Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Netatmo deurbel - infrarood verstoring camera

Pagina: 1
Acties:

• Mekelschot
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 05-06 17:08
Goedenmorgen,

Sinds kort ben ik in bezit van een Netatmo videodeurbel.
Met name gekozen ivm de koppeling naar mijn NAS voor opslag ipv betaalde maandelijkse dienst zoals Ring en equivalenten.

De deurbel doet wat ik er van verwacht. Echter, in de avonduren verstoort de infrarood led van de deurbel mijn Dahua bewakingscamera (die ook de voordeur in het vizier heeft).

De infrarood led knippert ongeveer elke seconde aan en uit (soort “flickering”). De Dahua camera registreert hierdoor een continue stroom aan “events”.

Ik heb de volgende vragen:
- hoort zo’n infrarood lampje constant te knipperen? Kan dit een product issue zijn? Ik verwacht dat deze af en toe aan zou gaan maar niet op deze wijze.
- de app lijkt geen instellingen te supporten op dit front en de helpdesk is telefonisch niet te bereiken. (Slecht voor zo’n dure aankoop overigens...)
Iemand vergelijkbare ervaring misschien?
- de infrarood led zit achter glad, kan ik dat bijv “dichtkleuren” met een bepaalde type verf of stift (of iets van tape om eerst te testen wat dit doet met het beeld)? De bel hangt onder een buitenlamp en moet dus vrij veel licht hebben al. En ja, ik heb al geëxperimenteerd met buitenlampen uit om te kijken of de led daar stabieler van wordt, niet het geval.

Bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True