Toon posts:

Snel de berichten van de dag lezen

Pagina: 1
Acties:

• Timboliu
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-02 21:51
Voorheen was het mogelijk om snel langs de berichten van de dag te scrollen. Nu moet ik de berichten één voor één aanklikken. Is het mogelijk om het snelle scrollen weer mogelijk te maken?

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:44
Je kan nog steeds naar https://tweakers.net/nieuws/list/.

The devil is in the details.

• Timboliu
En kan ik die link ook vanuit de startpagina bereiken? Wat ik namelijk doe is aan 't einde van de dag tweakers intikken in mijn browser en dan wil ik dus door de berichten kunnen scrollen

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:44
Als je in de test-varianten zit, waarbij het nieuws links of rechts van de reviews staat, momenteel niet. Dat zou Tweakers weer toe kunnen voegen.

Maar totdat dat gebeurd is, als je een paar keer die URL bezoekt komt 'ie vanzelf te voorschijn in je suggesties in je browser tijdens het typen. En anders kan je er een bookmark van maken, hoef je niks in te typen, alleen even te klikken ;)

The devil is in the details.

• Timboliu
Goede tips. Ik hoop dat Tweakers het weer gaat toevoegen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Timboliu schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:37:
En kan ik die link ook vanuit de startpagina bereiken? Wat ik namelijk doe is aan 't einde van de dag tweakers intikken in mijn browser en dan wil ik dus door de berichten kunnen scrollen
Als je in de header op 'Nieuws' klikt, kom je op dezelfde pagina uit. ;)

| Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord |

• erwinb
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 06-09 13:42

erwinb

Cloud addict

ik ben het met erg eens met de trend in dit topic,
sommige goede dingen moet je niet willen verbeteren. De FrontPage was gewoon goed een erg eenvoudig.
Met de oude versie was niets mis

• Timboliu
@Yorinn , dank voor deze tip. Deze werkt voor mij!

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06:53
Inhakend op dit topic, is er ook een manier om alle oudere artikelen in dezelfde stijl als de frontpage te kunnen zien?

De frontpage is gewoon een overzichtelijke rij van titels, maar is gelimiteerd tot een x-aantal.
Verder terug kijken lijkt niet mogelijk. Ga ik naar nieuws, dan krijg je ook (een groot deel van) de inhoudelijke tekst te zien en mis je andere content.

Ik zit niet dagelijks op de frontpage en zou het daarom fijn vinden om ook snel door een lijst van oudere artikelen te scrollen.

Het is lang geleden, maar ik dacht me te herinneren dat we ooit een knop onderaan de frontpage hadden om oudere artikelen te kunnen zien.

[Voor 11% gewijzigd door LA-384 op 06-02-2021 13:47]

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• tAnk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-09 19:12
Zijn er screenshots beschikbaar van de tests? Ik heb nog de "oude" view.

Rabid Neurosis

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:24

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
LA-384 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:45:
Inhakend op dit topic, is er ook een manier om alle oudere artikelen in dezelfde stijl als de frontpage te kunnen zien?

De frontpage is gewoon een overzichtelijke rij van titels, maar is gelimiteerd tot een x-aantal.
Verder terug kijken lijkt niet mogelijk. Ga ik naar nieuws, dan krijg je ook (een groot deel van) de inhoudelijke tekst te zien en mis je andere content.

Ik zit niet dagelijks op de frontpage en zou het daarom fijn vinden om ook snel door een lijst van oudere artikelen te scrollen.

Het is lang geleden, maar ik dacht me te herinneren dat we ooit een knop onderaan de frontpage hadden om oudere artikelen te kunnen zien.
Een lege zoekopdracht bij een willekeurig nieuwsartikel brengt je bij https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=, daarmee kun je eenvoudig terug.
tAnk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:47:
Zijn er screenshots beschikbaar van de tests? Ik heb nog de "oude" view.
Ja, die staan in Vernieuwde frontpage of bug?. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06:53
Dirk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:25:
Een lege zoekopdracht bij een willekeurig nieuwsartikel brengt je bij https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=, daarmee kun je eenvoudig terug.
Bedankt! Dat is precies wat ik bedoelde.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee