Mijn huidige 10 jaar oude 43" panasonic is aan vervanging toe. Wij willen een 49/50 inch tv aanschaffen. De 55 inch vinden wij echt te groot. De TV hangt in de hoek van de woonkamer, half voor het raam. Hij zit op een draaibare muurbeugel.
Hij wordt niet gebruikt voor te gamen. Alleen maar tv/series/films. Wij hadden geen problemen met de huidige panasonic, maar de letters van de subtitles worden ietwat te klein, dus het mag wel wat groter voor het gemak.
Ons budget is ongeveer 500 - 700 euro.
Een Oled TV hoeft van ons niet, vinden wij te prijzig. Als de nieuwe tv. in ieder geval qua beeldkwaliteit niet minder is dan de huidige, zijn we tevreden.
Merken als TLC/Hisense zijn wij huiverig voor en laten die voor wat het is.
Een goede weergave van het geluid (zonder externe versterkers/speakers) is wel belangrijk. Verder moet hij Ziggo-gecertificeerd zijn en CI+ .
Ik heb 3 tv's gevonden, maar kan nog niet tot een keuze komen. Zie door de bomen het bos niet meer. Misschien daar jullie opmerkingen/ kantekeningen of advies mij kunnen helpen een keuze te maken.
Alvast bedankt.
Op dit moment neig ik naar de LG nano ?? Of zijn er nog andere (bekende) merken die ik over het hoofd zie (svp. wel ik dezelfde prijsklasse).?
Hij wordt niet gebruikt voor te gamen. Alleen maar tv/series/films. Wij hadden geen problemen met de huidige panasonic, maar de letters van de subtitles worden ietwat te klein, dus het mag wel wat groter voor het gemak.
Ons budget is ongeveer 500 - 700 euro.
Een Oled TV hoeft van ons niet, vinden wij te prijzig. Als de nieuwe tv. in ieder geval qua beeldkwaliteit niet minder is dan de huidige, zijn we tevreden.
Merken als TLC/Hisense zijn wij huiverig voor en laten die voor wat het is.
Een goede weergave van het geluid (zonder externe versterkers/speakers) is wel belangrijk. Verder moet hij Ziggo-gecertificeerd zijn en CI+ .
Ik heb 3 tv's gevonden, maar kan nog niet tot een keuze komen. Zie door de bomen het bos niet meer. Misschien daar jullie opmerkingen/ kantekeningen of advies mij kunnen helpen een keuze te maken.
Alvast bedankt.
Op dit moment neig ik naar de LG nano ?? Of zijn er nog andere (bekende) merken die ik over het hoofd zie (svp. wel ik dezelfde prijsklasse).?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Televisies | LG Nanocell 49NANO816NA Zwart | € 525,- | € 525,- |
1 | Televisies | Samsung QLED Series Q64T 50" Zilver, Zwart | € 668,- | € 668,- |
1 | Televisies | Samsung TU8502 50" Zwart | € 495,35 | € 495,35 |
1 | Televisies | Sony KD-49X7055 Zwart | € 549,- | € 549,- |
Totaal | € 2.237,35 |