[BUG] Nickname bestaande uit cijfers vindt de Search niet ?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Kan iemand voor mij het volgende bevestigen :

- Als ik iemands nickname invoer in de Search bovenaan een Topic als een trefwoord dan wordt deze wel gevonden : [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie
- Als ik iemands nickname invoer in de Search bovenaan een Topic en op dezelfde nickname laat zoeken dan krijg ik 0,0 resultaten terug : [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie

Kan het zijn dat dit een bug is als je nicknames zoekt die uit cijfers bestaan :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je een numerieke nick invult, gaat het systeem er vanuit dat het een user-id is, als je de juiste cijferreeks invult vindt hij hem dus wel: [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Topicstarter
Oww... ik knalde altijd gewoon de nickname in dat veld : [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie :)

Voortaan maar eens aanleren om gewoon altijd de ID erin te zetten dan gaat het altijd goed! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:11

crisp

Devver

Pixelated

Of tussen quotes zetten: [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie

Intentionally left blank