'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
En een harde refresh (ctrl+F5)?
Intentionally left blank
Ja die fixt het. Ik heb het in de loop van de week nog al eens gehad, ik denk op mijn iPhone toen, dus ik zal het verder in de gaten houdencrisp schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:25:
En een harde refresh (ctrl+F5)?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Ik heb dit de laatste tijd ook vaak in Firefox (Windows 10), is eigenlijk op alle pagina's tot ik weer terug ga naar de homepage.
Na een CTRL + F5 zijn ze vaak weer terug, en een poosje later zie ik dan toch dat ze weer verdwenen zijn.
Na een CTRL + F5 zijn ze vaak weer terug, en een poosje later zie ik dan toch dat ze weer verdwenen zijn.
Ik zal eens kijken of er een server is die het mischien verkeerd gecached heeft
Intentionally left blank
Om hier even op terug te komen:
Ik heb het zelf alleen wanneer ik op de forumpagina zit, op de frontpage heb ik geen problemen (misschien alleen het gathering.tweakers domein dat problemen geeft?)
Scaling lijkt een deel van de issues te veroorzaken, zie afbeeldingen:
In Mozilla Firefox op Windows 10 heb ik met 100% zoom (of hogere zoom percentages) geen Tweakers logo, geen vergelijken, berichten, notificaties en instellingen logo's:
:strip_exif()/f/image/7MgYk26Eqw1UMsJmA0pOBS0I.jpg?f=fotoalbum_large)
Met 90% (of lagere zoom percentages) ontbreekt enkel het Tweakers logo:
:strip_exif()/f/image/DG2TPAq6oRxdFvp9hutoUFgV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ter aanvulling: In de Opera browser heb ik het issue niet, op een andere Windows 10 PC ook niet in Mozilla Firefox.
Een CTRL F5 fixt het niet, in incognitomodus heb ik het issue ook niet.
Voor mij niet een heel storend issue, maar mogelijk helpt dit iemand de oorzaak te vinden.
EDIT: Het probleem is bij mij opgelost na het uitschakelen van de Dark Reader Add-on.
Ik heb het zelf alleen wanneer ik op de forumpagina zit, op de frontpage heb ik geen problemen (misschien alleen het gathering.tweakers domein dat problemen geeft?)
Scaling lijkt een deel van de issues te veroorzaken, zie afbeeldingen:
In Mozilla Firefox op Windows 10 heb ik met 100% zoom (of hogere zoom percentages) geen Tweakers logo, geen vergelijken, berichten, notificaties en instellingen logo's:
:strip_exif()/f/image/7MgYk26Eqw1UMsJmA0pOBS0I.jpg?f=fotoalbum_large)
Met 90% (of lagere zoom percentages) ontbreekt enkel het Tweakers logo:
:strip_exif()/f/image/DG2TPAq6oRxdFvp9hutoUFgV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ter aanvulling: In de Opera browser heb ik het issue niet, op een andere Windows 10 PC ook niet in Mozilla Firefox.
Een CTRL F5 fixt het niet, in incognitomodus heb ik het issue ook niet.
Voor mij niet een heel storend issue, maar mogelijk helpt dit iemand de oorzaak te vinden.
EDIT: Het probleem is bij mij opgelost na het uitschakelen van de Dark Reader Add-on.
@IThom dit lijkt van toepassing op jouw probleem: Gusted in "Feature Tweakers.net Nachtmodus."
Intentionally left blank
Pagina: 1