Grens tussen perm. HK-ban en temp. HK-ban

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zie dus net in dit draadje dat iemand een temp. HK-ban van 14 dagen heeft gekregen voor het flamen met het woord "k****r". Nu heb ik verleden keer ook geflamed (volgens sommige), en daar heb ik een perm. HK-ban voor gekregen. Terwijl mijn flame vele malen minder erg is dan deze. Waar leggen jullie de grens tussen een perm. HK-ban en een temp. HK-ban???

(Verder vermaak ik mij uitstekend op dit zeer mooie forum :) )

They made me do it.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik denk dat die flame die jij daar uit dat topic haalt "met goede bedoelingen" was. Misschien dat dat het verschil was :? Maar ik denk dat je met de zoveelste discussie ook niks bereikt...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Smoothy geef es URL van jouw flame?
Ben wel benieuwd, ik zie jou nl. nooit recalcitrant doen.

Op zich heeft hij natuurlijk gelijk. Fietsen jatten is triest :r Maar hij had dat misschien in iets beschaafdere bewoordingen kunnen doen. Al met al vond ik een edit en een waarschuwing meer op zijn plaats, maar goed.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Gardocki
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:27 schreef Captain Pervert het volgende:
Smoothy geef es URL van jouw flame?
Ben wel benieuwd, ik zie jou nl. nooit recalcitrant doen.

Op zich heeft hij natuurlijk gelijk. Fietsen jatten is triest :r Maar hij had dat misschien in iets beschaafdere bewoordingen kunnen doen. Al met al vond ik een edit en een waarschuwing meer op zijn plaats, maar goed.
[topic=190577]

They made me do it.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
ehh je kan je ook een tijdje gedijst houden, en laten zien dat je wel HK-fähig bent geworden. Zo *zou* je misschien nog eens terug kunnen komen.

Maar blijven zeuren en trappen levert je echt niets op. Het gaat je eerder nog kosten bij de volgende overtreding.

just my $0,02

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Echt een grens is er niet (valt gewoon niet te omschrijven)... meestal vragen we de mening van een aantal modjes... en dan is het: meeste stemmen gelden.

(en het is van een heleboel dingen afhankelijk, niet alleen vanwege dat voorval maar gewoon over je historie, postgedrag, behulpzaamheid, overige waarschuwingen enz.)

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb vandaag een permban gekregen :(

Omdat vinkie bij mij thuis zat, we zaten filmpie te kijken, en daarna gewoon een beetje achter de computer gehangen en ook in de HK gepost. Hij heeft dus een paar posts gedaan onder mijn naam omdat we geen zin hadden om steeds te wisselen van account. Maar hij vond het nodig om "posted bij vinkie" eronder te zetten en daarom ben ik geband |:(

vinkie zelf is denk ik ook geband voor dezefde reden maar dan andersom denk ik :)

Verwijderd

2 browserwindows open. Sim-pel.

• Gardocki
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:35 schreef zeef het volgende:
ehh je kan je ook een tijdje gedijst houden, en laten zien dat je wel HK-fähig bent geworden. Zo *zou* je misschien nog eens terug kunnen komen.
eeuhh, verleden keer heeft een crew-lid gezegt dat een perm. HK-ban NIET wordt opgeheft, en daarbij komt nog eens dat helemaal niet terug WIL naar de HK.

They made me do it.

• Thetallguy
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:41 schreef HlpDsK het volgende:
2 browserwindows open. Sim-pel.
Hmjaa dacht dat dat niet zou werken :( |:(

Maar waarom dan alleen een HK-ban? we hebben ook gewoon in SG, NSTM ensow gepost

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 12:46 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Hmjaa dacht dat dat niet zou werken :( |:(

Maar waarom dan alleen een HK-ban? we hebben ook gewoon in SG, NSTM ensow gepost
Wat eerlijk van je. Heel slim om dat te gaan zeggen.

• Thetallguy
  • Niet online
Ja je moet wel consequent zijn.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
"idd, wat een homo is dat!
(een beetje opbouwende kritiek kan geen kwaad)"

En dat in combinatie met wat Tom zei:

"(en het is van een heleboel dingen afhankelijk, niet alleen vanwege dat voorval maar gewoon over je historie, postgedrag, behulpzaamheid, overige waarschuwingen enz.)"

Lijkt me niet echt verenigbaar in Smoothy's geval maar ok.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 11:52 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik zie dus net in dit draadje dat iemand een temp. HK-ban van 14 dagen heeft gekregen voor het flamen met het woord "k****r". Nu heb ik verleden keer ook geflamed (volgens sommige), en daar heb ik een perm. HK-ban voor gekregen. Terwijl mijn flame vele malen minder erg is dan deze. Waar leggen jullie de grens tussen een perm. HK-ban en een temp. HK-ban???

(Verder vermaak ik mij uitstekend op dit zeer mooie forum :) )
Sorry voor dat gevloek hoor, ik maakte mij gewoon erg kwaad over het feit dat mensen zo trots zijn op het stelen van fietsen.

Zie ook dit draadje:

[topic=204948]
Pagina: 1