Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC bouwen voor gaming, streaming en video editing

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Onderwerpen

Vraag

• juneday
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 25-02 19:39
Hallo,

Ik wil graag een PC bouwen voornamelijk voor gaming zoals CoD, GTA, Fortnite en streaming en daarnaast ook om video's te editen. Nou heb ik niet zo heel veel verstand van PCs, maar wil ik rond de 1700 eu max uitgeven. Dat moet wel genoeg zijn voor wat ik ermee wil doen toch? Nou weet ik dat sommige onderdelen erg lastig te krijgen zijn zoals een Nvidia videokaart, geen idee of ik beter kan wachten op een nieuwe release of voor een alternatief moet gaan of gewoon de resell waarde moet betalen...

Ik zou het erg waarderen of jullie eentje voor mij willen samenstellen!

Alvast bedankt. :)

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 04:16

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topic hoort thuis in Desktop Aankoopadvies, maar hier ontbreekt nog een hoop. Lees DAA beleid en Voorbeeldtopic Desktopaankoopadvies maar eens door.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True