Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de pc voornamelijk gaan gebruiken voor: muziek opnemen met Ableton, video's editen en wellicht een klein beetje gamen. maar dit heeft geen prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het mag rond de 1000 euro kosten. iets meer is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee dit is de eerste pc die ik aan ga schaffen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU:
AMD ryzen 3700X of intel core i7
Moederbord:
Gigabyte Aorus B550 ELITE V2
RAM:
G.Skill DIMM 16 GB DDR4-3600 Kit
SSD:
Kingston A2000
Voeding:
be quiet system power 9 600W
Harddrive:
Seagate barracuda 4TB
GPU:
Geforce RTX 3060
Behuizing:
be quiet! Pure Base 500DX Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een pc die nog een aantal jaren mee kan en die eigenlijk wat sterker is dan wat ik eigenlijk nodig heb. zodat hij mooi vloeiend blijft lopen. en ik wil in de toekomst nog een 2de monitor aansluiten.
Ga je overklokken?
Maximale prestaties binnen budget
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de componenten geschikt zijn voor het doel dat ik voor ogen heb en deze ook samen gaan. en of er wellicht aanpassingen of betere aanbevelingen zijn die de prijs wat omlaag kunnen halen. is deze PC te overkill voor het geen wat ik wil? waar kan ik het beste kijken als ik de producten wil bestellen? verdere aanmerkingen etc zijn welkom!
bedankt!
Ik wil de pc voornamelijk gaan gebruiken voor: muziek opnemen met Ableton, video's editen en wellicht een klein beetje gamen. maar dit heeft geen prioriteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het mag rond de 1000 euro kosten. iets meer is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee dit is de eerste pc die ik aan ga schaffen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU:
AMD ryzen 3700X of intel core i7
Moederbord:
Gigabyte Aorus B550 ELITE V2
RAM:
G.Skill DIMM 16 GB DDR4-3600 Kit
SSD:
Kingston A2000
Voeding:
be quiet system power 9 600W
Harddrive:
Seagate barracuda 4TB
GPU:
Geforce RTX 3060
Behuizing:
be quiet! Pure Base 500DX Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een pc die nog een aantal jaren mee kan en die eigenlijk wat sterker is dan wat ik eigenlijk nodig heb. zodat hij mooi vloeiend blijft lopen. en ik wil in de toekomst nog een 2de monitor aansluiten.
Ga je overklokken?
Maximale prestaties binnen budget
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de componenten geschikt zijn voor het doel dat ik voor ogen heb en deze ook samen gaan. en of er wellicht aanpassingen of betere aanbevelingen zijn die de prijs wat omlaag kunnen halen. is deze PC te overkill voor het geen wat ik wil? waar kan ik het beste kijken als ik de producten wil bestellen? verdere aanmerkingen etc zijn welkom!

bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 309,- | € 309,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 135,- | € 135,- |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (256MB cache, 5400rpm), 4TB | € 84,29 | € 84,29 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 192,18 | € 192,18 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W | € 58,14 | € 58,14 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 959,41 |
[Voor 50% gewijzigd door metalzonee op 18-02-2021 21:39]