Hutje mutje frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LXsoLzEPNn54KDdusi7RclgnI80=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NgEDR1SrPm4BY4RZek9bkGvv.png?f=fotoalbum_large

Persoonlijk: het wordt een beetje hutje mutje zo. 3 regels voor niet eens erg lange topic naam vind ik wat veel van het goede. Zorgt ook weer voor extra wit ruimte op bepaalde regels en bij afbreken van de regel ervoor.

Iemand al een stukje custom CSS klaar om het als voorheen te plaatsen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Montaner is onderdeel van een A/B test: Vernieuwde frontpage of bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31
Van de Tweakers Feedback subs had ik nog niet de bugs open geklikt .. zo erg is het toch niet? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:27
Montaner schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:28:
[...]

Van de Tweakers Feedback subs had ik nog niet de bugs open geklikt .. zo erg is het toch niet? :+
Ik ben speciaal op zoek gegaan naar een topic/forumdeel voor dit.

Mijn mening is dat het een onoverzichtelijk ratjetoe is geworden. Het design hiervoor was echt prachtig maar nu de onderwerpen ineens ook naast het uitgelichte item staan ziet het er echt niet uit.

Ik begrijp dat jullie hier een hele tijd aan hebben gewerkt en gedacht maar nee, het is te rommelig, te onoverzichtelijk en te onduidelijk. Nieuw is niet altijd beter.

Tot zover :) ;)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• noostenb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05 22:53
Montaner schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:28:
[...]

Ik sluit me aan bijmijn voorganger. Wat mij betreft maakt het het scherm dusdanig veel rommeliger dat ik hiervoor speciaal naar het forum ben gegaan om mijn inflexibele ouwelullenongenoegen te uiten. Voordeel van de vorige opmaak was dat ik alle nieuwsberichten in één rij onder elkaar staan. Zo kan ik snel scannen en de berichten die me interesseren openen. Deze opmaak maakt dat niet makkelijker. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:27
Even doorgeklikt. Ik begrijp dat jullie een onaangekondigde A/B test uitvoeren op zo ongeveer iedereen. Niet iedereen zal naar het topic op zoek gaan maar het feit dat er nu al 4 pagina's reacties zijn wil iets zeggen over hoe het gevonden wordt. Ik heb mijn reactie ook even daar gegeven.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Laten we de feedback maar even centraal houden: Vernieuwde frontpage of bug? :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.