Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartphone, opvolger voor mijn HTC 10
liefst uni body aluminium, geen glas tenzij gorilla.
kleur zilver, aluminium of goud oid. (ik zag de materiaal optie niet in price watch)
Glas scherm bij voorkeur gorilla glass.
Mini jack voor audio
USB-C 3 zou mooi zijn
Android 9 maar 10 is beter
Veel opslag voor mp3's en filmen, minimaal 64GB maar 128 is beter.
Goede camera, goede kleuren, weinig ruis, snelle auto focus.. 4k is leuk, net als slow motion
Liefst niet groter dan de HTC 10 dus broekzak formaat. 5,7" tot 6,4" of 15cm.
Dual SIM zou mooi zijn
Goed zichtbaar buiten
Goed geluid.
Wat is je budget?
Tot €500? Waarschijnlijk vergoed mijn werkgever hem ivm mijn functie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In feite ben ik heel blij met mijn HTC 10 alleen is de batterij poep. Valt op de gekste momenten uit en filmen geeft ineens krassend geluid, dus hij is nu echt wel op. Ik wil in de auto gelijktijdig Flitsmeister, Google maps en muziek kunnen draaien. Minimaal de performance van de HTC 10 maar dat zal niet zo'n probleem zijn vermoed ik. Gamen doe ik niet, Youtube wel, en hij moet vlot reageren, ik heb een bloedhekel aan een trage respons.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb eigenlijk altijd HTC gehad sinds Android uit kwam, HTC legend en nog enkele. Dit is mijn 5e HTC en zou eigenlijk wel weer een HTC willen maar de spoeling is dun. Ik was altijd wel een fan van HTC sense maar daar zijn ze vanaf gestapt, dus... Eigenlijk zie ik alleen de Desire..
pricewatch: HTC Desire 20 Pro Zwart
Verder
pricewatch: Huawei P40 Zilver
maar heeft geen Google apps al schijnt maps wel te kunnen.
Vind het zwarte camera gedeelte lelijk, maar zou ermee kunnen leven.
pricewatch: Huawei P30 Zwart
beiden hebben een glazen achterkant dus zouden daarmee eigenlijk afvallen.
De One Plus Nord is misschien wel wat..
pricewatch: OnePlus Nord (8GB ram) Blauw
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een Huawei media tab tablet die mij prima voldoet, ondanks dat ik geen fan ben van China of andere taps. Google services zie ik als noodzakelijk kwaad, maar had liever die bemoeienis en tracking niet.
Ik volg deze wereld niet echt, ken de modellen niet, even een winkel binnenstappen is er nu helaas ook niet bij anders deed ik dat. Ooit met een Samsung de winkel uitgelopen maar binnen een paar uren teruggebracht.. vond het helemaal niks. Liever vrij kale Android zonder bloatware.
Ik ben gewend aan een back en home knop, maar besef dat dit niet meer een gegegeven is..
Ik hoop dat jullie nog een paar ideeën voor mij hebben
Ik zoek een?
Smartphone, opvolger voor mijn HTC 10
liefst uni body aluminium, geen glas tenzij gorilla.
kleur zilver, aluminium of goud oid. (ik zag de materiaal optie niet in price watch)
Glas scherm bij voorkeur gorilla glass.
Mini jack voor audio
USB-C 3 zou mooi zijn
Android 9 maar 10 is beter
Veel opslag voor mp3's en filmen, minimaal 64GB maar 128 is beter.
Goede camera, goede kleuren, weinig ruis, snelle auto focus.. 4k is leuk, net als slow motion
Liefst niet groter dan de HTC 10 dus broekzak formaat. 5,7" tot 6,4" of 15cm.
Dual SIM zou mooi zijn
Goed zichtbaar buiten
Goed geluid.
Wat is je budget?
Tot €500? Waarschijnlijk vergoed mijn werkgever hem ivm mijn functie.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In feite ben ik heel blij met mijn HTC 10 alleen is de batterij poep. Valt op de gekste momenten uit en filmen geeft ineens krassend geluid, dus hij is nu echt wel op. Ik wil in de auto gelijktijdig Flitsmeister, Google maps en muziek kunnen draaien. Minimaal de performance van de HTC 10 maar dat zal niet zo'n probleem zijn vermoed ik. Gamen doe ik niet, Youtube wel, en hij moet vlot reageren, ik heb een bloedhekel aan een trage respons.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb eigenlijk altijd HTC gehad sinds Android uit kwam, HTC legend en nog enkele. Dit is mijn 5e HTC en zou eigenlijk wel weer een HTC willen maar de spoeling is dun. Ik was altijd wel een fan van HTC sense maar daar zijn ze vanaf gestapt, dus... Eigenlijk zie ik alleen de Desire..
pricewatch: HTC Desire 20 Pro Zwart
Verder
pricewatch: Huawei P40 Zilver
maar heeft geen Google apps al schijnt maps wel te kunnen.
Vind het zwarte camera gedeelte lelijk, maar zou ermee kunnen leven.
pricewatch: Huawei P30 Zwart
beiden hebben een glazen achterkant dus zouden daarmee eigenlijk afvallen.
De One Plus Nord is misschien wel wat..
pricewatch: OnePlus Nord (8GB ram) Blauw
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb een Huawei media tab tablet die mij prima voldoet, ondanks dat ik geen fan ben van China of andere taps. Google services zie ik als noodzakelijk kwaad, maar had liever die bemoeienis en tracking niet.
Ik volg deze wereld niet echt, ken de modellen niet, even een winkel binnenstappen is er nu helaas ook niet bij anders deed ik dat. Ooit met een Samsung de winkel uitgelopen maar binnen een paar uren teruggebracht.. vond het helemaal niks. Liever vrij kale Android zonder bloatware.
Ik ben gewend aan een back en home knop, maar besef dat dit niet meer een gegegeven is..
Ik hoop dat jullie nog een paar ideeën voor mij hebben

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2