Hoi,
Wij hebben vloerverwarming in de keuken, maar de pomp ervan blijft draaien. De temperatuurmeter geeft 22 graden aan, dat lijkt mij koud genoeg om af te schakelen.
We hebben het huis gekocht, dus weten niet hoe het exact is aangelegd.
Mijn vermoede is dat het zwarte blokje (waar het grijze 230v draad doorheen gaat) een temperatuurschakelaar is, die eenvoudig schakelt bij een bepaalde temperatuur. Is dit juist?
Echter kan ik niets vinden wanneer ik de gegevens op het onderdeel gebruik om mee te zoeken.
Overzicht:
:strip_exif()/f/image/opAwtoppXhJSV1v3cVroL8EG.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onderkant blokje, wat tegen het verdeelblok aangedrukt zit (ik heb hier even het zwarte omhulsel verwijderd)
:strip_exif()/f/image/j4ncJxGemFEYanSwRyLog9th.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onderdelen nummer waar ik niets mee kan:
Wij hebben vloerverwarming in de keuken, maar de pomp ervan blijft draaien. De temperatuurmeter geeft 22 graden aan, dat lijkt mij koud genoeg om af te schakelen.
We hebben het huis gekocht, dus weten niet hoe het exact is aangelegd.
Mijn vermoede is dat het zwarte blokje (waar het grijze 230v draad doorheen gaat) een temperatuurschakelaar is, die eenvoudig schakelt bij een bepaalde temperatuur. Is dit juist?
Echter kan ik niets vinden wanneer ik de gegevens op het onderdeel gebruik om mee te zoeken.
Overzicht:
:strip_exif()/f/image/opAwtoppXhJSV1v3cVroL8EG.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onderkant blokje, wat tegen het verdeelblok aangedrukt zit (ik heb hier even het zwarte omhulsel verwijderd)
:strip_exif()/f/image/j4ncJxGemFEYanSwRyLog9th.jpg?f=fotoalbum_medium)
Onderdelen nummer waar ik niets mee kan:
:strip_exif()/f/image/eyLQD2W61y1ReSku3eecZpXV.jpg?f=fotoalbum_medium)