Even ademhalen, rustig in en uit.Toaru schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:18:
Even een (teleurstellende) update... Net een mail met diagnose ontvangen. De mogelijkheid dat mijn bestandsnamen/mappenstructuur gered worden is dus zeer klein. Ik had dit totaal niet verwacht, zeker omdat ik enkel geformatteerd had (dit duurde een paar seconden) en er vervolgens niks meer met de schijf had gedaan. Niet eens aangesloten. Zou dit echt zijn omdat ik van Mac OS Journaled naar ExFat heb geformatteerd?
[Afbeelding]
Ik ga het in ieder geval verder in gang zetten. Op hopen op het positieve... Ik heb er nu al twee nachten niet door kunnen slapen. Vreselijk...
EDIT: Ik ben verder gegaan met de procedure, en dit maakt het nog erger. Ik moet dus zelf aangeven welke van mijn bestanden ik "belangrijk" vind. Als zij 80% daarvan hebben hersteld ziet Stellar het als een "succesvolle recovery". Maar ik weet echt niet waar te beginnen. Ik weet van 90% van mijn bestanden niet eens hoe ze heten. Ik ga zoooo ontzettend veel vergeten op te noemen. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Ik ga sowieso al een week bezig zijn met een lijst maken... en dan heb ik nog niet eens de helft opgenoemd. De moed zakt me nog dieper in de schoenen...
[Afbeelding]
In het gene wat je post, lees ik niet dat je hoeft aan te geven hoe je bestanden heten
EDIT: niet goed gelezen, ze vragen dus wel om namen enzo...Ik vind het ook raar dat je namen enzo moet aangeven. Heb je al telefonisch contact gehad? klinkt als juridisch indekken (ik heb file 123456 niet terug en die was het belangrijkst, dus ik betaal jullie niet)
Zoals ik het lees, gaan ze er vanuit dat bij minimaal 80% vd recovery je meer betaald en bij minder dan 80% minder. . Je verliest wel je oorspronkelijke directory's, en je namen.
Dus \\Trouwfoto's\ons2en.jpg wordt 0001.jpg of iets dergelijks.
Dat betekend dat jij wat werk te doen hebt als zij de data terug aanleveren (alles in mapjes terug plempen en correcte namen geven).
Dat die directory structuur en je namen aan gort zijn, komt (wilde gok) doordat je anders geformatteerd hebt dan de oorspronkelijke disk was. Misschien dat een recovery Tweaker hier iets over kan zeggen.
[ Voor 11% gewijzigd door ricardo246 op 19-02-2021 18:00 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.