Toon posts:

Ik zoek een "mud pan"

Pagina: 1
Acties:

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-03 13:26
Daar ben ik weer. De apprentice klusser van Tweakers.

Ik moet een aardig groot oppervlakte in één keer afwerken met een finishlaag (uniflott / fix n finish). Het is erg vervelend om steeds uit een emmer te scheppen en op de spackmes aan te brengen. Een stel Amerikanen op youtube gebruiken een rechthoekige RVS bak waar je makkelijk met een brede spackmes / brede plamuurmes uit kan scheppen. Ik heb dit product nergens aangetroffen in Nederland. Iemand misschien een idee hoe zoiets heet en / of waar je het krijgt?

Amerikanen noemen het een mud pan.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:04
Hoe breed moet het zijn? Het lijkt namelijk op een cakeblik/broodbakblik. Voldoet dat niet?

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20
Het lijkt op een soort bakblik voor cake? Ik gebruik zelf altijd een grote verfroller bak, daar kan ik altijd genoeg in kwijt zonder elke 10 minuten opnieuw te moeten aanmaken. Voordeel is de rechte hoeken van zo'n bak. Maar voor jouw klus biedt het mogelijk nog wat te weinig ruimte.

[Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 03-02-2021 14:26]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Volgens mij past dit topic prima in [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5 als post/vraag :Y

☀️ 18 Panelen | 🔋 5,8 kWp | ⚡ SolarEdge SE6K

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:07
ben je niet meer iets met onderstaand?
https://www.toolstation.b...4PQaPPQJ0b5xoCJIcQAvD_BwE

Dat heb ik gebruikt, een deel op je bord leggen en dan pleisteren maar (ik heb dit filmpje gevolgd: YouTube: Scheidingswand plaatsen - deel 3)

Zo'n mudpan lijkt me niet gemakkelijk in gebruik tbh?

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:15
Ik zou idd ook naar een (oversized) cakeblik zoeken.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Of een raapspaan.

IBM 5x85c 100@120 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Dual Celeron 433 (2000) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q9550 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

• Faloude
baas.

Edit: Dingen zijn reteduur. Laat maar zitten |:(

[Voor 5% gewijzigd door Faloude op 03-02-2021 14:48]

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-03 10:50

Sen

<-->

• Faloude
Arjan90 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:25:
Het lijkt op een soort bakblik voor cake? Ik gebruik zelf altijd een grote verfroller bak, daar kan ik altijd genoeg in kwijt zonder elke 10 minuten opnieuw te moeten aanmaken. Voordeel is de rechte hoeken van zo'n bak. Maar voor jouw klus biedt het mogelijk nog wat te weinig ruimte.
Briljant

https://www.bol.com/nl/p/...FE4g.1_46.54.ProductImage

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Donkere cakeblikken zijn wel wat glad aan de buitenkant/binnenkant door de coating.

Als je die ouderwetse zilverkleurige hebt, valt dat mee. Bij deze schraap je die coating er ook niet per ongeluk af, zodat je meuk vrij blijft van zwarte 'spikkels'.

dat ik ooit over cakeblikken zou posten hier _O-

IBM 5x85c 100@120 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Dual Celeron 433 (2000) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q9550 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee