Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vloerverwarmingspomp blijft draaien

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-08 08:06
Hoi,

Wij hebben vloerverwarming in de keuken, maar de pomp ervan blijft draaien. De temperatuurmeter geeft 22 graden aan, dat lijkt mij koud genoeg om af te schakelen.
We hebben het huis gekocht, dus weten niet hoe het exact is aangelegd.

Mijn vermoede is dat het zwarte blokje (waar het grijze 230v draad doorheen gaat) een temperatuurschakelaar is, die eenvoudig schakelt bij een bepaalde temperatuur. Is dit juist?

Echter kan ik niets vinden wanneer ik de gegevens op het onderdeel gebruik om mee te zoeken.

Overzicht:

Onderkant blokje, wat tegen het verdeelblok aangedrukt zit (ik heb hier even het zwarte omhulsel verwijderd)

Onderdelen nummer waar ik niets mee kan:
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True