Toon posts:

kunnen deze onderdelen samen voor mijn samenstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Onderwerpen

Vraag

• Douwe05
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-03 15:08
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil een systeem dat game en streamen op 1080p 144hz

Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum bedrag lijkt mij 1300 euro een mooi, maar minder is altijd mooi. Zolang 1080p/144Hz maar haal baar is met streamen en gamen.

er zijn geen andere componenten nodig behalve 2 144hz monitors dit zit niet in de 1300 euro budget.
hier mag 400 euro aan uitgegeven worden.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. kijk wat je hier van vind en geef alsjeblieft advies.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil graag een moederbord dat een ook wifi heeft en bluetooth.
ik zou graag willen upgraden over de jaren.

Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.

Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed€ 309,-€ 309,-
1MoederbordenMSI B450 Gaming Pro Carbon MAX WiFi€ 110,63€ 110,63
1VideokaartenMSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G€ 0,-€ 0,-
1Interne harde schijvenSeagate ST2000DM008, 2TB€ 50,49€ 50,49
1BehuizingenCorsair iCUE 220T RGB Airflow Wit€ 102,70€ 102,70
1WaterkoelingCooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB€ 62,90€ 62,90
1Geheugen internHyperX Fury RGB HX437C19FB3AK2/16€ 103,03€ 103,03
1VoedingenCooler Master V750 Gold -V2 White Edition€ 129,90€ 129,90
1Solid state drivesKingston A2000 500GB€ 59,90€ 59,90
Totaal€ 928,55

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:57
Een B550 moderbord is iets toekomstvaster - neem bv. de ASRock B550 Phantom Gaming 4/ac.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47

br00ky

Moderator Harde Waren
@Douwe05 , kappen met nieuwe topics en door in Vragen over mijn eerste PC opstelling.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee