tweakers.net/stats updaten of uitfaseren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:35

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Hallo,

Een tijdje terug schreef ik op basis van deze pagina dat Tweakers.net wel een heel oud server park draaide.

Maar Kees corrigeerde mij, die pagina is nooit geupdated. Tweakers.net draait op veel nieuwere hardware.

De pagina is dus nu niet up-to-date en eigenlijk in mijn ogen dus waardeloos.

Mijn gedachte is:

1. Maak de pagina up-to-date inclusief de recente hardware
2. Haal de pagina weg als deze toch onzin toont

Misschien heb ik alles verkeerd begrepen, dat kan ook, maar ik kan de informatie uit het 2019 artikel niet rijmen met de server stats pagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik heb de servers die er staan even geupdated iig. Maar eigenlijk moet dat of geautomatiseerd worden of weg.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dit lijkt ook niet helemaal te kloppen? Of wel? https://tweakers.net/stat...n=Serverstats&Mode=Apache

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
klopt, (naja, klopt niet). Die stats zeggen ook niet al te veel meer want het merendeel van de requests komt niet meer bij apache

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Goed dat je dit onder de aandacht hebt gebracht @Q, we hebben de stats pagina vandaag weggehaald :)

March of the Eagles