Hoi medetweakers!
Misschien dat een nieuw topic niet de bedoeling is maar ik wil jullie toch het volgende voorleggen: Aangezien ik onderstaande lader heb gekregen van iemand wil ik toch graag voor de zekerheid weten i.v.m. de veiligheid of dit een originele lader betreft.
Klopt het CE logo/bedrukking?
EDIT: Klik op het plaatje om te vergroten.
Ik vind hem ietwat scheef maar dat kan aan mij liggen?
Ik hoor het graag van jullie. Fijne avond nog!
Vergelijkingsmateriaal is zeker welkom aangezien ik het op Google niet zo goed kan vinden.
//EDIT: Conclusie: bovenstaande lader is dus nep! Let o.a. goed op het serienummer/spatiëring van het CE logo.
Check onderstaande afbeelding van @Aiii voor de originele lader.
Misschien dat een nieuw topic niet de bedoeling is maar ik wil jullie toch het volgende voorleggen: Aangezien ik onderstaande lader heb gekregen van iemand wil ik toch graag voor de zekerheid weten i.v.m. de veiligheid of dit een originele lader betreft.
Klopt het CE logo/bedrukking?
EDIT: Klik op het plaatje om te vergroten.
Ik vind hem ietwat scheef maar dat kan aan mij liggen?
Ik hoor het graag van jullie. Fijne avond nog!

Vergelijkingsmateriaal is zeker welkom aangezien ik het op Google niet zo goed kan vinden.
//EDIT: Conclusie: bovenstaande lader is dus nep! Let o.a. goed op het serienummer/spatiëring van het CE logo.
Check onderstaande afbeelding van @Aiii voor de originele lader.
[Voor 45% gewijzigd door Brekers op 13-02-2021 22:46. Reden: Conclusie en afbeelding originele lader toegevoegd]