Ik kan geen USB stick meer wissen of beschrijven. Ik krijg dan de melding dat het USB device is beveiligd tegen schrijven. Het is geen stick met een schuifje om hem te beveiligen. Maar in de eigenschappen kan ik niets vinden om die schrijfbeveiliging uit te schakelen.
Mijn vraag
Hoe krijg ik dit weer gerepareerd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows10, met de laatste updates. Laatste keer clean install is al wel drie jaar geleden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zo ongeveer alle mogelijke opties en eigenschappen doorzocht van de USB stick en in Windows.
Zoeken op internet gaf een oplossing door in het register wat toe te voegen/aan te passen.
Dat heeft niet geholpen.
Andere zoekresultaten gaven of aan dat ik het schuifje moest verschuiven of in de eigenschappen de beveiliging moest aanvinken. Ik heb zowel geen schuifje op de stick als geen optie om de beveiliging uit te vinden.
Mijn vraag
Hoe krijg ik dit weer gerepareerd?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows10, met de laatste updates. Laatste keer clean install is al wel drie jaar geleden.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zo ongeveer alle mogelijke opties en eigenschappen doorzocht van de USB stick en in Windows.
Zoeken op internet gaf een oplossing door in het register wat toe te voegen/aan te passen.
Dat heeft niet geholpen.
Andere zoekresultaten gaven of aan dat ik het schuifje moest verschuiven of in de eigenschappen de beveiliging moest aanvinken. Ik heb zowel geen schuifje op de stick als geen optie om de beveiliging uit te vinden.
"What do you get if you multiply six by nine..."