Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Flying Blue
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-05 16:57
Beste Tweakers,

Ik ben voor mijn huis opzoek naar een goed IP camera systeem. Nu ben ik niet zozeer opzoek naar wat een goed merk is en wat niet (mocht je er ervaring mee hebben hoor ik het uiteraard wel graag), maar meer naar de achterliggende techniek.

Ik wil namelijk 4 camera's gaan gebruiken verdeeld over het huis en de tuin. Nu liggen er her en der naar de juiste plekken toevallig al internet camera's. Met gebruik van een recorder of een POE switch kan ik daar dus via die al bestaande internetkabels power opzetten richting de camera's.

Nu mijn vraag, dienen al deze camera's rechtstreeks connect te worden met de opnamerecorder, gezien er tussen de mogelijke locatie van de camera's nog een splitter en een router zit alvorens hij bij de recorder aankomt. Is het genoeg dat de camera in het netwerk is geconnect of moet hij echt zonder tussen stations (lees splitter / router) direct naar de recorder?

Wellicht dat een van jullie mij kan helpen! Eventuele andere opmerkingen en tips neem ik graag ter harte!

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57
@Flying Blue Er loopt daar al tijden een dedicated draadje op Tweakers over :

Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2[/TOPIC]

Beter daar even je vraag uitzetten na het lezen ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Flying Blue
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16-05 16:57
Thanks, dat topic was mij niet bekend!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True