Heeft het zin om te upgraden naar een Asus GT-AC5300

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombom123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-04 21:01
Heeft het zin om te upgraden naar, laten we zeggen, een Asus GT-AC5300 en KPN glasvezel als ik alleen op ethernet speel? ( Ziggo laat het niet toe het modem te vervangen) Niemand anders gebruikt internet behalve ik. Ik gebruik nu de kabel router / modem van mijn isp: de Ziggo Connect Box. Ik speel competitieve fps-games en heb een obsessie met een lage inputlag enz. Ook stream ik veel met een aparte stream pc.. Ik ga ervanuit dat de Asus GT-AC5300 ook een modem/router is. Als dit niet zo is hoor ik graag of het zin heeft omte upgraden naar een specifieke modem/router om hardcore te fps gamen en welke dit is.

[ Voor 24% gewijzigd door tombom123 op 12-02-2021 12:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:24
Die vragen worden nog al eens gesteld, bv hier Ping KPN glasvezel

Het verschil in ping tijd gaat heel klein zijn een paar ms misschien. Welke ping haal je nu? Als je echt het onderste uit de kan wilt, ja je zult er wel iets op vooruit gaan.

En als je dan over zou stappen naar KPN glasvezel, als je alleen geeft om ethernet denk ik niet dat je iets gaat winnen qua ping tijd door een andere modem te gebruiken dan de standaard Experiabox. Die vervangen zou ik eerder doen voor betere wifi of als je meer geavanceerde instellingen wilt kunnen configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombom123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-04 21:01
tnx Macpoedel, het gaat verder dan ping. Stabiliteit is ook een grote factor. Ik heb een obsessie met lage inputlag een paar ms minder kan daarom ook al enorm zijn.