Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik vind vanilla eigenlijk prima te doen, het enige dat ik nu wel aanzet is iron toestaan door de portal. Dat heen en weer varen hadden we na de eerste keer uitspelen wel gehad.
edit:
Ik gebruik overigens wel de Plant Everything mod (hoef je ook geen server admin e.d. voor te zijn en heeft ook geen negatieve invloed op andere spelers): https://www.nexusmods.com/valheim/mods/1042
Voornamelijk voor de looks en ook voor het verwijderen van spawn plekken van takken/dandelions.
edit:
Ik gebruik overigens wel de Plant Everything mod (hoef je ook geen server admin e.d. voor te zijn en heeft ook geen negatieve invloed op andere spelers): https://www.nexusmods.com/valheim/mods/1042
Voornamelijk voor de looks en ook voor het verwijderen van spawn plekken van takken/dandelions.
[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 17-07-2026 10:11 ]
Is dat nieuw, die Steam Workshop support? Voor zover ik weet was dat eerder niet aanwezig? Zie het overigens nu ook niet staan.The Zep Man schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:33:
@Joop34
Ik heb nog nooit mods gebruikt. Steam Workshop maakt het makkelijk om ze te installeren en activeren. Zoek voor het soort mod dat je wilt hebben de populairste variant. Waarschijnlijk krijg je wat je wilt.
Zoals genoemd, ik heb nog nooit mods gebruikt met Valheim. Blijkt het geen Steam Workshop te ondersteunen.Joop34 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:38:
Is dat nieuw, die Steam Workshop support? Voor zover ik weet was dat eerder niet aanwezig? Zie het overigens nu ook niet staan.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb een half jaar geleden voor het eerst met mods gespeeld, alleen maar QoL (Quality of Life) mods en zou nu niet meer zonder willen spelen. Ik gebruik thunderstore mod manager . En voor handige mods bekijk deze video eens:Joop34 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 18:31:
[...]
Ik heb nog nooit met mods gespeeld. Wat zou je aanraden? Zijn er goede mods die je meer inventory space geven? Dat is een van de weinige dingen die ik heel vervelend vind aan deze game.
YouTube: Valheim...as it SHOULD Have Been | 25 Mods I'd Die Without
Perfect, ik ga eens kijken. Dankjewel!invine schreef op vrijdag 17 juli 2026 @ 09:19:
[...]
Ik heb een half jaar geleden voor het eerst met mods gespeeld, alleen maar QoL (Quality of Life) mods en zou nu niet meer zonder willen spelen. Ik gebruik thunderstore mod manager . En voor handige mods bekijk deze video eens:
YouTube: Valheim...as it SHOULD Have Been | 25 Mods I'd Die Without
Ik zit sterk te twijfelen om ook maar eens met mods te gaan werken. Ben onlangs opnieuw begonnen om een beetje klaar te zijn voor Deep North (9 september komt ie zeggen ze), maar man man ik kom echt slots te kort voor al die zooi in de mistlands die ik wil hebben