Ok, ik wil dus Tesla Powerwalls hebben in mijn huis en ik probeer uit alle macht contact te krijgen met Tesla, maar het lijkt wel alsof ze het niet willen verkopen. Ik krijg geen reactie op mijn aanvragen (inmiddels 3 en 2 weken geleden) en op de Tesla website kom ik geen bel gegevens tegen van Tesla in Nederland om ze direct te benaderen.
Zijn er al mensen in NL die deze powerwalls hebben? Ik ben heel erg benieuwd of het hier al wel van de grond is gekomen.
En voor de vraag waarom:
Zijn er al mensen in NL die deze powerwalls hebben? Ik ben heel erg benieuwd of het hier al wel van de grond is gekomen.
En voor de vraag waarom:
Yzord schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:16:
[...]
Yzord is een visionair. En Yzord voorziet dat elektriciteit het speeltje van de elite gaat worden in een toekomst waarin we allemaal elektrisch moeten gaan, maar er niet genoeg stroom is en waarbij stroom uitgedeeld gaat worden via een social credit systeem. Dus Yzord is niet gek en gaat Yzord preppen voor wat er komen gaat want Yzord wilt er warmpjes bijzitten in een wereld die compleet aan het doordraaien is vwb elektriciteit.
[ Voor 38% gewijzigd door Yzord op 07-02-2021 14:21 ]