Kleine disclaimer ik ben dyslectisch (;
Hoi Tweakers,
Ik heb een probleem met windows installeren om mijn pc, maar eerst even hoe dit kwam.
zaterdag morgen was aan het gamen maar plotseling freez mijn game/pc,vervolgens restart ik mijn pc en krijg ik het bios logo te zien (gigabyte) en er staat : preparing automatic repair en een loading cirkel en na 3 seconde freez die ook, ik opnieuw mijn pc gerestart maar zelfde probleem.
toen dacht ik meschien help het als ik windows gewoon opnieuw installeer maar dat lukt niet echt, of ik krijg een bios logo(gigabyte) of een windows logo en ze laden allebij infity heb 1 keer 4 gewacht en gebeurde niks.
ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten oplossen iemand een idee?
Hier is ook nog mijn discord : *knip* als je daar hulp wilt, moet je het daar vragen
mocht dat makkelijker zijn.
Met vriendelijke groet,
Vizuhfy
SPECS:
B450M gaming Rev(1.0) Gigabyte
ryzen 3 3200g
1060 6GB msi
corsair vengeance 16gb 2666mhz
kingston a400 480Gb
westerdigital 120 sata M.2
500 watt bronze Be quit!
Hoi Tweakers,
Ik heb een probleem met windows installeren om mijn pc, maar eerst even hoe dit kwam.
zaterdag morgen was aan het gamen maar plotseling freez mijn game/pc,vervolgens restart ik mijn pc en krijg ik het bios logo te zien (gigabyte) en er staat : preparing automatic repair en een loading cirkel en na 3 seconde freez die ook, ik opnieuw mijn pc gerestart maar zelfde probleem.
toen dacht ik meschien help het als ik windows gewoon opnieuw installeer maar dat lukt niet echt, of ik krijg een bios logo(gigabyte) of een windows logo en ze laden allebij infity heb 1 keer 4 gewacht en gebeurde niks.
ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten oplossen iemand een idee?
Hier is ook nog mijn discord : *knip* als je daar hulp wilt, moet je het daar vragen
mocht dat makkelijker zijn.
Met vriendelijke groet,
Vizuhfy
SPECS:
B450M gaming Rev(1.0) Gigabyte
ryzen 3 3200g
1060 6GB msi
corsair vengeance 16gb 2666mhz
kingston a400 480Gb
westerdigital 120 sata M.2
500 watt bronze Be quit!
[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 07-02-2021 13:15 ]