Klein vraagie over een flatron

Pagina: 1
Acties:

• Daudelus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06 21:10
Hallo mensen

ik heb een klein vraagje ik heb een flatron monitor gekocht en alles is mooi en aardig.

Maar er zit 1 nadeel aan de flatron (volgens mij in het algemeen)

als er een vlek op zit, dan zit er echt een vlek. weet iemand een manier om een flatron goed schoon maakt. Ik heb een zusje van 6 en die drukte een keer haar vinger erop om wat te laten zien. en die afdruk zit er nog.
als je antwoord weet bij voorbaat dank.

Groet een Zware Anime Fan

Verwijderd

Ik heb ook een Flatron(795FT Plus) en ik gebruik altijd een gewone zachte doek en een beetje ruitenreiniger of zo, werkt perfect :)

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Bij mij werkt het het beste om zonder middeltjes, gewoon met een nieuwe, schone, droge stofdoek net zo lang te wrijven tot de plek weg is: laat geen andere sporen na en werkt perfect. Duurt wel iets langer....

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

[zeikmodus]
Op dinsdag 14 augustus 2001 22:42 schreef Daudelus het volgende:
Groet een Zware Anime Fan
Welkom op GOT, lees de faq dan kom je ook dingen zoals deze tegen:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
[/zeikmodus]

20*350ZO45°

Verwijderd

Er is speciaal spul te koop voor het schoonmaken van monitoren

(te koop bij IIyama dealer)

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:36
glassex...

- hardware always changes.. -

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Heb hier naast mijn monitor een bus met 'Screen 99' staan... (Ik sla nogal wat vliegen plat op de monitor...)

Je hebt ook nog iets van de groene olifant ofzo.... Spul is alleen niet goedkoop maar werkt wel perfect...

WWW.RC5.NL

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Op woensdag 15 augustus 2001 23:09 schreef Jestar het volgende:
glassex...
Als je dit spul gebruikt verdwijnt je coating na een tijdje. Gewoon water met een zachte doek is het beste. En anders gedeminiraliseerd water kopen, dus zonder kalk, zodat er geen kalk vlekken op je monitor komen.
Pagina: 1