Hoi medetweakers!
Misschien dat een nieuw topic niet de bedoeling is maar ik wil jullie toch het volgende voorleggen: Aangezien ik onderstaande lader heb gekregen van iemand wil ik toch graag voor de zekerheid weten i.v.m. de veiligheid of dit een originele lader betreft.
Klopt het CE logo/bedrukking?
EDIT: Klik op het plaatje om te vergroten.
:strip_exif()/f/image/7orMA2gHytBUPuiCjXvXJ62M.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind hem ietwat scheef maar dat kan aan mij liggen?
:strip_exif()/f/image/8txUChQ2YHjYWowiJLlRerlf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor het graag van jullie. Fijne avond nog!
Vergelijkingsmateriaal is zeker welkom aangezien ik het op Google niet zo goed kan vinden.
//EDIT: Conclusie: bovenstaande lader is dus nep! Let o.a. goed op het serienummer/spatiëring van het CE logo.
Check onderstaande afbeelding van @Aiii voor de originele lader.
Misschien dat een nieuw topic niet de bedoeling is maar ik wil jullie toch het volgende voorleggen: Aangezien ik onderstaande lader heb gekregen van iemand wil ik toch graag voor de zekerheid weten i.v.m. de veiligheid of dit een originele lader betreft.
Klopt het CE logo/bedrukking?
EDIT: Klik op het plaatje om te vergroten.
:strip_exif()/f/image/7orMA2gHytBUPuiCjXvXJ62M.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind hem ietwat scheef maar dat kan aan mij liggen?
:strip_exif()/f/image/8txUChQ2YHjYWowiJLlRerlf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor het graag van jullie. Fijne avond nog!
Vergelijkingsmateriaal is zeker welkom aangezien ik het op Google niet zo goed kan vinden.
//EDIT: Conclusie: bovenstaande lader is dus nep! Let o.a. goed op het serienummer/spatiëring van het CE logo.
Check onderstaande afbeelding van @Aiii voor de originele lader.
[ Voor 45% gewijzigd door Brekers op 13-02-2021 22:46 . Reden: Conclusie en afbeelding originele lader toegevoegd ]