10:39 ]
Klopt inderdaad. Ik wil je wel helpen evt. vanmiddag om er 1 te zoeken.The Chosen One schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:29:
Dropped alleen op hell difficulty volgens mij dus dat wordt lastig.
edit;
" Best spot to find 4 Socket shield in Act 1 Hell is Mausoleum area (from Burial Grounds)"
Ok dan, daar maar eens proberen. Net zo goed als wat ik nu doe dus why not.
ps. hebben alles versies last van dat wanneer je weapon swapped en dan een charged skill niet meer bound aan een button is? (heb lower resist op wand zitten bij mijn Assassin).
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Ik heb ook even naar D2JSP gekeken.Vlaanderen1 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:22:
[...]
Ja ik ruil voornamelijk op D2JSP, en had nog wat forum gold staan (5.7K).
Hiervan ben ik mijn character aan het aankleden, en kom toch een aardig eind moet ik zeggen :-)
Maar ik had wel wat moeite met hoe de site is opgebouwd.
Het komt wat oneerlijk over als je 10jaar terug met D2 legacy gold hebt verzameld en dat ineens kan gebruiken voor D2:R.
En ook heb ik moeite dat je gold kan kopen(voor echte dollars), naar wie gaat dat geld dan?
Toch ook weer een vorm van P2win.
Dus maar mijn Grancharm (10max/67AR/39Life) proberen te verpatsen via diablo2.io
Maar ik heb het idee dat ze het daar niet op waarde weten te schatten.
Iemand bood een Mal rune...
YouTube: [PD2 Guide] Phoenix Strike AssassinDazzling Dwild schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:04:
ben altijd beetje op zoek naar de niet standaard builds. Is er nog een goede build voor assasin met gebruik van charge up skills?
MrLAmaSC heeft voor alles een guide
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Je hoeft de Larzuk socket quest niet op hell difficulty te doen, werkt ook op normal en nightmareVlaanderen1 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:27:
[...]
Zeker! ik heb er gisteren 1 gevonden (zonder sockets) in het secret cow level.
Je kan dan je Lazaruk quest gebruiken ( let op werkt alleen op hell diff) en dan krijg je hem 4 sockets terug.
Dat geld gaat naar de oprichter dan Njaguar (Paul Talborg)Sinned123 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:13:
[...]
Ik heb ook even naar D2JSP gekeken.
Maar ik had wel wat moeite met hoe de site is opgebouwd.
Het komt wat oneerlijk over als je 10jaar terug met D2 legacy gold hebt verzameld en dat ineens kan gebruiken voor D2:R.
En ook heb ik moeite dat je gold kan kopen(voor echte dollars), naar wie gaat dat geld dan?
Toch ook weer een vorm van P2win.
Dus maar mijn Grancharm (10max/67AR/39Life) proberen te verpatsen via diablo2.io
Maar inderdaad, Forum gold is Forum gold en kan je voor D2R of D2 legacy gebruiken.
Volgens mij krijg je dan minder sockets, dacht ik.blueice85 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Je hoeft de Larzuk socket quest niet op hell difficulty te doen, werkt ook op normal en nightmare
Nope, gisteravond nog een monarch 4 socket gemaakt op normal Larzuk, volgens mij is het aantal sockets dat je terugkrijgt afhankelijk van het ilvl, en aangezien monarchs alleen droppen op hell is het ilvl hoog genoeg dat je altijd de 4 sockets krijgt.Vlaanderen1 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Volgens mij krijg je dan minder sockets, dacht ik.
[ Voor 27% gewijzigd door blueice85 op 15-10-2021 11:18 ]
Sockets zijn afhankelijk van ilvl die weer afhankelijk is van waar het dropt.Vlaanderen1 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Volgens mij krijg je dan minder sockets, dacht ik.
Ik geloof boven ilvl41 krijg je van larzuk het maximaal aantal sockets.
Je kan de quest trouwens ook gebruiken voor uniques en rares.
Volledige lijst is hier te vinden:
https://diablo2.diablowiki.net/Sockets
[ Voor 30% gewijzigd door Sinned123 op 15-10-2021 11:20 ]
Discord geprobeerd? https://discord.com/invite/maSM7UMpuvSinned123 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:13:
[...]
Mal lijkt me inderdaad erg weinig. Dat gaat richting Vex/Ohm?
Bedankt voor de discord kende hem niet.Galen2850 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:32:
[...]
Discord geprobeerd? https://discord.com/invite/maSM7UMpuv
Mal lijkt me inderdaad erg weinig. Dat gaat richting Vex/Ohm?
Ja Vex/Ohm hoop nog hoger, we zullen zien.
ook voor een hammerdin afhankelijk van level requirementMr50.50 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:14:
Heeft iemand enig idee of een pala circlet met +2 skills, 5 mana per hit, 8 life per hit en +88 mana iets waard is? Lijkt mij namelijk best een goede helm voor (in ieder geval) smiter?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geven die hamers dan ook life en mana? Dacht dat het alleen voor melee was. Heb niet zoveel verstand van hammerdinsBossie schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:21:
[...]
ook voor een hammerdin afhankelijk van level requirement
Volgens mij is de lvl requirement 67.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr50.50 op 15-10-2021 13:27 ]
goede vraag, geen idee eigenlijk, ik moet nog respeccen naar hammerMr50.50 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:23:
[...]
Geven die hamers dan ook life en mana? Dacht dat het alleen voor melee was. Heb niet zoveel verstand van hammerdins![]()
Volgens mij is de lvl requirement 67.
Heb het even opgezocht: Life and Mana Steal work on melee and physical ranged attacks.Bossie schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
goede vraag, geen idee eigenlijk, ik moet nog respeccen naar hammer
Hammers van een hammerdin zijn magic attacks, dus werkt helaas niet

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Straks ook 1 keer the pit gedaan. Veel mobs, goed voor trap assassin. Alleen pit lvl 2 kilde me zo’n 10 keer. Kijken of dat toeval was met slechte spawns
[ Voor 55% gewijzigd door The Chosen One op 15-10-2021 13:55 ]
Als hij 50 levels met die offhand heeft gelopen dan mag het ook wel een keertjeThe Chosen One schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:54:
@Drumatiko ik heb nu bepaalde negatieve gevoelens jegens jou…
The Chosen One schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:54:
countess runs op hell, hopen op een beetje redelijke midtier rune en ruilen voor een white monarch.The Chosen One schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:54:
Straks ook 1 keer the pit gedaan. Veel mobs, goed voor trap assassin. Alleen pit lvl 2 kilde me zo’n 10 keer. Kijken of dat toeval was met slechte spawns
Socket quest voor 4sockets.
Zo heb ik het gedaan
Inmiddels wel bezig met een sorc, nog 22 levels voordat ik 'm kan gebruiken. Baal was ook appeltje eitje, dus nu beginnen aan nightmare. Eerst even respeccen naar frost, en dan knallen. Ben benieuwd.
Vond de mijne ook wel aardig, helaas maar +2 crit strikeAngeloonie schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:33:
Doet anders best wat dmg
[Afbeelding]
Maar idd, gewoon maken zodra het kan, 0 of 1000 damage, hij is altijd nuttig voor een sorc.
/f/image/7S19XAb1iOcjvilyrK10XKUP.png?f=fotoalbum_small)
De EnDam roll is 259% (!% van perfect) + een 11% extra omdat het een superior Ethereal base is.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Welke frostbuild gaat het worden?Gaius schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:49:
Pff, omslachtig. Ik heb er gewoon één gevonden met 4 sockets terwijl ik niet eens op zoek was.
Inmiddels wel bezig met een sorc, nog 22 levels voordat ik 'm kan gebruiken. Baal was ook appeltje eitje, dus nu beginnen aan nightmare. Eerst even respeccen naar frost, en dan knallen. Ben benieuwd.
Frozen orb. Ik begrijp dat het wat minder dmg doet dan blizzard, maar het gemak en control is ook wel fijn. Het voordeel van frozen orb is ook dat je 'm maxt met minder punten, dus dan kan ik nog punten gebruiken om een fire of lightning spell te levellen voor de frost immunes. En als dat niet bevalt kan ik altijd nog switchen naar blizzard.

Edit: ik heb nu een spel aan kunnen maken, daar ga ik voorlopig niet meer uit
[ Voor 22% gewijzigd door Drumatiko op 15-10-2021 16:27 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Leuk idee. Hoop alleen voor je dat de server ook al je progress bijhoud en opslaat.Drumatiko schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:24:
Doet bij jullie D2:R (pc) het ook raar op het moment? De lijst met characters laadt vrij slecht en een spel aanmaken geeft een connectie error
Edit: ik heb nu een spel aan kunnen maken, daar ga ik voorlopig niet meer uit
Ben er ondertussen al uit gegooidThe Chosen One schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:34:
[...]
Leuk idee. Hoop alleen voor je dat de server ook al je progress bijhoud en opslaat.
Kan iemand mij misschien helpen met wat ik mis, of ff langs Diablo boosten?
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
PC? stuur maar een berichtjeEMP schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:46:
Ik kom met mijn lvl 29 barbarian niet langs Diablo. Die rode bliksem die hij schiet eet ongeveer 90% van mijn hitpoints (met 700 life en 1000 defense)
Ik kan je wel even helpen zodra de servers weer online zijn.EMP schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:46:
Ik kom met mijn lvl 29 barbarian niet langs Diablo. Die rode bliksem die hij schiet eet ongeveer 90% van mijn hitpoints (met 700 life en 1000 defense)
Zijn er nog mensen die vanavond zin hebben in een paar uurtjes Baal runs op Hell?
Lvl 90 sorc hier.
[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 15-10-2021 16:55 ]
Dit probleem had ik tot gister met mijn pally.EMP schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:46:
Maar fire resistance is de oplossing, of was de oplossing voor mij. Had wat gear liggen die ik gevonden had met mijn necro die ik vanaf level 29 kon gebruiken. en voor wat all res een Rhyme shield gemaakt (shael en eth runes)
Blies gister daarna door tot halverwege act 5, en hoop zo als ik thuis ben verder te kunnen

Ik kan later vandaag wel even helpen mits het op PC is.EMP schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:46:
DownDetector laat een repetitieve historie zien. Elke dag om 16:00 uur gaat D2R down.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Bedankt, maar dat is dus voor die mod PD2. Die mod heeft de MA skills aangepast. Dat zal niet zo werken in D2R vermoed ik zo. Was een dergelijke build namelijk al tegengekomen maar toen ik zag dat het om die mod ging icm met aangepaste skills heb ik daar niet verder in gelezen.-PassY- schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:14:
[...]
YouTube: [PD2 Guide] Phoenix Strike Assassin
MrLAmaSC heeft voor alles een guide
Ja ik heb onlangs weer eens een horadric cube geloot, per traditie gaan de servers dan plat + rollback.
Dus deze is mijn fout, sorry mede tweakers!
Clowns to the left of me, Jokers to the right
nou bedanktKapoen schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Ja ik heb onlangs weer eens een horadric cube geloot, per traditie gaan de servers dan plat + rollback.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EWBSwI7RJG80ZP1gAOo7QGll.png?f=user_large)
Die dingen zien er ook nog eens hetzelfde uit.
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Maar kan wel een game aanmaken
Gast 7 dagen ben je al bezig? niet tijd om eens te stoppen met die cube acties? Als je nog eentje nodig hebt dan dm je maar.. halen we er 1tje.Kapoen schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:47:
[...]
Klopt, het heeft me bijna een week gekost omdat ik ook niet elke dag speel.Headblast schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:29:
[...]
Gast 7 dagen ben je al bezig? niet tijd om eens te stoppen met die cube acties? Als je nog eentje nodig hebt dan dm je maar.. halen we er 1tje.
Deze keer ben ik 'm niet kwijt geraakt, maar bedankt voor het aanbod
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik ben ook kleurenblind. Ik kan bijvoorbeeld de health van monsters niet zien. Geen idee hoeveel leven een Diablo of Baal nog heeft. Erg vervelend.Wouterkaas schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:48:
Ik vind het trouwens wel grappig (en jammer) dat ze een modus voor kleurenblinden ingevoerd hebben en dat die het enige issue dat ik als kleurenblinde heb met dit spel niet oplost: het onderscheiden van de gems (emerald/topaz en sapphire/amethyst)
Ook de immunity indicator op de console is niet te zien. Veel te klein en de kleur helpt me niet. Gelukkig weet ik nog redelijk welk monster er immuun is voor bepaalde zaken, maar soms gaat het alsnog mis. Vervelend. En onnodig.
Ah nu je het zegt, ik zie die health ook niet. Dat zou inderdaad ook wel handig zijn. Snap verder ook niet zo goed waarom ze de kleuren van de wereld zelf aanpassen in color blind mode. Daar hebben kleurenblinden niet echt iets aanLapras schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:10:
[...]
Ik ben ook kleurenblind. Ik kan bijvoorbeeld de health van monsters niet zien. Geen idee hoeveel leven een Diablo of Baal nog heeft. Erg vervelend.
Ook de immunity indicator op de console is niet te zien. Veel te klein en de kleur helpt me niet. Gelukkig weet ik nog redelijk welk monster er immuun is voor bepaalde zaken, maar soms gaat het alsnog mis. Vervelend. En onnodig.
PSA: Defense doet niks om je damage te verlagen. Het is puur hit chance voor monsters.EMP schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:46:
En iets wat soms ook werkt is als je een fire/lightning shrine tegenkomt vlak bij een waypoint, NIET gebruiken.
Dan bij diablo tp gebruiken, naar dat waypoint gaan, shrine gebruiken, terug via waypoint naar town, dan tp terug. Dan alleen wel snel zijn en niet doodgaan. ;p
Verwijderd
Me broertje zou je dankbaar zijnVoedoeAndVodka schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:58:
Kan ik iemand een plezier doen met magefists? (PC)