Toon posts:

Tweakers ziet er anders uit in FF op 2 verschillende PC's?

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• BartDG
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-09 13:58
Geachen,

Ik wist niet goed waar ik deze moest plaatsen, dus bij voorbaat al excuus als dit niet het correcte subforum is.

Gisteren heb ik mijn nieuwe PC geïnstalleerd, dat was alweer jaren geleden dat ik dat nog eens gedaan had. Toen ik Firefox installeerde en keek naar de Tweakers pagina was mijn verbazing groot. Die zag er helemaal anders uit dan op mijn oude PC! Beide PC's gebruiken nochtans Firefox 85.0. Ook de instellingen binnen Tweakers zelf staan identiek, en ik ben op beide browsers ingelogd op Tweakers.

Hoe kan dit?

Ik heb even screenshotjes gemaakt ter vergelijking.

Dit is de weergave van de Tweakers homepagina op Firefox op de oude PC:

Dit is de weergave van de Tweakers homepagina op Firefox op de nieuwe PC:

Hoe kan ik dit aanpassen? Ik verkies echt wel de oude "interface".

Met CHrome en Edge ziet het er trouwens ook uit zoals op de "oude" PC, dus ik ga ervan uit dat dit iets Firefox gerelateerd is?

Dank!

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-09 16:38
Ik neem aan dat je gekeken hebt of in beide FF dezelfde plugins/addons aanwezig zijn?

• BartDG
Ja. Ik probeert een 100% identieke setup te realiseren. Ben nogal een gewoontedier.

• _Mystikal_
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 02:07

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

• Detmer
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01:32

Detmer

Professioneel prutser

Tweakers is bezig met een test. Ik vermoed dat je daarom 2 verschillende frontpages te zien krijgt

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-09 12:53
Ik heb dit ook. In Edge zie ik de oude homepage, in Chrome de nieuwe. Ik ben trouwens geen fan van de nieuwe layout, maar dat ter zijde.

Beide browsers geen plugins, en ik gebruik geen CSS aanpassingen.

• BartDG
Dat zal het zijn. Ik lees ook dat de test maar een paar dagen zal duren. Ik hoop het van harte want ik ben niet echt een fan van de nieuwe layout.

Bedankt!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17-09 23:53

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Laten we het centraal houden in dat andere topic. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee