Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[feature suggestie] Vergelijken ook op mobile

Pagina: 1
Acties:

• SMGGM
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-06 14:06
Hallo dev's

Ik vind het wat vreemd dat op de smartphone versie in de details van een product de opties "willen" en "hebben" beschikbaar zijn, maar de "vergelijken" functie dan weer niet. Dit terwijl de effectieve pagina om te vergelijken best wel mobiel vriendelijk is.
Mijn gevoel zegt dat de optie vergelijken op smartphone net iets belangrijker is dan de 2 andere (althans ik stoor mij meer aan het gebrek aan vergelijken dan dat ik mijn inventaris kan beheren).

De use case van in de winkel staan of een product kopen op smartphone en nog snel even wilt vergelijken lijkt me een vrij waarschijnlijke.

Alvast bedankt om dit te overwegen.

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:24

DaFeliX

Tnet Devver

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• SMGGM
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-06 14:06
@DaFeliX Bedankt om deze op te merken. Ik dacht er naar gezocht te hebben voordat ik dit plaatste, maar blijkbaar niet goed.

Finaal is onderstaande dan mijn antwoord. Misschien dat dit topic dan een herinnering mag zijn (gelet op de ouderdom van het topic waar je naar verwijst).
ikloon schreef op maandag 25 mei 2020 @ 11:29:
De mogelijkheid om producten toe te voegen aan de vergelijkingslijst is inderdaad niet consistent over desktop en mobiele weergave. Vanaf mobiel kun je alleen producten toevoegen aan de vergelijking vanaf het productoverzicht, waar dit op de desktop ook vanaf de productpagina zelf kan. Dat moeten we nog een keer consistent maken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True