Toon posts:

Ik zoek een reparatieshop voor desktop-pc in Eindhoven

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Vraag

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:39

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Paradigit gaat stoppen met fysieke winkels, helaas. Juist hun fysieke helpdesk in Eindhoven vond ik fantastisch. Ik kon er als zzp'er met mijn zakelijke desktop pc meteen terecht als er iets mis was. Hartstikke belangrijk dat mijn pc meteen werd nagekeken of werd gerepareerd. Dan kon ik weer verder werken.

Maar de fysieke helpdesk van Paradigit bestaat binnenkort niet meer. Dus is mijn vraag: weet iemand een goede reparatieshop in Eindhoven voor Windows desktop-pc's?

Alle reacties

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
nvm

[Voor 99% gewijzigd door jodeltje op 30-01-2021 04:30]

• Jammie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:39

Jammie

Da's pas lekker!

Topicstarter
Even een bumpje. Ik heb natuurlijk zelf al gegoogled naar pc reparateurs in Eindhoven. Maar daar word ik niet veel wijzer van. Op reviews kan ik niet zomaar vertrouwen, want veel van die pc reparatiebedrijfjes krijgen tegelijkertijd heel positieve reviews én negatieve reviews.

Dus het is lastig om te beoordelen. Bijvoorbeeld pchulp.com in Eindhoven lijkt een goede partij. Maar ik zou graag weten of dit ook echt zo is. Dus zijn er Eindhovense Tweakers die me iets meer kunnen vertellen?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Je vraag hoort thuis in Shopping Forum, echter zijn ervaringen topics niet toegestaan, zoals je kunt lezen in Shopping Forum Beleid. Je zult het dus moeten doen met reviews lezen. Aangezien je een fysieke zaak zoekt, kan je er natuurlijk altijd achteraan bellen of met alle huidige beperkingen proberen fysiek langs te gaan.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee