Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Koopadvies toetsenbord: verlicht, numeriek, draad, stil €90

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• loek6000
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 09:59
Ik zoek ter vervanging van mijn Logitech K800 een ander toetsenbord, dit toetsenbord vind ik geweldig alleen soms als de pc intensieve berekeningen doet verliest hij wel eens de verbinding wat ik uiterst irritant vind.

Hoe dan ook wil ik een toetsenbord met draad, want ik ga er toch nergens mee naartoe, is altijd aangesloten op de oplader.

Ik wil er 1 met verlichting (mag rgb) numeriek toetsenbord, draad, stille aanslagen (liefst zo stil mogelijk, dus absoluut geen mechanische) betrouwbaar en degelijk, niet duurder dan € 90,-

Ik ben geen gamer dus daar hoeft niet de focus op te zijn.

Moet ook goed leverbaar zijn (ik kan wel hooguit een week wachten)
Moet ook qwerty (dus geen andere indeling) usb hub zou wel fijn zijn, maar zeker geen vereisten.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True