Toon posts:

Twitter account deactiveren catch 22

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Vraag

• Navigator88
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-02-2021
Beste Tweakers,

11 jaar geleden (!) leek het me leuk een twitteraccount te maken.
Ik doe hier al 11 jaar niets mee. Nu duikt de account wel bij google op.
Deactivatie is de oplossing, echter ik heb geen toegang tot mijn account.

Ik weet niet meer welke email ik heb gebruikt en krijg daarom het volgende bericht van Twitter.

Hello,

The email address you used to reach out doesn’t match the email on the account you mentioned.

You can file a new request using the email address already associated with the account if the email on the first request was a mistake. Please reply to this email after you make the new request with the case number, and we’ll get back to you as quickly as possible.

If you don’t have access to the original email, we may still be able to help if:
You have the Twitter app on iOS or Android.
You are logged in on mobile.twitter.com.
Your account is linked to applications like TweetDeck or Instagram.
This account is used for an organization or company.

Dit zegt Twitter er zelf over

I lost access to the email address I used to set up the account
Deactivation is an action that must be taken by the confirmed account holder or by request of a confirmed account holder. Unfortunately, unless you can contact us from the confirmed email address (or have access to the verified mobile number on the account), we will be unable to deactivate the account on your behalf.

Ik heb daarnaast gekeken of er een klantenservice was.
Dat leek er te zijn maar toen werd ik doorverwezen naar 'Anydesk'
Ik vertrouwde het niet helemaal om zomaar mijn computer over te dragen..

Iemand tips/suggesties hoe ik mn account alsnog kan bereiken/deactiveren/danwel uit google cache halen?

...

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-03 11:05

g0tanks

Moderator CSA
Hoeveel emails heb je dan? Kan je niet een paar keer 'wachtwoord vergeten' proberen met wat verschillende adressen totdat je de goede hebt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:17

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Navigator88 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:59:
Dat leek er te zijn maar toen werd ik doorverwezen naar 'Anydesk'
Door een officiele Twitter medewerker / account / pagina :? Of ergens op een random site?
Ik vertrouwde het niet helemaal om zomaar mijn computer over te dragen..
Dat is dan ook klinkklare onzin. Waarom zou iemand toegang moeten hebben tot jouw computer om dat te fixen :?
Iemand tips/suggesties hoe ik mn account alsnog kan bereiken/deactiveren/danwel uit google cache halen?
Zoals ze al aangeven: Unfortunately, unless you can contact us from the confirmed email address (or have access to the verified mobile number on the account), we will be unable to deactivate the account on your behalf.

Lijkt me klip en klaar? Al je e-mailadressen proberen en als dat niet werkt: tenzij je je mobiele nummer hebt gekoppeld zit er dus niets anders op dan lekker die account laten wegrotten :P

Verder kunnen we er hier in Internetmarketing ook niet heel veel meer mee: Wat hoort hier niet

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee