Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vaste vensterindeling met hotkey via BetterSnapTool

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zonnetje83
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-06 22:33
Kon het zo snel niet vinden, maar Bettersnaptool als window manager ziet er goed uit.

https://folivora.ai/bettersnaptool

Ik twijfel echter of ik dit hier mag vragen, zo niet dan verneem ik graag of ik er een apart topic voor aan moet maken o.i.d. ...

Ik heb bettersnaptool gekocht, in de hoop om met één hotkey o.i.d. meerdere windows telkens weer op dezelfde plek te zetten. een groep van windows dus met één handling netjes op hun plek zetten i.p.v. ze telkens handmatig te moeten plaatsen en reizen.

Zo heb ik graag op bijv. mijn ultra wide monitor safari, visual studio code en finder altijd op dezelfde plek.

Ik heb het idee dat het moet kunnen, maar weet iemand toevallig hoe?

Edit:
<knip> sjips, tijdje gezocht, niet gevonden. Maak je dit bericht aan, vind je het vlak erna. Go figure 8)7

Oplossing was:

Ga naar het menu bar icon, selecteer 'preferences' en daarna 'keyboard shortcuts'.

Scroll naar beneden en selecteer 'save current window layout....' en 'restore saved windows layout' en geeft de laatstgenoemde een shortcut key. Voila...!

[Voor 21% gewijzigd door Zonnetje83 op 09-02-2021 11:05]

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reactie is afgesplitst van Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 7 Zoals in de topicwaarschuwing staat: dat topic is bedoeld om programma's te posten waar je enthousiast over bent. Het is dus niet de bedoeling om hier requests te plaatsen voor software met een bepaalde doel of functionaliteit. Vragen en problemen horen in een eigen topic.

Zie dat je inmiddels zelf al een oplossing had gevonden :P Kan alleen je antwoord niet als "beste antwoord" markeren, dus we laten deze maar afzakken in de archieven :)

[Voor 18% gewijzigd door Daedalus op 09-02-2021 11:14]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True