Tegenpartij heeft zonder enige vorm van communicatie één ster beoordelingen uitgedeeld voor alle drie punten (beschrijving, communicatie, aflevering) bij deze beoordeling.
Ik heb de tegenpartij een uitgebreid bericht gestuurd met een vriendelijk verzoek de beoordeling te verwijderen. Hierop heb ik geen reactie ontvangen. Een aantal dagen later nog een bericht gestuurd, ook hier op geen reactie ontvangen.
Ik heb conform het stappenplan omschreven in het "Feedback laten aanpassen" topic getracht de situatie op te lossen. Dit heeft helaas niet tot een succesvolle overeenkomst geleid.
Omdat er;
1) geen communicatie tussen ons is geweest
2) de advertentie voldeed aan de beschrijving
3) geen aflevering is afgesproken noch heeft plaatsgevonden
4) geen reactie op DM's zijn geweest
Verzoek ik een admin tot het bemiddelen van de situatie dan wel verwijderen van de beoordeling.
Bedankt!
Rohit
Ik heb de tegenpartij een uitgebreid bericht gestuurd met een vriendelijk verzoek de beoordeling te verwijderen. Hierop heb ik geen reactie ontvangen. Een aantal dagen later nog een bericht gestuurd, ook hier op geen reactie ontvangen.
Ik heb conform het stappenplan omschreven in het "Feedback laten aanpassen" topic getracht de situatie op te lossen. Dit heeft helaas niet tot een succesvolle overeenkomst geleid.
Omdat er;
1) geen communicatie tussen ons is geweest
2) de advertentie voldeed aan de beschrijving
3) geen aflevering is afgesproken noch heeft plaatsgevonden
4) geen reactie op DM's zijn geweest
Verzoek ik een admin tot het bemiddelen van de situatie dan wel verwijderen van de beoordeling.
Bedankt!
Rohit