Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Iemand ervaring met Bokmerk keuken spatwand ?

Pagina: 1
Acties:

• rusthuis
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 09-06 19:24
Voor onze nieuwe keuken waren wij opzoek naar een spatwand tussen boven en onderkasten,heeft iemand ervaring met Bokmerk spadwanden ? Deze zouden hitte en krasbestendig zijn,en uit aluminium ofzo staan .
Dank

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 02:29
Na 4x een nieuwe glasplaat achter de kookplaat (pan er tegen en hij sprong) , dit jaar het glas vervangen voor een aluminium plaat op kleur.
50 cm hoog en 5 meter lang. En bij de kookplaat 1 meter hoog.

Perfecte pasvorm al ligt dat natuurlijk aan de persoon die hem opmeet.
Tot nu toe nog geen krassen, de montage kit houd prima. Dus geen klachten...

[Voor 9% gewijzigd door jack zomer op 08-02-2021 19:13]

• rusthuis
De keukenboer waar ik scheep mee ga , prijst dit aan,maar je vindt hier weinig reviews over.

• Koptelefoontje
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 07:40
Ik heb er zelf 1 van designerwand.nl en ben daar erg tevreden over, idd ook van aluminium en verkrijgbaar in zeer veel kleuren/patronen/foto’s.
Makkelijk zelf te doen ook overigens, kan mogelijk wat centen schelen tov keukenboer.

• servies
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18-06 14:07

servies

Veni Vidi Servici

jack zomer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:09:
Na 4x een nieuwe glasplaat achter de kookplaat (pan er tegen en hij sprong)
Dan is er toch echt wat fout met die glasplaat of de manier van plaatsen.
Hier wordt er ook regelmatig met een pan tegen de glasplaat gestoten, maar deze is 6 jaar later nog steeds niet kapot...

Of moet ik bij jouw keukentaferelen aan een bepaalde Zweedse kok denken... :o

• JanHenk
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08:22
Ik heb deze achterwand in mijn keuken sinds een jaar of 5. Werkt super. Mooie matte kleur, goed af te nemen en mooi slank.

Ik heb een strook van een centimeter of 5 langs de gehele keuken (tot de vensterbank) en aanvullend een plaat tussen afzuigkap en kookplaat.

• rusthuis
Dus wordt het een Bokmark spatwand...

• jack zomer
servies schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:42:
[...]

Dan is er toch echt wat fout met die glasplaat of de manier van plaatsen.
Hier wordt er ook regelmatig met een pan tegen de glasplaat gestoten, maar deze is 6 jaar later nog steeds niet kapot...

Of moet ik bij jouw keukentaferelen aan een bepaalde Zweedse kok denken... :o
Nee was niet stoten.
Pan op de plaat, handvat van de pan met kokend water tegen de glasplaat.
En het temperatuur verschil doet de rest.

Eerst was het totaal 1 plaat. Link er rechts 40cm hoog. En in het midden 1 meter. Daarna het hoge deel los besteld zodat hij gemakkelijker te vervangen was. Maar dit is in 20 jaar tijd.. maar vorig jaar alles vervangen voor een aluminium plaat. Werkt prima.

• servies
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 18-06 14:07

servies

Veni Vidi Servici

jack zomer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Nee was niet stoten.
Pan op de plaat, handvat van de pan met kokend water tegen de glasplaat.
En het temperatuur verschil doet de rest.

Eerst was het totaal 1 plaat. Link er rechts 40cm hoog. En in het midden 1 meter. Daarna het hoge deel los besteld zodat hij gemakkelijker te vervangen was. Maar dit is in 20 jaar tijd.. maar vorig jaar alles vervangen voor een aluminium plaat. Werkt prima.
Ook dat komt bij ons wel voor... maar nog nooit zoiets met de spatwand meegemaakt. Nu is onze glasplaat "pas" 6 jaar geleden en misschien een andere samenstelling van glas...

• jack zomer
Gehard met kippengaas er in... Je weet wel die draadjes door het glas.

Maakt ook niet meer uit, de aluminium achterwand op kleur zit er super goed in. Gaat niet stuk, makkelijk schoon te maken.. hadden we 20jaar eerder moeten weten.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True