Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

tweakers.net/stats updaten of uitfaseren?

Pagina: 1
Acties:

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08-05 20:33
Hallo,

Een tijdje terug schreef ik op basis van deze pagina dat Tweakers.net wel een heel oud server park draaide.

Maar Kees corrigeerde mij, die pagina is nooit geupdated. Tweakers.net draait op veel nieuwere hardware.

De pagina is dus nu niet up-to-date en eigenlijk in mijn ogen dus waardeloos.

Mijn gedachte is:

1. Maak de pagina up-to-date inclusief de recente hardware
2. Haal de pagina weg als deze toch onzin toont

Misschien heb ik alles verkeerd begrepen, dat kan ook, maar ik kan de informatie uit het 2019 artikel niet rijmen met de server stats pagina.

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 15:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik heb de servers die er staan even geupdated iig. Maar eigenlijk moet dat of geautomatiseerd worden of weg.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Dit lijkt ook niet helemaal te kloppen? Of wel? https://tweakers.net/stat...n=Serverstats&Mode=Apache

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 15:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
klopt, (naja, klopt niet). Die stats zeggen ook niet al te veel meer want het merendeel van de requests komt niet meer bij apache

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True