@Montaner is onderdeel van een A/B test: Vernieuwde frontpage of bug?
Van de Tweakers Feedback subs had ik nog niet de bugs open geklikt .. zo erg is het toch niet?rens-br schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:26:

Ik ben speciaal op zoek gegaan naar een topic/forumdeel voor dit.Montaner schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Van de Tweakers Feedback subs had ik nog niet de bugs open geklikt .. zo erg is het toch niet?
Mijn mening is dat het een onoverzichtelijk ratjetoe is geworden. Het design hiervoor was echt prachtig maar nu de onderwerpen ineens ook naast het uitgelichte item staan ziet het er echt niet uit.
Ik begrijp dat jullie hier een hele tijd aan hebben gewerkt en gedacht maar nee, het is te rommelig, te onoverzichtelijk en te onduidelijk. Nieuw is niet altijd beter.
Tot zover

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik sluit me aan bijmijn voorganger. Wat mij betreft maakt het het scherm dusdanig veel rommeliger dat ik hiervoor speciaal naar het forum ben gegaan om mijn inflexibele ouwelullenongenoegen te uiten. Voordeel van de vorige opmaak was dat ik alle nieuwsberichten in één rij onder elkaar staan. Zo kan ik snel scannen en de berichten die me interesseren openen. Deze opmaak maakt dat niet makkelijker.Montaner schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:28:
[...]
Van de Tweakers Feedback subs had ik nog niet de bugs open geklikt .. zo erg is het toch niet?

Even doorgeklikt. Ik begrijp dat jullie een onaangekondigde A/B test uitvoeren op zo ongeveer iedereen. Niet iedereen zal naar het topic op zoek gaan maar het feit dat er nu al 4 pagina's reacties zijn wil iets zeggen over hoe het gevonden wordt. Ik heb mijn reactie ook even daar gegeven.rens-br schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:26:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Laten we de feedback maar even centraal houden: Vernieuwde frontpage of bug? 

Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.