Ik zoek ter vervanging van mijn Logitech K800 een ander toetsenbord, dit toetsenbord vind ik geweldig alleen soms als de pc intensieve berekeningen doet verliest hij wel eens de verbinding wat ik uiterst irritant vind.
Hoe dan ook wil ik een toetsenbord met draad, want ik ga er toch nergens mee naartoe, is altijd aangesloten op de oplader.
Ik wil er 1 met verlichting (mag rgb) numeriek toetsenbord, draad, stille aanslagen (liefst zo stil mogelijk, dus absoluut geen mechanische) betrouwbaar en degelijk, niet duurder dan € 90,-
Ik ben geen gamer dus daar hoeft niet de focus op te zijn.
Moet ook goed leverbaar zijn (ik kan wel hooguit een week wachten)
Moet ook qwerty (dus geen andere indeling) usb hub zou wel fijn zijn, maar zeker geen vereisten.
Hoe dan ook wil ik een toetsenbord met draad, want ik ga er toch nergens mee naartoe, is altijd aangesloten op de oplader.
Ik wil er 1 met verlichting (mag rgb) numeriek toetsenbord, draad, stille aanslagen (liefst zo stil mogelijk, dus absoluut geen mechanische) betrouwbaar en degelijk, niet duurder dan € 90,-
Ik ben geen gamer dus daar hoeft niet de focus op te zijn.
Moet ook goed leverbaar zijn (ik kan wel hooguit een week wachten)
Moet ook qwerty (dus geen andere indeling) usb hub zou wel fijn zijn, maar zeker geen vereisten.