Oftwel: Dillemma.
Een optie is om (als mod) in zo'n geval 'corrigerend' op te treden. Door mensen te vragen hun verhaal goed te onderbouwen.
Schelden en vrijheid van mensingsuiting:
Schelden is idd een vorm van meningsuiting, mist dit op de juiste weijze gebeurd.
Stelletje K*n[censuur]fielen (maar dan minder gecensureerde versie), is op z'n minst een _dwingende_ vorm van meningsuiting, welke ik persoonlijk wel kan hebben, maar op Gathering gewoon niet toesta (in hoeverre ik dat kan).
Het laat de ontvangende partij namelijk niet in zijn/haar waarde. Heb je een mening, mag je deze van MIJ (als persoon gesproken, dus geen rechten aan verlenen aub) uitspreken, doe je dit met weinig of geen respect, en ik ben toevallig in de gelengeheid, dan ben ik zeer benieuwd naar je argumenten. Blijf je respectloos, dan is het jammer
(je is generaliserend bedoeld overigens)
Het moeilijke aan dit verhaal is dat de crew niet uit 1 persoon bestaat, maar uit meerderen. Dus zijn er verschillende denkwijzen, meningen en argumenen. En aangezien je niet altijd met dezelfde Mod te maken hebt, is 'onduidelijkheid' best te begrijpen (goed praten doe ik het niet, echt blij ben ik er eigenlijk ook niet mee)