jow ik moet even een serial code hebben
omdat me broer "Axe" counterstrike heeft en ik wil het ook op me eigen pc... iemand noig een serial code over !!!! zeg het meteen
wil niet.. dan kan hij geen CS meer spelen en we willen allebei dus.... en zet er alleen neer als je een serial code hebt dat is me "VRAAG"
hehehe
Het tijdsrecord slotjes krijgen proberen te bereiken?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
grapjas! zal me verbazen als iemand jou een serial geeft
verders... denk ik dat je em maar gewoon moet kopen
verders... denk ik dat je em maar gewoon moet kopen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
er kunnen 3 spelers tegelijk op dezelfde keyOp dinsdag 14 augustus 2001 13:02 schreef -FlyRacer- het volgende:
wil niet.. dan kan hij geen CS meer spelen en we willen allebei dus.... en zet er alleen neer als je een serial code hebt dat is me "VRAAG"
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
hmmm koop maar ff HL generations ofsow, heb je 2 serials
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
die van je broer kan je gewoon gebruiken
en hij kan best spelen... vette onzin dat hij het dan niet kan
en hij kan best spelen... vette onzin dat hij het dan niet kan
hallo
LOLOp dinsdag 14 augustus 2001 13:05 schreef ds het volgende:
Ik heb wel een cd-key voor je, lees deze site maar eens.
3 zelfsOp dinsdag 14 augustus 2001 13:06 schreef YakuzA het volgende:
Ik weet alleen niet of ie van OF ook voor HL werkt.
Gefeliciteerd met je eerste waarschuwingEn links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
Gewoon al het bovenstaande niet doen. Mocht je toch neigingen krijgen, dan zal dat uitlopen op een slotje + waarschuwing/ban. GoT is een van de vele sites op internet en we gaan ook niet ontkennen dat die allemaal legaal zijn qua content, we doen alleen ons best om GoT in ieder geval WEL schoon te houden van allerlei illegale rommel.
Maar goed je bent nog newbie...fouten maken doet iedereen...:)
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
mag je lekker zelf uitzoekenOp dinsdag 14 augustus 2001 13:10 schreef -FlyRacer- het volgende:
tnx voor alles enne nog wat.... zet ff neer weat voor update's ik nu allemaal nodig moet hebben ok
mag je hier geen serial code's vragen hmzzzz beetje vreemd maar ach nou de mzzls moet nog update's hebben en klaar..
Ik heb het niet geprobeerd maar die van OF is volgens mij alleen voor OF en niet voor de restOp dinsdag 14 augustus 2001 13:10 schreef Larzan het volgende:
[..]
3 zelfs
Ik weet alleen niet of ie van OF ook voor HL werkt.
[..]
Gefeliciteerd met je eerste waarschuwing
Maar goed je bent nog newbie...fouten maken doet iedereen...:)
PSN
mja misshien had je eerst de FAQ kunnen lezen ???Op dinsdag 14 augustus 2001 13:14 schreef -FlyRacer- het volgende:
mag je hier geen serial code's vragen hmzzzz beetje vreemd maar ach nou de mzzls moet nog update's hebben en klaar..
PSN
Tsja lezen is moeilijk...omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Verwijderd
idd, Lees de FAQ dan ook eerst, had je veel moeite kunnen besparen.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:15 schreef YakuzA het volgende:
[..]
mja misshien had je eerst de FAQ kunnen lezen ???
anyways, de patches die je moet hebben:
Voor de cs gekochte versie:
CS1.1 Retail versie + HL:CS Retail 1.0.0.2 Full Patch
Voor de HL gekochte versie:
HLCS MOD 1.1 + HL 1.1.0.7 update.
Act like Sylvester Stallone and LOCK UP!!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
OF! rulezOp dinsdag 14 augustus 2001 13:14 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd maar die van OF is volgens mij alleen voor OF en niet voor de rest
Die van OF (zonder !) is alleen voor OF zelf, als je ze vergelijkt is hij geloof ik ook langer dan de andere 2.
Indeed, bv bij Dynabyte, 59,95 voor 3CDeetjes.. makkelijker kunnen we het niet maken..Op dinsdag 14 augustus 2001 13:06 schreef YakuzA het volgende:
Zoals NaliN al zei, een 2e key heb je voor internetdeling, of internet via hub niet nodig. (mocht je dat hebben)
Tenminste bij me thuis niet.
Tenminste bij me thuis niet.
Tis hem helaas niet gelukt!Op dinsdag 14 augustus 2001 13:03 schreef Larzan het volgende:
hehehe
Maarja, nou kan ik weer die mooie pic posten:
serial request are not done
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()