Toon posts:

tweakers.net/stats updaten of uitfaseren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.936 views

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 20:43

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Hallo,

Een tijdje terug schreef ik op basis van deze pagina dat Tweakers.net wel een heel oud server park draaide.

Maar Kees corrigeerde mij, die pagina is nooit geupdated. Tweakers.net draait op veel nieuwere hardware.

De pagina is dus nu niet up-to-date en eigenlijk in mijn ogen dus waardeloos.

Mijn gedachte is:

1. Maak de pagina up-to-date inclusief de recente hardware
2. Haal de pagina weg als deze toch onzin toont

Misschien heb ik alles verkeerd begrepen, dat kan ook, maar ik kan de informatie uit het 2019 artikel niet rijmen met de server stats pagina.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik heb de servers die er staan even geupdated iig. Maar eigenlijk moet dat of geautomatiseerd worden of weg.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
klopt, (naja, klopt niet). Die stats zeggen ook niet al te veel meer want het merendeel van de requests komt niet meer bij apache

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Goed dat je dit onder de aandacht hebt gebracht @Q, we hebben de stats pagina vandaag weggehaald :)

World War One

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee