Mijn vraag
Mijn pc crasht iedere keer op rare momenten. De beeldschermen springen op willekeurige momenten op zwart waarna het geluid nog 2 à 3 seconden te horen is tot deze ook vast lopen. De schermen geven aan dat er geen input komt van de kabels en ik heb de drivers geüpdate en mijn pc helemaal schoon gemaakt omdat dit bij anderen ook aangeraden werd.
Weet iemand hoe ik dit fix of waar het aan ligt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 3 3100
XFX RX 580
MSI B450M PRO-VDH MAX
Corsair Vengeance LPX 16 GB
Kingston A400 240GB
Cooler Master MWE Bronze V2 550 W 80+
Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de ram al getest vanuit windows geheugen test
Lijkt het mij dat mijn moederbord nog gewoon goed is aangezien het beeld eerst weg valt en dan pas het geluid. Dit zou ook de CPU uitsluiten want dan zou alles in een keer vast moeten lopen.
Mijn pc crasht iedere keer op rare momenten. De beeldschermen springen op willekeurige momenten op zwart waarna het geluid nog 2 à 3 seconden te horen is tot deze ook vast lopen. De schermen geven aan dat er geen input komt van de kabels en ik heb de drivers geüpdate en mijn pc helemaal schoon gemaakt omdat dit bij anderen ook aangeraden werd.
Weet iemand hoe ik dit fix of waar het aan ligt?
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 3 3100
XFX RX 580
MSI B450M PRO-VDH MAX
Corsair Vengeance LPX 16 GB
Kingston A400 240GB
Cooler Master MWE Bronze V2 550 W 80+
Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de ram al getest vanuit windows geheugen test
Lijkt het mij dat mijn moederbord nog gewoon goed is aangezien het beeld eerst weg valt en dan pas het geluid. Dit zou ook de CPU uitsluiten want dan zou alles in een keer vast moeten lopen.