Feedback op moderatie in Tweakers Feedback fora

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
Ernemmer schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:02:
In het kader van open communicatie zou het leuk zijn als deze notes ook door de users zelf gelezen kunnen worden lijkt mij. Dan kan de user beoordelen of de notes een beetje in lijn zijn met wat de user wilt bereiken op het forum. En of de crew wel het juiste beeld heeft van een user.

Ik ben zelf namelijk de laatste tijd diverse malen in een slecht daglicht gezet door dingen die ik helemaal nooit gezegd heb en zou het jammer vinden als die dingen dan bij mijn notes staan.
Was dit toevallig ook in het corona-gedeelte?
Ik merk dat mods daar zeer weinig moeite doen qua begrijpend lezen en zeer makkelijk eigen conclussies trekken.
Ik werd zelfs van fraude met werkgeversverklaringen beschuldigd zonder dat daar enige aanleiding voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Sergelwd schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Was dit toevallig ook in het corona-gedeelte?
Ik merk dat mods daar zeer weinig moeite doen qua begrijpend lezen en zeer makkelijk eigen conclussies trekken.
Ik werd zelfs van fraude met werkgeversverklaringen beschuldigd zonder dat daar enige aanleiding voor was.
Ook in dat topic inderdaad, maar ook in andere topics. Wel elke keer dezelfde mensen die het doen. In deze topics ben ik dan ook alleen nog maar actief me plusjes, geen zin meer om iets interessants te posten en daarna een hele discussie te voeren over iets wat ik niet heb gezegd.

[ Voor 15% gewijzigd door Ernemmer op 07-02-2021 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sergelwd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-04-2021
@Ernemmer
Ik heb de mods daar nog nooit iets zinnigs zien bijdragen.
De dicussies gaan haast altijd netjes ook al zit lang niet iedereen op 1 lijn, maar zodra je iets benoemt waar mods het niet mee eens zijn krijg je moderaties voor "extraordinary claims require extraordinary evidence"
Die "nieuwe situatie" rond besmettelijkheid van kinderen is wel puur door ons RIVM maar waarschijnlijk vooral met aandringen van het kabinet tot stand gekomen.
Daarvoor waren de kinderen altijd al een grote bron van besmetting.

Groepsimmuniteit is voor zover ik weet nooit een echt goed onderbouwd idee geweest.
Dit was zogenaamd een niet onderbouwde verdachtmaking, waar juist het RIVM/kabinet al sinds Maart de oude wetenschappelijke inzichten en de huidige situatie probeert om te buigen.
Verder vind ik het ook helemaal niet erg om eens bevraagd te worden over iets i.t.t. het roekeloos verwijderen en modereren van reacties.
Laat op zijn minst eerst blijken dat je iets "extraordinary" vind en waarom, want niet iedereen volgt enkel nederlands nieuws en heeft dus dezelfde basiskennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
@Sergelwd, @Ernemmer, modacties in Themaforum: Coronavirus horen niet in dit topic thuis. Die kun je met de moderator zelf bespreken, en als je er met hem niet uitkomt kun je het met diens admin, @Orion84, bespreken.

Feedback op moderatie in Tweakers Feedback fora is er voor feedback op modacties in Tweakers Feedback.

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 07-02-2021 20:06 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.